کل نماهای صفحه

جمعه، آبان ۰۸، ۱۳۸۸


هفت حوض نارمک تهران - کوچه جنب کلانتری 127 نارمک - پایگاه هشتم پلیس امنیت تهران - بازداشتگاه شهید حسنی دوست - ظرفیت نگهداری 150 نفر - تمام سلولها انفرادی و محوطه بازداشتگاه در زیر حیاط کلانتری میباشد - جهت دیدن تصویر روی ان کلیک کنید.

کروکی اداره کل اطلاعات استان همدان - ساختمان ستاد خبری-منزل محل استقرار کارکنان ستاد خبری

لارم به توضیح است در حال حاضر ساختمان مخروبه جنب اداره اطلاعات همدان که از ان بعنوان سیلوی قدیم نام میبرند فقط ظاهر بسیار ویرانی دارد و در باطن بازداشتگاه و سایت پارازیت ماهواره میباشد.

برای دیدن تصویر روی ان کلیک کنید

از این پس قصد بر این دارم تا از طریق ماهواره گوگل تمام اماکن امنیتی و اطلاعاتی شهر های مختلف کشور را با تصاویرو وضوح دید بالا جهت اطلاع و اگاهی همه عزیزان در وبلاگ ثبت نمایم .تصاویر قبل مربوط به ساختار کلی زندان اوین و بند مخوف امنیتی 209 بوده است . و تصاویر بعدی هم متعلق به ادارات اطلاعات.ستادهای خبری سپاه.اطلاعات ناجا و غیره میباشد.
در اینجا از کلیه دوستان که در این خصوص من را کمک کردند کمال تشکر را دارم.

پنجشنبه، آبان ۰۷، ۱۳۸۸

افرادی که اطلاع از وضعیت عزیزانشان ندارند و احتمال دستگیری عزیزانشان توسط وزارت اطلاعات میرود میتوانند به این ادرس مراجعه کنند در بالای این ساختمان دوربین مدار بسته بسیار حساس ایکس سی نصب است و تابلویی با نوشته قرمز رنگ دارد که فقط روی ان نوشته (( معاونت پیگیری))


نمای زندان اوین از طریق ماهواره گوگل - تمام مشخصات درج گردیده - از درب ورودی تا انتهای زندان یعنی اندرزگاههای 7و8 زندان اوین - بانضمام زندان امنیتی 209