کل نماهای صفحه

شنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۱

از تصادف تا واقعیت

آیا مرگ بازرس آژانس بین الملی انرژی اتمی‌ در خنداب اراک

تصادف بوده یا مشابه تصادف



دوشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۱

محمد علی‌ رامین را بهتر بشناسیم .

محمد علی‌ رامین را بهتر بشناسیم

متولد ۱۳۳۲ در استان خوزستان شهرستان دزفول . دانشجوی اخراجی مقطع دکترای مهندسی‌ در کشور آلمان . معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در دولت محمود احمدی نژاد .
محمد علی‌ رامین در سال ۱۳۵۶ و قبل از انقلاب نکبت بار خمینی به همراه همسر خود از ایران خارج شده و در کشور آلمان اقامت می‌گیرد ، وی در آن سالها عضو گروه دانشجویان مسلمان آلمان میشود و در آن زمان به مخالفت با شاه ایران میپردازد و مسئولیت پخش اعلامیه‌های خمینی در آلمان را به عهده می‌گیرد و به عنوان رابط بهشتی‌ در آلمان فعالیّت می‌کند ، پس از پیروزی انقلاب به ایران میاید ، اما به وی اعلام میگردد که مجدد به آلمان برگشته و در همان جا فعالیت کند ، وی مجدد به آلمان برگشته و توام با تحصیل در رشته مهندسی‌ به فئعالیتهای اسلامی خود پوشش گسترده تری را می‌دهد و در شهر کلاستال آلمان جمعیت اسلامی آن شهر را تشکیل میدهد و شروع به ترویج عقاید ضدّ اسرائیلی و آمریکایی مینماید ، در این بین نیز کتب اسلامی مذهب شیعه را در شهر میان دانشجویان و مردم پخش می‌کند و موفق میشود تعدادی از دانشجویان اهل تسنن را به مذهب شیعه دعوت کند . با شروع جنگ ایران و عراق وی مجدد به ایران بر میگردد ولی‌ مجدد از طرف بهشتی‌ مامور به کار در آلمان میگردد و باز هم به آلمان عزیمت می‌کند ، در دوران جنگ وی نقش رابط خرید سلاح و مهمات را ایفا می‌کند و از طریق وی که با همکاری تنی چند از دوستانش در این موضوع اشتغال داشتند موفق به خریداری سلاح و مهمات و انتقال به ایران میگردد ، در همین خلال وی از طرف بهشتی‌ مسول پیگیری امور مرکز اسلامی ایران در هامبورگ میگردد و خدمات زیادی نیز در آن جا از خود نشان میدهد ، یکی از مهمترین کارهای وی که در آلمان و در زمان جنگ انجام میدهد واسطه گری برای خرید ۵۰۰ پالت جیوه قرمز توسط یک سری مافیای روس برای مهمات سازی جهت ساخت بمب در دوران جنگ بین ایران و عراق است . وی در همین اثنا به عنوان رابط اسلامی و شناسایی دانشجویان عرب ضدّ اسرائیل در آلمان میگردد که بتواند تعدادی را برای انجام عملیات خرابکارانه در کشور‌های مختلف بر ضدّ اسرائیل شناسایی و جهت آموزش به ایران انتقال دهد . این سری فعالیّت‌ها به طور مستمر ادامه داشته و تا سال ۱۳۷۳ به طول می‌‌انجامد .
(( در طول این دوران وی در کشور آلمان صاحب سه‌ فرزند میگردد که همگی‌ آنها ملیت ایرانی‌ ، آلمانی دارند
  در حال حاضر نیز فرزند ارشد وی بنام محمد یاسین رامین به عنوان یکی از متهمین اختلاس سه‌ هزار ملیارد تومانی در ایران تحت پیگرد قرار گرفته است )) .
اما کارهای افراطی اسلامی محمد علی‌ رامین به با پولهای ارسالی از ایران صورت میگرفت به همین جا ختم نمی‌شد و روز به روز نیز رو به گسترش داشت . 
 وی در سطح وسیعی اقدام به نوشتن مقالات مختلف در نشریاتی به نامهای (( والفجر ، القیام ،السلام )) مینمود که در سر تا سر اروپا پخش میشد

 این نوشتن‌ها و کارها ادامه داشت تا سال ۱۳۷۳ و فاجعه ترور تنی چند از فعالین سیاسی ایرانی‌ مقیم آلمان که به ماجرای (( ترور رستوران میکونوس )) معروف شد ، وی در آن زمان از طرف دولت ایران مامور شد تا به نفع دولت ایران و وارونه جلوه دادن این ترور دست به یک سری اقدامات بزند و ذهنیت مردم آلمان و اروپا را نسبت به دخالت ایران در ترور به سمت دیگری سوق دهد ، که اقدامات محمد علی‌ رامین و دروغ پردازیهای وی به جایی‌ رسید که دولت آلمان علیرغم اشتغال به تحصیل وی در مقطع دکترای مهندسی‌ در آن کشور به دلیل ضرباتی که وی به سیستم امنیتی‌ آلمان وارد کرده بود و تلاش‌های وی به جهت وارونه نمایی موضوع ترور میکونوس ، محمد علی‌ رامین پس از ۱۷ سال سکونت در آلمان ، از این کشور اخراج گردید

 پس از ورود به ایران همسر وی بلافاصله در دانشگاه به سمت استادی رسیده و مشغول بکار میگردد ، خود وی نیز در دولت مشغول به کار شده و پست‌های حساسی را احراز می‌کند و شروع به پر کردن جیب خود مینماید . 

 در دولت محمود احمدی نژاد وی به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب میشود و در یک فقره در سال ۱۳۹۰ مبلغ ۳ ملیارد تومان به صورت کمک بلا عوض به روزنامه کیهان و شخص حسین شریعت مداری پرداخت می‌کند که این موضوع منجر به صدور حکم اخراج وی از وزارت ارشاد میشود ولی‌ با دخالت مستقیم علی‌ خامنه‌ای این حکم لغو میگردد و وی در همان سمت خود باقی‌ میماند و در فروردین سال ۱۳۹۱ نیز مجدد مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان کمک بلا عوض به روزنامه کیهان و شخص حسین شریعت مداری پرداخت می‌کند و کسی‌ را توان مقابله با این ولخرجی‌های وی نیست .

 وی در حال حاضر همسایه دیوار به دیوار سردار حسین مدحی تازهٔ کند (( یا همان آقای الماس فریب )) در شهرک شهید محلاتی است و تمام امورات روزانه‌اش توسط تیمی ویژه که مستقیم از اصغر حجازی  در بیت رهبری دستور میگیرند انجام میشود و کسی‌ حق نزدیک شدن به محوطّه منزل وی را در شهرک شهید محلاتی ندارد .
محمد علی‌ رامین فردی کاملا سیاسی و معتقد به رهبری علی‌ خامنه‌ای است که دوری بسیار نزدیکی‌ نیز با اصغر حجازی و وحید حقانیان دارد و یار گرمابه و گلستان انیس نقاش اولین مامور ترور نا فرجام بختیار است که در هفته ۲ شب را به همراه اصغر حجازی ، وحید حقانیان و انیس نقاش در مجموعه‌ استخر و سونای آزادی شب را به صبح میرسانند . مرد مرموز و پر نفوذ کابینه احمدی نژاد در ماه گذشته در یک مصاحبه رادیویی حتی اقدام به فحاشی نسبت به مجری برنامه را نمود که لینک آن مصاحبه در همین وبلاگ موجود است ، هیچ کس را یارای مقابل با وی نیست و چرا وی تا این حد مورد لطف علی‌ خامنه‌ای قرار دارد هنوز رازی سر به مهر است .