کل نماهای صفحه

دوشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۸۹


جلسه محرمانه مرزبان درجه یک ایران  و فرمانده هنگ مرزی خوی
( آذربایجان غربی )
با فرمانده هنگ ششم مرزبانی کشور ترکیه
( شهر وان )
در مقر این ستاد در نوار مرزی شهر وان ترکیه
دولت خود فروخته ترکیه همچنان بر تداوم قرار دادهای امنیتی با ایران در مورد استرداد پناهندگان ایرانی‌ از خاک این کشور به ایران پافشاری دارد و همیشه عنوان کرده این مورد صحت نداشته و این موضوعات که در کشور ترکیه پناهندگان دستگیر و به ایران استرداد میشوند صحت ندارد و این حرفها توسط پناهدگان ایرانی گفته شده !! و هیچ ایرانی‌ از کشور ترکیه به ایران استرداد نمیشود . تا کنون هم علی‌ رغم تلاشهای صورت گرفته مدرک مستند و محکمی دال بر دیدار فرماندهان ارشد پلیس ایران و ترکیه چه به صورت تصویری و چه به صورت سند منتشر نشده ، و هر گاه هم حرف یا خبری پخش و منتشر شده دولت ترکیه و دولت ایران منکر دیدار فرماندهان ارشد مرز بانی‌ خود با یکدیگر و برگزاری جلسه آن هم در نوار مرزی شده اند ، اما اینبار دست این خود فروشان و جلّادان دولت ترکیه رو شد و تصاویر دیدار دو فرمانده ارشد پلیس دو کشور آن هم در شاخه مرزبانی و در محل ستاد فرماندهی هنگ ششم کشور ترکیه در شهر وان مهمترین پایگاه تجمع پناهندگان ایرانی‌ به دستم رسید که به منظور افشا گری و بر ملأ کردن گوشه کوچکی از جنایات دولت ترکیه در رابطه با دستگیری و استرداد پناهندگان ایرانی‌ در وبلاگ منتشر می‌کنم و امید وارم که تمام خوانندگان عزیز هم در انعکاس این خبر تمام سعی‌ خود را انجام دهند . اما اخبار دیدار محرمانه این دو فرمانده پلیس ؛ به پیشنهاد فرمانده هنگ ششم مرزبانی کشور ترکیه در نوار مرزی وان و در خواست تشکیل جلسه ویژه با فرمانده مرزبان درجه یک ایران در هنگ مرزی خوی به منظور پیشگیری از خروج ایرانیان از ایران به صورت قاچاق و جلوگیری از پناهنده شدن آنها در مقر سازمان ملل ( کمیساریای عالی پناهندگان در شهر وان ) در پی‌ حوادث اخیر انتخابات و موج دستگیری ایرانیان در کشور و خروج آنها از ایران این جلسه مورد موافقت مرزبان درجه یک کشور قرار گرفته و مقرر میگردد که این جلسه در محل ستاد فرماندهی هنگ ششم کشور ترکیه برگزار گردد ؛ در این جلسه مقرر شد هر گونه تردد از طریق قاچاق از داخل خاک سرزمینی ایران به داخل خاک سرزمینی دولت دوست و برادر ترکیه !!! شدیداً محدود گردیده و اگر احیانا فردی موفق به ورود به خاک ترکیه شد در صورت مشاهده در ابتدا مورد سؤال قرار گرفته و سریعا دستگیر گردد ؛ اما اگر موفق به دستگیری نشده و فرد مورد نظر از دست نیروهای مرزبانی موفق به فرار شد دولت ترکیه حق دارد قوانین بین المللی را در مورد افراد ایرانی زیر پا گذاشته و فرد مورد نظر را مورد اصابت شلیک مستقیم گلوله قرار داده و فقط جنازه فرد مورد نظر را به مرزبانی ایران تحویل دهد ، در مورد افراد داخل شهر وان هم قرار بر این شد تا افرادی که توسط ایران معرفی میشوند هر کدام به نحوی دستگیر و به هنگ ششم تحویل داده شده و آنها هم به هنگ مرزی ایران خبر داده تا تبادل نفرات با کشور دوست و برادر انجام پذیرد و مرزبان درجه یک ایران هم تعهد داد به محض دریافت خبر در مورد تحویل دادن پناهنده ایرانی مراتب استرداد فرد ایرانی با یکی‌ از اعضای ( پ . ک . ک ) یا ( پژاک ) را مورد ترتیب اثر قرار دهد .
متن نامه خیلی‌ محرمانه معاونت امور مطبوعاتی و اطلأع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سانسور خبری میر حسین موسوی ، مهدی کروبی و سید محمد خاتمی با استناد به دستور مقامات امنیتی

دور خیز سپاه برای تسلط بر منابع و تاسیسات حیاتی کشور
رئیس بنیاد تعاون سپاه پاسداران از اینکه این نهاد از معامله شرکت های خودروسازی کنارگذاشته شده نحوۀ واگذاری های شرکت های دولتی را مورد انتقاد قرار داده و سپس از دولت خواسته است که در ازای بدهی های نقدی اش به بنیاد سپاه که بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان می شود "جنس بدهد" یعنی نیروگاه .
پرویز فتاح وزیر نیرو در دولت نهم(احمدی نژاد) و رئیس کنونی بنیاد تعاون سپاه پاسداران  از نحوۀ واگذاری شرکت های دولتی به باصطلاح بخش خصوصی انتقاد کرد و گفت  است که نباید با این قبیل خصوصی سازی ها چوب حراج به اموال عمومی یا به گفتۀ او "بیت المال" زد. او نحوۀ فروش شرکت های دولتی را غیرعقلانی دانسته و افزوده است که دولت احمدی نژاد این شرکت ها را به بهایی اندک حراج می کند "ضمن اینکه شرکت های فروخته شده را به نااهلان می سپارد. پرویز فتاح  بدون توضیحی گفت  : باید از دولت پرسید چرا معاملۀ ایران خودرو را ملغی کرد و چرا شرکت خودروسازی سایپا را به سه برابر قیمت به یکی از شرکت های سایپا، یعنی به خود دولت فروخت؟  پرویز فتاح از اینکه بنیاد تعاون سپاه پاسداران که تحت نظارت اوست از این معامله کنار گذاشته شد انتقاد کرده و سپس افزوده است : "دولت اکنون شرکت ها را نقد و نسیه می فروشد می گوید ۱۵درصد نقد بدهید و بقیه را در طول هشت سال بپردازید." رئیس بنیاد تعاون سپاه سپس می افزاید : "اشکالی هم ندارد، زیرا دولت این کار را برای روان سازی صورت می دهد تا خریدار هم راغب باشد، اما من آن چوب حراج را قبول ندارم." البته پرویز فتاح دقیقاً نمی گوید : "کدام چوب حراج"، ولی می افزاید : "اموالی که واگذار می شود، بیت المال است و باید مراقبت شود. دولت باید خوش معامله و درست معامله باشد و خود دولتی ها هم دخالت نکنند." پرویز فتاح تلویحاً به نحوۀ واگذاری برخی نیروگاه ها انتقاد کرده که ظاهراً بنیاد تعاون سپاه پاسداران از آن کنار گذاشته شده است. وزیر نیرو در دولت نهم در انتهای اظهاراتش از دولت خواسته است که اگر نمی تواند بدهی هایش را به نهادهایی نظیر بنیاد تعاون سپاه پاسداران به صورت نقدی بپردازد، به جای آن، به گفتۀ او، "جنس بدهد". پرویز فتاح گفته است : "دولت به تأمین اجتماعی، بنیاد شهید و سپاه بدهکار است. دولت به بنیاد تعاون سپاه پاسداران ۴۵۰  میلیارد تومان بدهکار است و ما به دولت گفته ایم که اگر نمی تواند بدهی اش را به صورت نقدی بپردازد، به ما جنس بدهد، مثل نیروگاه."
 بعد هم در توضیح اینکه چرا نیروگاه می خواهد، پرویز فتاح افزوده است : دلیلش این است که خود من "در وزارت نیرو کار کرده ام، جنس کار را می شناسم. گفتم اگر نیروگاه بگیریم، بهتر اداره می کنیم تا بگوییم به ما پالایشگاه بدهند."
 رئیس بنیاد تعاون سپاه  تأکید کرده است که "طلبکار مایل است حتا طلب خود را غیرنفتی دریافت کند. زیرا، از آنجا که دولت بدهی ما را در این چند سال نپرداخته، به ما سود نمی دهد.