کل نماهای صفحه

جمعه، بهمن ۲۱، ۱۳۹۰

مرگ مشکوک پنجمین سردار عالی‌ رتبه سپاه


سردار سرتیپ پاسدار
 احمد سوداگر
بر اثر حمله قلبی
فوت کرد .

احمد سوداگر نامش برای تمامی آنهایی که با سیستم نظامی ایران آشنایی دارند بسیار آشنانست . احمد سوداگر که بیشتر به خاطر توانمندیهای امنیتی‌ و اطلاعاتی‌اش زبانزد نیروهای سپاه بود بر اثر حمله قلبی فوت کرد . این پنجمین مرگ مشکوک فرماندهان عالی‌ رتبه نظامی و اطلاعاتی در سپاه است . 

همزمان با اظهار نارضایتی تنی چند از سران و فرماندهان سپاه با نوع مدیریت و رهبری نظامی در سپاه به نوعی پاک سازی فیزیکی‌ در سپاه 
شروع شده است . طی ماه‌های اخیر ۴ فرمانده عالی‌ رتبه و دارای مسئولیت‌های سنگین در سپاه تماماً بر اثر حمله قلبی فوت شده اند و این خود نشانگر شروع حذف فیزیکی‌ چهره‌های مخالف و البته سرشناس در داخل سپاه است .

 متعاقباً اخبار و اطلاعات کامل تر را منتشر خواهم کرد

پنجشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۹۰




( قسمت دوم )



هر گونه استفاده از این اسناد بدون ذکر نام منبع و وبلاگ پیگرد قانونی‌ دارد
















افشای اسناد دزدی ، غارت ، چپاول در مجلس شورای اسلامی
( قسمت اول )


با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی‌
 
با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس پوشالی و دروغ سیستم حکومتی ایران ، که از چندین روز قبل هم رسانه‌های حکومتی ایران در همین مورد اقدام به مانورهای گوناگون کرده و حسابی‌ به تکاپو افتاده اند که به هر نحوی که شده از طریق جنگ روانی‌ و انواع ابزارها و حربه‌ها سعی در مشتاق نشان دادن مردم برای شرکت در انتخابات کنند . اما از آنجایی که که تمام این برنامه‌ها و حرکت‌ها فقط در سمت و سوی نیل به اهداف شوم حکومتی دارد و تنها هدف آن به مقصود رساندن امیال پلید و جراران حاکم ایران است .


تصمیم گرفتم که گوشه‌ای از

اسناد ، مدارک ، مکاتبات ، دستنویس‌ها ، لوایح ، قانونها ، و بخشنامه‌هایی‌ که در اصل موضوع چیز دیگر و در هنگام ارائه به ملت به ناگهان تغییری ۱۸۰ درجه را می‌کند برایتان افشا کنم تا تمام ملت بزرگوار ایران بداند که تصمیمات مجلس ایران در اصل و واقعیت آن چیزی نیست که برای مردم عنوان میشود ، تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند بودجه‌های میلیاردی چگونه حیف و میل میشود ،

تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند وقتی‌ عنوان میشود
 
۸۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰  میلیارد تومان
  
از بودجه کشور غیب میشود و اصلا معلوم نیست در جیب چه کسی‌ رفته است چگونه این شعبده بازی انجام می‌پذیرد .


تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند

وقتی‌ در تلویزیون رسمی ایران عنوان میشود در یک استان

۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیارد تومان 

به خاطر سفرهای استانی رئیس جمهور بودجه پرداخت شده همه بدانند که این مبلغ آن چیزی نیست که عنوان شده .


  تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند
خیانتی که در جایی‌ به نام
خانه ملت 
به مردم ایران روا داشته میشود 
تا چه حد وسیع و گسترده است .

مردم بدانند نمایندگان آنها شریک دزد و رفیق قافله اند . تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند که اگر در این انتخابات شرکت نکنند چه خدمتی به خودشان و کشور ایران میشود . تصمیم گرفتم تا افشا کنم تا چهره واقعی دزدها بیشتر از پیش معلوم شود ، تصمیم گرفتم افشا کنم که خون نا حق لاله‌های میهنمان پایمال نگردد ، تصمیم گرفتم افشا کنم تا شاید برای یک بار هم که شده همگان بخوانند و همه با هم یک صدا ، دست در دست هم با عزمی راسخ جلوی این سفاکان و از خدا بی‌ خبران قد علم کنند و کوس رسوایی این خائنان ملت را بصدا در آورند .

در مورد این افشا گری هم چون امکانات من متاسفانه کم هست و از پشتیبانی ابزاری خوبی‌ برخوردار نیستم و به همین دلیل فقط تعداد محدودی از این اسناد را میتوانم افشا کنم البته قرار بود برای افشا تمام این اسناد و مدارک به طور کامل از کمک چند نفر در خارج از کشور استفاده کنم که البته پیشنهاد  خودشان بود  و درست در آخرین لحظه  تصمیمشان عوض شد و  جا زدند        ( حالا کی‌ و چی‌ بماند )   مهم این هست که جا زدند برای من هم فرقی نمیکند چون من از این جور چیزهای رنگ و وارنگ زیاد دیدم و برایم مهم نیست  ،  اما با عرض پوزش از شما خوانندگان عزیز :  به همین دلیل ( جا ) زدن این امکان برای من نیست که تمام این اسناد را به طور کامل افشا کنم و فقط تنها به چند مورد آن اشاره می‌کنم .

اما در هر زمان ممکنه که این امکان برایم از باب پشتیبانی ابزاری فراهم گردید حتما تمام این اسناد را افشا خواهم کرد ، در ضمن از همین جا از تمام آنانی‌ که در دسترسی‌ من به این اسناد مرا کمک کردند و با به خطر انداختن خود موجبات رسوائی این خائنان ملت را فراهم کردند بسیار بسیار ممنون هستم .

چهارشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۰

فقط چند عکس ........ بدون هیچ متنی ........ اما با حرفهای زیاد

( قسمت پنجم )












یکشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۰

مرکز جاسوسی ایران در کانادا - تورنتو

 با نام پوششی

 ( مرکز مطالعات ایران )


زیر گروه حوزه  کاردار فرهنگی‌ سفارت ایران در کانادا

این ساختمان یکی از واحدهای پوششی وزارت اطلاعات و همچنین نیروی قدس سپاه میباشد .  

ساختمان دارای سه‌ درب ورودی است که در ظاهر فقط یکی از دربها مخصوص تردد میباشد ، فضای داخلی دارای دو نوع معماری بوده و فقط دفاتر قسمت ورودی اصلی‌ قابل رویت میباشد در ظاهر هیچ گونه شک و شبهه‌ای برای مراجعه کننده بوجود نمیاورد و اصلا کسی‌ به نوع فضای داخلی‌ این مکان حتی کوچکترین سؤ نظری نمی‌برد .  معماری ساختمان به گونه‌ای طراحی‌ شده که از از خارج ۵/۲ طبقه به نظر می‌رسد اما در اصل این ساختمان  ۵/۳  طبقه بوده و شامل طبقه پایین ( یا همان زیر زمین ) طبقه همکف و طبقه وسط و بالا میباشد .  ساختمان مذکور از هفت جهت مختلف دارای وسعت دید بسیار بالا بوده و از داخل نیز توسط سیستم مدار بسته تمام ترددهای بیرونی‌ و درونی‌ کاملا کنترل میشود . این ساختمان دارای سه‌ سیستم برق میباشد . سیستم برق شهری ، سیستم برق دیزل و سیستم برق خطر . کابل کشی‌ برق به گونه‌ای انجام گرفته که احتمال هر نوع خرابکاری صفر میباشد یعنی تمام سیستم کابلاهای کار شده فقط نمایشی بوده و کابلهای اصلی‌ از داخل کانال از بین دیوار عبور داده شده است . نوع شیشه‌های بکار رفته غیر قابل دید از بیرون بوده و تصویری که از بیرون توسط فرد دیده میشود تصویر مجازی با سیستم ویدئو پرژکشن میباشد که به صورت لیزری فعّال است .  دوربین عکاسی دیجیتال پیشرفته‌ای از نوع  ( فونیکس )  با قابلیت ضبط عکس لحظه به لحظه در زمان ورود هر فرد با باز شدن درب ورودی فعّال شده و از هر فرد وارد شونده تا ۱۷ فریم عکس از سه‌ جهت مختلف (( روبرو ، چپ ، راست )) تهیه می‌کند .  اغلب قرارهای پوششی سفارت در این مرکز گذاشته میشود ، این محل در مکانی‌ قرار گرفته که امکان تردد ماشین با سرعت بالا وجود ندارد . اغلب تماس‌های صورت گرفته از این محل فقط به وسیله موبایل ماهواره‌ای ثریا انجام میشود و از خط زمینی‌ آن فقط برای موارد کاملا عادی استفاده میگردد .  تمام پسنل این مرکز از سپاهیان مامور به خدمت در وزارت امور خارجه بوده و اصلا کارمند وزارت امور خارجه نیستند ،  فقط مدت کوتاهی یک تبعه افغانی در این محل کار میکرده که طبق آخرین اخباری که به دست من رسیده دیگر در این محل کار نمیکند .   وظیفه اصلی‌ این مرکز کنترل تحرکات سیستم‌های مخالف حکومت ایران ، ایجاد ارتباط بین گروه‌های مسلمان ، شناسایی پناهندگان دارای وضعیت نابسامان مالی‌ ، تهیه و تدارک قرار‌های وزارتی با عوامل مخبر در کشور کانادا ، شناسایی مسلمانان تند رو ، پشتیبانی مالی‌ از نفرات خاص ، که غالبا در پوشش انجام کارهای فرهنگی‌ و هنری میباشد .   در صورت کنترل ترددها به این مرکز که البته امکان بسیار کم است با توجه به نوع منطقه و فضای اطراف و سیستم کنترل مدار بسته غیر قابل دید و نا محسوس این مرکز -   حتما متوجه خواهید شد که تمام ترددها فقط به یک سری افراد خاص خلاصه شده و تحت هیچ شرایطی این ترددها در طول ایام هفته زیاد نیست و دست کم فقط در طول هفته بین ۷ تا ۱۱ نفر مراجعه کننده دارد و همیشه هم این مراجعه کنندگان ثابت هستند   مگر میهمانان این مرکز که خارجی و غیر ایرانی هستند . و مثلاً برای کنفرانس یا برنامه خاصی‌ به این مرکز مراجعه میکنند که آن هم فقط با قرار و هماهنگی قبلی‌ است .
فقط چند عکس ........ بدون هیچ متنی ........ اما با حرفهای زیاد
( قسمت چهارم )