کل نماهای صفحه

پنجشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۹۰



افشای اسناد دزدی ، غارت ، چپاول در مجلس شورای اسلامی
( قسمت اول )


با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی‌
 
با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس پوشالی و دروغ سیستم حکومتی ایران ، که از چندین روز قبل هم رسانه‌های حکومتی ایران در همین مورد اقدام به مانورهای گوناگون کرده و حسابی‌ به تکاپو افتاده اند که به هر نحوی که شده از طریق جنگ روانی‌ و انواع ابزارها و حربه‌ها سعی در مشتاق نشان دادن مردم برای شرکت در انتخابات کنند . اما از آنجایی که که تمام این برنامه‌ها و حرکت‌ها فقط در سمت و سوی نیل به اهداف شوم حکومتی دارد و تنها هدف آن به مقصود رساندن امیال پلید و جراران حاکم ایران است .


تصمیم گرفتم که گوشه‌ای از

اسناد ، مدارک ، مکاتبات ، دستنویس‌ها ، لوایح ، قانونها ، و بخشنامه‌هایی‌ که در اصل موضوع چیز دیگر و در هنگام ارائه به ملت به ناگهان تغییری ۱۸۰ درجه را می‌کند برایتان افشا کنم تا تمام ملت بزرگوار ایران بداند که تصمیمات مجلس ایران در اصل و واقعیت آن چیزی نیست که برای مردم عنوان میشود ، تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند بودجه‌های میلیاردی چگونه حیف و میل میشود ،

تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند وقتی‌ عنوان میشود
 
۸۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰  میلیارد تومان
  
از بودجه کشور غیب میشود و اصلا معلوم نیست در جیب چه کسی‌ رفته است چگونه این شعبده بازی انجام می‌پذیرد .


تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند

وقتی‌ در تلویزیون رسمی ایران عنوان میشود در یک استان

۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیارد تومان 

به خاطر سفرهای استانی رئیس جمهور بودجه پرداخت شده همه بدانند که این مبلغ آن چیزی نیست که عنوان شده .


  تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند
خیانتی که در جایی‌ به نام
خانه ملت 
به مردم ایران روا داشته میشود 
تا چه حد وسیع و گسترده است .

مردم بدانند نمایندگان آنها شریک دزد و رفیق قافله اند . تصمیم گرفتم افشا کنم تا همگان بدانند که اگر در این انتخابات شرکت نکنند چه خدمتی به خودشان و کشور ایران میشود . تصمیم گرفتم تا افشا کنم تا چهره واقعی دزدها بیشتر از پیش معلوم شود ، تصمیم گرفتم افشا کنم که خون نا حق لاله‌های میهنمان پایمال نگردد ، تصمیم گرفتم افشا کنم تا شاید برای یک بار هم که شده همگان بخوانند و همه با هم یک صدا ، دست در دست هم با عزمی راسخ جلوی این سفاکان و از خدا بی‌ خبران قد علم کنند و کوس رسوایی این خائنان ملت را بصدا در آورند .

در مورد این افشا گری هم چون امکانات من متاسفانه کم هست و از پشتیبانی ابزاری خوبی‌ برخوردار نیستم و به همین دلیل فقط تعداد محدودی از این اسناد را میتوانم افشا کنم البته قرار بود برای افشا تمام این اسناد و مدارک به طور کامل از کمک چند نفر در خارج از کشور استفاده کنم که البته پیشنهاد  خودشان بود  و درست در آخرین لحظه  تصمیمشان عوض شد و  جا زدند        ( حالا کی‌ و چی‌ بماند )   مهم این هست که جا زدند برای من هم فرقی نمیکند چون من از این جور چیزهای رنگ و وارنگ زیاد دیدم و برایم مهم نیست  ،  اما با عرض پوزش از شما خوانندگان عزیز :  به همین دلیل ( جا ) زدن این امکان برای من نیست که تمام این اسناد را به طور کامل افشا کنم و فقط تنها به چند مورد آن اشاره می‌کنم .

اما در هر زمان ممکنه که این امکان برایم از باب پشتیبانی ابزاری فراهم گردید حتما تمام این اسناد را افشا خواهم کرد ، در ضمن از همین جا از تمام آنانی‌ که در دسترسی‌ من به این اسناد مرا کمک کردند و با به خطر انداختن خود موجبات رسوائی این خائنان ملت را فراهم کردند بسیار بسیار ممنون هستم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر