کل نماهای صفحه

پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۸

آری آری ماندن و به تماشا نشستن

به تماشا نشستن دروغ را

که عمر چه شاهانه می‌گذرد

در شهری که ریا را پنهان نمیکنند ؟

و تنها صداقت همشهریانش همین است















تصاویر تشعیع جنازه دکتر علی محمدی

چهارشنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۸




دانشمند سبز و سبز اندیش شهید پروفسور دکتر مسعود علی‌ محمدی

روحش شاد راهش پر رهرو یادش همیشه سبز

گاهی‌ برای بودن باید رفت

پس پروازت در تاریخ ابدیت ایران جاوید است



متولد ۰۳/۰۶/۱۳۳۸

میزان تحصیلات : دکترای فیزیک نظری از دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۷۱

سوابق : از مقطع کارشناسی تا کارشناسی ارشد به تدریس فیزیک کوانتومی و ذرات بنیادی اشتغال داشته است

استاد پایه ۲۲ دانشگاه

۱۶ سال خدمت

از سال ۱۳۷۶ تا سال ۱۳۸۰ در موسسه تحقیقات ذرات بنیادی همکار بوده است

از سال ۱۳۷۴ در گروه فیزیک دانشگاه تهران درس کوانتوم مکانیک و الکترو مغناطیس را تدریس میکرده است

طی‌ ۲ سال گذشته در هیئت ممیزه دانشگاه بوده است

عضو شورای پردیس علوم و معاون پژوهشی پردیس علوم تا سال ۱۳۷۸ بوده است

مولف ۸۰ مقاله تخصصی در معتبرترین مجلات بین المللی بوده است

نماینده کشور ایران در سزامی بوده است

و در آخر هم در روز سه شنبه در ساعت ۰۵/۸ دققه صبح با انفجار بمب در جلوی منزلش به دست افراد ناشناس ترور شده و به این ترتیب ایران دوباره شاهد از دست دادن مغز متفکری شد که برای ایران تلاش میکرد ولی‌ .........



















متاسفانه امروز خبری در اینترنت دیدم مبنی بر ترور دکتر مسعود علی‌ محمدی استاد دانشگاه و محقق هسته‌ای ایران که هنگام خروج از منزل با انفجار یک بمب به قتل رسید !

به جستجوی بیشتر در این خصوص دست زدم و به تصاویر جالبی‌ برخوردم که در یکی‌ از آنها عکسی‌ مربوط به دو تن‌ از اعضای حزب الله لبنان در ایران بود که در نا‌ آرامی‌های اخیر هم دست داشته اند !

اما نکته قابل تأملی که در همه تصاویر بود برخورد بسیار آرام و به دور از هر گونه تفکر افراد مسول حاضر در صحنه بود . شاید بپرسید چگونه ؟ توضیح خواهم داد :

تجربه ثابت کرده است که در این چنین موارد :

۱- افرادی در میان دیده میشوند که اصلا از هیچ نظر سنخیتی با ماجرا ندارند .

۲-در هر حادثه بمب گذاری نیروهایی در محل حادثه تردد میکنند به طور کامل و واضح مشخص است که جز افراد امنیتی محسوب میشوند و به تحقیق عینی از گوشه و کنار محل انفجار مشغول هستند و دنبال یک چیز به خصوص میگرددند اما در تمام تصاویری که من مشاهده کردم این چنین تصویری را ندیدم .

۳- از پس هر حادثه بمب گذاری تا چند ساعت بعد هیچ کس حق تردد به محل انفجار را ندارد . اما در تمامی تصاویر این ماجرا آنقدر آدم وجود دارد که تنها چیزی که در آن مشاهده نمیشود تصویر یک محل انفجار بمب است !

۴- در یکی‌ از تصاویر محل حادثه کاملا با آب شسته شده و هیچ آثاری از علایم پس از انفجار نیست !!!

۵- از نظر نظامی انفجار یک حادثه غیر مترقبه است آن هم انفجار بمب !! و میبایستی به دلیل ندانستن و عدم آگاهی‌ از نوع ماده منفجره و همچنین تعداد بمب محل حادثه تا یک شعاع به خصوص تخلیه کامل بشود که در تمام این تصاویر نه تنها این کار انجام نشده بلکه تعداد افراد حاضر در صحنه بیشتر از مأمورین هم هست ! (( این چه چیزی را در ذهن شما بوجود میاورد )) ؟؟؟

۶- نوع ماده منفجره آنطور که در تصاویر هست بیار قوی بوده که تمام ساختمانهای اطراف دچار شکستگی شیشه شده اند .پس این کار از عهده یک فرد عادی بر نمیاید و اصولا با جوی که در ایران حاکم است انتقال این نوع ماده منفجره به ایران از خارج از کشور امری کاملا محال است . و فرضیه ترور توسط عوامل خارجی‌ منتفی است .

۷- در اخباری که من مشاهده کردم آثاری از اطلأییه وزارت اطلاعات ایران ندیدم که گزارشی در این خصوص داده باشد !!!

۸- از نظر قانونی‌ انفجار بمب که منجر به ترور شود در حیطه مسائل امنیتی به شمار میاید و مسئولیت پیگیری آن با وزارت اطلاعات است و میبایستی دادستانی انقلاب و قاضی امنیتی در محل حضور یابد نه قاضی دادسرای جنایی ! که در این حادثه قاضی دادسری جنایی حضور دارد و هر پیامی که صادر شده از زبان رئیس داد سرای جنایی است و آثاری از پیام دادستانی انقلاب دیده نمیشود ! در صورتی‌ که این حادثه انفجار بمب است نه انفجار کپسول گاز !!! که نیاز به حضور قاضی جنایی باشد ؟!

۹-در تمام تصاویر آثاری از خودروی ویژه چک و خنثی سازی دیده نمیشود !!! پس این چه اقدامات پیشگیرانه از احتمال وقوع انفجار بعدی است ؟؟؟؟



تمام این سوالات یک طرف

نکته قابل تامل اینجاست .......

حضور افراد حزب الله لبنان در این ماجرا چیست ؟!

یعنی ما در مملکتمان نیرو نداریم که اینها باید در محل حادثه باشند و اصلا چرا باید باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟

اینها همه سوالاتی است که ذهن آدم را بسیار مشغول و آشفته می‌سازد .
با این تفاسیر پس از این به بعد بایستی منتظر باشیم تا افرادی هم مانند دکتر سلطانی ، دکتر رشیدی ،دکتر شهریاری ،دکتر رضایی نژاد,دکتر معزی
هم یکی پس از دیگری در اثر سانحه ترور از بین بروند


.....................................................................................


شما را به دیدن این تصویر و همچنین تصویر حضور افراد حزب الله در این حادثه جلب می‌کنم

( این تصویر از خبر گزاریهای مهر و فارس و... تهیه شده است )

سه‌شنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۸

در برخی‌ موارد : دیدن چیز هائی که در قبل به نمایش در آمده است برای یاد آوری کردن بد نیست ... علی‌ الخصوص ؛ برای آنهأیی که یادشان رفته است که در قبل که بودند !؟ و حالا چه هستند .....!! فیلمی که مشاهده می‌کنید . سخنان برخی‌ از زندانیان سیاسی قدیمی‌ است . که هر کدام به نوعی مدتی‌ را در زندانهای امنیتی ایران بوده و از نزدیک چهره برخی‌ از بزجویان قدیمی‌ را شناسایی کرده اند . شاخصه مهم این فیلم ؛ شناسایی (( دکتر میرزایی)) یعنی همان ((محمود احمدی نژاد )) است که در سالهای اول انقلاب به عنوان بازجو در زندان اوین همراه با لاجوردی جلاد و سایر سفاکان رژیم در به خاک و خون کشیدن قهرمانان این دیار دست کثیفشان به خون ؛ هزاران فرد بی‌ گناه آلوده است ...

دوشنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۸

صدای خاتمی هم در آمد آری کارهای محمود احمدی نژاد صدای مرد محجوب و ساکت ایران را هم در آورد
با سلام فیلمی را که مشاهده می‌کنید مربوط به جلسه محرمانه رهبر با رئیس جمهور و اعضای هیٔت دولت می‌باشد که هیچ وقت از صدا و سیمای ایران پخش نشد . این فیلم شاید قدیمی‌ باشد . اما چهره واقعی رهبر را به خوبی‌ نشان میدهد . آری این چهره واقعی فرزند زهراست