کل نماهای صفحه

یکشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۲

کشته شدن مخالف سر سخت و شماره یک حزب الله لبنان و حامی‌ مخالفان سوریه در صیدا لبنان

                    
 
شیخ احمد الاسیرمخالف سر سخت و شماره یک  حزب الله لبنان  کشته شد
 
 
 
یک رونامه کویتی از کشته شدن شیخ احمد الاسیر و فضل شاکر از سلفی های افراطی لبنان در درگیری های اخیر شهر صیدا خبر داد . 
 
 روزنامه الانباء کویت اعلام کرد 
 
   شیخ احمد الاسیر سلفی لبنان به همراه فضل شاکر خواننده لبنانی حامی سلفی ها و فرمانده شاخه نظامی طرفداران الاسیر و دو تن دیگر از مسئولان ارشد وی در درگیری های اخیر در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان کشته شده اند.

 این روزنامه در ادامه اعلام کرد که احمد الاسیر در جریان آتش سوزی در درگیری های اخیر شهر صیدا جان خود را از دست داده است لذا تشخیص هویت وی بر اثر سوختگی به تاخیر افتاده است. این در حالی است که مقامات و مسئولان لبنان هنوز این خبر را تایید نکرده اند و نیروهای ارتش لبنان عملیات گسترده ای را برای جستجوی شیخ احمد الاسیر آغاز کرده اند. احمد الاسیر از مخالفان سرسخت حزب الله و نظام حاکم در سوریه و حامی مخالفان مسلح سوری محسوب می شود.

 پیش از این خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شیخ احمد الاسیر با لباس زنانه به سفارت قطر در بیروت فرار کرده است .
در حال حاضر و با توجه به این خبر بدون شک رهبران حزب الله لبنان علی‌ الخصوص  سید حسن نصر الله ، حامیان و طرفداران اصلی‌ حزب الله لبنان ، ایران و همچنین نیروی قدس سپاه و  شاخه برون مرزی آن در لبنان میتوانند نفس راحتی‌ بکشند . شیخ احمد از مخالفان سر سخت شیعیان لبنان و دشمن شماره یک سید حسن نصر الله به شمار می‌آمد و رهبری سلفی‌های لبنان را به عهد داشت ، او حتی در برخی‌ تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیس بوک ، تویتر ، یو تیوب و غیره در حال جنگ با نظامیان سوری در اطراف دمشق پایتخت سوریه مشاهده شده . او یکی از مخالفان سر سخت دخالتهای ایران در لبنان بوده و به طور علنی کشتن ایرانی‌ها که به حزب الله کمک میکنند را حلال و جایز دانسته بود .

دکتر علی‌ اصغر سلطانیه نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی

 
 
هیچ توضیحی نتونستم برای این عکس پیدا کنم
 
 

بستنی در برج میلاد تهران

 
به گفته گل رخسار رئیس برج میلاد سرو این بستنی همراه با ۲ گرم و ۳۰ سوت طلای خوراکی فقط در برج میلاد امکان پذیر بوده و قیمت پایه آن برای هر لیوان  همراه با ۱۰۹ گرم بستنی ۴۶۵ هزار تومان تعیین شده است .
 
نکته قابل توجه اینکه به دلیل برخی‌ از انتقادات مدتی سرو این بستنی ممنوع بوده
 
اما اگر شما جزو افرادی هستید که از امتیاز کارت ویژه میلاد بهره مند باشید این بستنی را میتوانید فقط در رستوران آفتابگردان سفارش داده و میل کنید .