کل نماهای صفحه

شنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۸

قابل توجه دوستان گرامی‌




برداشت از مطالب این وبلاگ با کسب مجوز و ذکر نام منبع 
 مانعی ندارد

 در صورتی‌ که درخواست از یک ایمیل معتبر باشد



آموزش نیروهای لبنانی در اطراف تهران و طبس توسط نیروی قدس



نیروی ویژه قدس سپاه پاسداران ایران در حال حاضر در بیابانهای اطراف طبس و بیابانهای گرمسار در حال آموزش نیروهای لبنانی میباشد . این آموزش‌ها به دو دسته خاص در حال انجام است ؛ دسته اول آموزش با ادوات جنگی زره‌ای ( تانک ؛ نفر بر ؛ ... ) دسته دوم آموزش‌های چریکی و کار با ادوات نیمه سنگین و انواع توپ‌های کوچک و خمپاره انداز‌ها ؛ در این گروه آموزشی هم تیمی از افسران تخریب چی‌ زمان جنگ ایران به تعداد خاصی‌ از این نیروهای لبنانی آموزش تخریب میدهند و ساخت انواع بمب را به آنها آموزش میدهند .که این افراد در عملیاتهای شهادت طلبانه حضور دارند و با بقیه افراد فرق دارند

این نیروها در هر ماه آموزش مبلغ ۵۰۰ دلار هم به عنوان حقوق دریافت میکنند

فرمانده سپاه قدس هم این تصویری است که مشاهده می‌کنید
 ( سردار سرتیپ پاسدار : قاسم سلیمانی معروف به قاسم دزد ) او تنها کسی‌ است که خامنه‌ای به اسم کوچک او را صدا میزند ؛ و تنها پاسداری است که به غیر از محافظان خامنه‌ای میتواند با سلاح به دیدار او برود






مالزی هم در حمایت دولت کودتا دست دارد .

کشور مالزی طی‌ قراردادی که با ایران امضأ کرده است و محرمانه هم میباشد به ایران قطعات نظامی میفروشد . هوا نیروز ایران به منظور کالیبره کردن هلیکوپترهای خودش از صنایع نظامی مالزی این قطعات را وارد می‌کند و به شرکتی به نام ( پنها) پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران میدهد تا در راستای تجهیز هلیکوپترهای ایران از آن قطعات استفاده کند . اما در هیچ جا نمیگوید که با مالزی قرارداد نظامی دارد . تمام این سیستمها به نام شرکت ( پنها) وارد گمرکات مرز آبی ایران میشود و از آنجا به تهران منتقل میشود . جالب است مالزی همیشه همکاری نظامی با ایران را رد کرده است




هموطن عزيز

به جمع ما خوش آمدی ولی دير آمدی وقتی آمدی که ديگر رژيم اسلامی برايت                                                                    

نان آور نبود و وقتی آمدی که با کوشش افرادی مثل تو اين رژيم 31 سال بر سر قدرت ماند افراد بسياری کشته شدند و

بيشتر آواره

اميدوارم به انچه که کردی واقف باشی شرايت امروز ترکيه با آن زمان که من انجا بودم

خيلی فرق کرده من هم در شهر وان بودم تو هتل يلدز پالاس الان پليس به شما ميگه

که تلکست آمده و ميخوام بفرستمت به ايران در حالی که آن زمان 27 نفر از هم هتليهای

ما را شبانه به مرز بردند و برادر بزرگ من هم جز آنها بود و در کنار مرز تحويل

افرادی مثل شما دادند و بعد از انتقال به زندان خوی 2 شب بعد همکاران شما انها

را اعدام کردند

اميدوارم که سر شما اين اتفاق نياد ولی بدان که با ما و وطن ما چه کردی

به اميد روزی که بتوانم انتقام برادرم را از دوستان تو شايد خود تو بگيرم

پاينده ايران
 
سلام دوستی‌ برایم پیامی داده بود . گفتم اگر آن پیام را در صفحه وبلاگ نگذارم شاید به خودم پشت کرده باشم ترجیح دادم آن را منتشر کنم و جوابی هم به این دوست عزیز بدهم ؛ میدانم چه میگویی اما به هر آنچه که تو به آن اعتقاد داری قسم میخورم ؛ من دستم به خون کسی‌ آلوده نیست ؛ در هر حال حاضرم تو دوست گرامی‌ انتقام برادرت را از من بگیری ؛ اما تو هم به من قول بده که پس از اینکه انتقام برادرت را از من گرفتی‌ ؛ تو هم انتقام فرزند مرا از دیگران بگیری ( من فقط برنامه ساز بودم ؛ خبرنگار بودم ؛ اما قاتل نیستم ) خوش حال میشوم ایمیل تو را داشت باشم . بدرود پوریا

با سپاس از همراهی دوستان عزیز

در طی روز‌های آینده اخبار جدیدی را به اطلأع شما میرسانم  . مربوط به پایمال شدن بودجه ایران در راستای آموزش به نیروهای لبنانی که در حال حاضر در ایران در حال آموزش دوره چریکی هستند . جالب که هر کدام از این افراد در هر روز آموزش از حقوقی معادل ۵۰۰ دلار هم بهره مند هستند 

 خیلی‌ جالب است هم آموزش می‌بینند!! 

 هم حقوق میگیرند!! 

 هم بر ضد مردم ایران در تظاهرات روز‌های گذشته و پس انتخابات 

 به نفع دولت ایران به جان ملت ایران می‌‌افتند .!!!

مملکته ما داریم ؟





سپاس بیکران از دوست خوبم 
 محمد عزیز از نروژ 
 وظیفه میدانم در این وبلاگ
از او تشکر کنم
 به امیدی که رسد روزی   و در سایه عدل



گرگ گوید  ; ندریم و بره گوید ;  بچریم

جمعه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۸

کریدور موشکی ایران

(این عکس ممکن است تحت قانون کپی رایت باشد!!)


کریدور های موشکی ایران معمولا از سمنان به سمت کنارک در جنوب سیستان بلوچستان و در برخی موارد از آستارا و یا نزدیکی شهرستان ماکو در شمال غربی ایران به سمت ایرانشهر در بلوچستان منتهی می شود.



سایت های هدایتی اصفهان و همدان نیز در این امر کمک می کنند.


این سایت ها اغلب تایید نشده هستند و با سرچ در گوگل ارث آن ها را نخواهید یافت و نیاز به یک پیش فرض از طول و عرض جغرافیایی منطقه خواهید داشت .مثلث تقریبی را می توان به اتصال سه ضلع شهرهای سمنان-شاهرود-دامغان تعبیر نمود.


پایگاه های فرعی دیگری نیز در حد فاصل نایین اصفهان....جندق خور نیز گزارش شده اند.

 پایگاه فضایی استان سمنان
(فوق سری )

ایران پس از کارشکنی های مداوم روسیه در امر همکاریهای فضایی تصمیم به ساخت از 0 تا 100 ادوات فضایی گرفت
.ایستگاه های سیار زمینی طراحی گردیدند.
 تنها یک سایت پرتاب مورد نیاز بود.



پس از بررسی ها بیابان های استان سمنان مناسب ترین مکان برای ایجاد این سایت تعیین گردید.
 پایگاه فضایی در بهمن 86 با حضور احمدی نژاد رسما رونمایی گردید و موشک کاوشگر 1 از همین نقط به فضا پرتاب شد.

پایگاهی که تاسیسات در آن قرار دارد در این مختصات است و در حدود 60 کیلومتر شرق سمنان و جنوب شاهرود و در بیابانی بی آب و علف قرار دارد.

35.234°N 53.921°E
 
36°25′0″N 55°01′0″E




                          مقر ستاد سپاه ولی امر
                            تهران میدان پاستور

                                                  (  محوطه ای که سقف آن شکلاتی رنگ است )

با احترام برای تمامی خوانندگان گرامی‌

 

!!!!!!!!

 
لازم است یاد آوری است برخی‌ از اسناد و مدارک این وبلاگ طبق قانون کاملا انحصاری بوده و حق برداشت بدون مجوز نویسنده ممنوع میباشد !

 

در صورت استفاده بدون کسب مجوز و عدم ذکر نام منبع برابر قانون با استفاده کننده رفتار خواهد شد .




                                             پرونده فعالیتهای موشکی جمهوری اسلامی
امروزه موشک بعنوان تواني بازدارنده يکي از مؤلفه هاي قدرت در عرصه جهاني محسوب می شود. موشک ها با توجه به برد، قدرت تخریب، نوع کلاهک و سیستم هدایتی به گونه های مختلفی طبقه بندی می شوند که از نمونه های پرکاربرد آنها می توان به موشک های کروز و بالستیک اشاره کرد. در حال حاضر موشک بعنوان سلاحی تاکتیکی و استراتژیک بوسیله قدرت هاي بزرگ منطقه ای و جهانی در تعاملات بين المللي مورد استفاده یا سوء استفاده قرار می گیرد.
از جنگ دوم جهانی که آلمان نازی اولین موشک عملیاتی جهان یعنی V-2 را به لندن شلیک کرد، رقابت تسلیحاتی وارد عصر جدیدی شد و بازیگری نوظهور اما قدرتمند پا به عرصه نهاد. گرچه V-2 های سنگین آلمانی از دقت کمی برخوردار بودند و تعداد قابل توجهی نیز توسط پدافند و نیروی هوایی بریتانیا ساقط گشت، اما قدرت های بزرگ به اهمیت این کالای استراتژیک پی برده و پس از اتمام جنگ به سرعت تحقیق و سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز نمودند. یکی از کشورهای پیشرو در زمینه فناوری موشکی اتحاد جماهیر شوروی بود. این کشور در دوران جنگ سرد سرمایه گذاری فراوانی در این زمینه نمود و به پیشرفت های چشمگیری دست یافت.

شوروی سابق بعنوان اولین کشور فضایی جهان با تسلیح بلوک شرق و بویژه کشورهای اروپای شرقی به موشک های بالستیک از جمله سری اسکاد و راکت های فراگ در این زمینه دست بالا را نسبت به رقیب خود ایالات متحده و متحدان غربی آن داشت. حکومت ایران در دهه هفتاد میلادی و بر اساس پیمان سنتو تعدادی موشک زمین به زمین از شوروی دریافت کرد. اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1979 میلادی و خروج مستشاران نظامی از ایران عملا موشک های دریافتی بی استفاده و دست نخورده باقی ماندند. با آغاز تهاجم عراق به جمهوری اسلامی در سال 1980 و به مدد پشتیبانی قوی شوروی از عراق و تجهیز این کشور به نمونه های پیشرفته اسکاد و فراگ-7 حملات موشکی به شهرهای ایران در سطح وسیعی انجام گرفت.

 

این دوران که به جنگ شهرها شهرت گرفت خسارات قابل توجهی به ایران وارد گردید. جمهوری اسلامی که تحت فشار افکار عمومی داخل برای پاسخگویی به حملات موشکی عراق به شهرها قرار داشت و با توجه به محدودیت های شدیدی که در تهیه سلاح در برابر آن وجود داشت، سعی کرد موشک های به جا مانده از دوران شاه را برای پرتاب آماده نماید. این اقدام ایران در وهله اول غیر ممکن می نمود و چندین تلاش نیز به شکست انجامید، اما در ادامه با اصابت موشک های پرتابی ایران به بانک مرکزی عراق در بغداد جهان به یکباره در بهتی عجیب فرو رفت. بعدها مشخص شد که مهندسان ایرانی با تکیه بر توانایی خود موفق به این مهم شده اند. در سال های پایانی جنگ جمهوری اسلامی با خرید نمونه های موشک اسکاد B از لیبی، سوریه و کره شمالی به توانایی موشکی محدودی دست یافت. پس از پایان جنگ ایران برای دستیابی به بازدارندگی و با در نظر گرفتن عامل مهم زمان و به منظور تضمین امنیت خود در برابر هر گونه تهدیدات منطقه ای و فرا منطقه ای در پرتو اوضاع جدید جهانی، به تکنولوژی موشک های بالستیک و توسعه آنها روی آورد.

 

جمهوری اسلامی تحت تحریم یکجانبه ای قرار دارد که از طرف غرب و خصوصا ایالات متحده بر آن تحمیل شده است. از این رو این کشور برای دستیابی به جنگنده های مدرن و بمب افکن های دور برد و بلند پرواز و تجهیزات آنها با محدودیت های شدیدی روبروست. از طرفی هزینه بازسازی و نوسازی نیروی هوایی ایران که در جنگ هشت ساله به شدت آسیب دیده و نزدیک 60 درصد از پرنده های خود را از دست داده، با توجه به تحریم هایی که جمهوری اسامی با آن روبروست، سخت و غیر ممکن می نماید. در مقام مقایسه هزینه موشکی مانند شهاب-3 با کلاهک 700 تا 1000 کیلوگرمی حدود هشت میلیون دلار تخمین زده می شود و در مقابل جنگنده ای مانند سوخو-30 با توانایی حمل 4000 کیلوگرم بمب و مهمات، بین 45 تا 60 میلیون دلار قیمت دارد که این غیر از هزینه نگهداری و قطعات یدکی و سرویس این جنگنده است.
از سویی هر چند که حملات هوايي دقيق تر و مطمئن تر هستند و مشکل خطير طراحي کلاهک را ندارند، اما مشکلات نفوذ زيادي دارند. در مقابل موشک ها و بویژه موشک های بالستیک با سرعت بسیار زیاد خود بویژه در فاز نهایی عملا پدافند مؤثری در برابر آنها در حال حاضر وجود ندارد و این ضریب اطمینان آنها را بسیار افزایش می دهد. از دلایل انتخاب موشک های بالستیک توسط جمهوری اسلامی می توان به برد بالا و قابلیت استفاده در برابر تهدیدات فرا منطقه ای، دارا بودن عمق استراتژیک و ناتوانی دشمنان در رهگیری موشک های ایرانی در مرحله نخست پرتاب، توانایی حمل مقدار زیاد مهمات، توانایی تولید انبوه، دسترسی به کمکهای خارجی و عدم انحصار تکنولوژی این گونه موشک ها توسط غرب اشاره کرد.

فدراسیون روسیه،جمهوری خلق چین و کره شمالی بعنوان اصلی ترین شرکای ایران در زمینه موشکی محسوب می شوند. ایرانی ها در اواخر دهه 80 میلادی موفق به مهندسی معکوس موشک روسی اسکاد بی(Scud-B) شدند که البته آزمایش های اولیه آن به شکست انجامید. در اوایل دهه 90 میلادی ایران موفق به آزمایش نمونه های بومی اسکاد بی و اسکاد سی که با نام شهاب-1 و شهاب-2 و با برد اولیه به ترتیب 350 و 550 کیلومتر در ایران شناخته می شوند، شد. دهه 90 با پیشرفت چشمگیر ایران در زمینه موشکی همراه بود. استعداد ایرانیها نه فقط در مهندسین آن بلکه در نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آن باعث شده بود که برنامه موشکی جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن موانع متعدد فنی، تکنولوژیکی، سیاسی و امنیتی به پیشرفت قابل توجهی دست یابد. ایران با توجه ب�ر س�ب ماندگی که در این زمینه احساس می کرد و با توجه به تهدیدات فزاینده ایالات متحده و اسرائیل، بیش از پیش به فناوری موشک های بالستیک میان برد احساس نیاز می کرد. به همین دلیل رهبران جمهوری اسلامی به شدت از برنامه موشکی حمایت می کردند.
این پشتیبانی ها به همراه نبوغ مهندسان ایرانی، جمهوری اسلامی را در مدت زمان کمی به قدرتی با توان موشکی قابل توجهی تبدیل کرد و باعث تعجب حتی چین، روسیه و نیز پاکستان شد. ایرانیان در ادامه به مونتاژ اسکادها رضایت ندادند و به رغم اصرار شرکای خود بر ادامه همین روال تصمیم به طراحی بومی موشک و ارتقای توان خود برآمدند. برنامه شهاب-3 برآمده از همین تفکر است.

جمهوری اسلامی در سال 1998 اولین آزمایش را بر روی نسخه های اولیه این برنامه موسوم به شهاب-3 آ(Shahab-3A) انجام داد. بعد از این زمان، آزمایش و توسعه بر روی پروژه شهاب-3 از سوی مهندسان و کارشناسان ایرانی دنبال شد تا اینکه در جولای سال 2000 با نصب موتور جدید بر روی شهاب-3 و آزمایش موفقیت آمیز آن، جمهوری اسلامی به توانایی موشک های بالستیک میان برد(MRBM) دست یافت. نمونه اولیه شهاب-3 بردی برابر با 1300 کیلومتر دارد. در سال 2003 ایران اعلام کرد که با تغییرات صورت گرفته بر روی شهاب-3 از جمله کاهش کلاهک، افزایش دقت، تغییرات بر روی سازه و پاره ای از بهینه سازی ها توانسته برد آن را به 1800 کیلومتر برساند. در سال 2004 ایران نمونه ای از شهاب-3 را آزمایش کرد که بنا به اظهارات مقامات ایران بردی برابر 2000 کیلومتر داشت. در ماه مه 2005 ایران آزمايش موفقيت آميز موتور سوخت جامد براي موشك شهاب-3 را اعلام کرد. لازم به ذکر است که استفاده از سوخت جامد برای کشوری با وسعت ایران و نیازی که به جابجایی سریع لانچرها در مواقع ضروری وجود دارد، غیر قابل اجتناب است؛ سوخت جامد بادوامتر است و برد موشك را افزايش مي دهد و از دقت بیشتری نیز برخوردار است، در ضمن عمر موشكي كه از سوخت مايع استفاده مي كند محدود است و مدت زمان کمی مي تواند در سرویس باقی بماند.



توسعه فناوری های موتور موشک هایی که با سوخت جامد کار می کنند در ایران به سرعت انجام گرفت. جمهوری اسلامی که در این زمینه از کمکهای پاکستان و کره شمالی برخوردار بود توانست راه را برای توسعه برنامه فضایی خود هموار کند. به اعتقاد اکثر کارشناسان چنین شتابی در توسعه فناوری های سوخت جامد توانست به ایران کمک کند تا از طریق تولید موشک هایی با قابلیت حمل ماهواره، به فضا دست یابد.

 

در نوامبر ۲۰۰۷ ایران ‏آزمايش موفقيت آميز يک موشک بالستيکی با برد ۲۰۰۰ کيلومتر به نام "عاشورا" را اعلام کرد. این موشک دو مرحله ای در گروه صنعتي شهيد باقري وابسته به گروه صنعتی صنام طراحي و ساخته شده است. ‏در سپتامبر همان سال و در رژه سالانه هفته دفاع مقدس، نمونه ای از موشک میان برد به نام "قدر-۱" با برد اولیه ۱۸۰۰ کيلومتر به نمايش درآمد. این موشک دو مرحله ای مجهز به یک کلاهک است و امکان افزایش برد آن در صورت لزوم وجود دارد. از قابلیت های این موشک می توان به سرعت بسیار بالا، مانور پذیری بهتر نسبت به نمونه های پیشین موشک شهاب-3 و کاهش میزان خطای آن اشاره کرد. موشک عمود پرواز قدر-1 محصول صنایع شهید همت وابسته به گروه صنعتی صنام می باشد.

در ژانویه 2007 جمهوری اسلامی موفق شد یکی از موشک های خود را برای حمل ماهواره آماده نماید. در این زمان بسیاری از رسانه های غربی ادعا کردند که این همان مدل شهاب-3 است که ایران ادعا می کند برای حمل ماهواره طراحی کرده است. اما این جنجال و هیاهوی رسانه اۍ8�ود که می بایست در حین اوج گیر�گرانی های غرب افزود. برای کارشناسان مسایل موشکی روشن است که موشکی با مشخصات شهاب-3 قادر به قرار دادن ماهواره در مدار نیست و موشک ادعایی جمهوری اسلامی گونه جدیدی از موشک های ایرانی است؛ این موشک که گمان می رود یک موشک دو مرحله ای است احتمالا از شهاب-3 دی(Shahab-3D) با موتور سوخت جامد بعنوان شتاب دهنده استفاده می کند. در نوامبر سال 2008 ایران موشك بالستيك ميان برد جديدي به نام سجیل با برد 2000 کیلومتر را آزمایش کرد.

برخلاف ديگر موشك‌هاي ايراني، موشك سجيل به فناوري موشكي هيچكدام از موشك‌هاي روسيه، چين يا کره شمالی شباهتي ندارد و قابلیت پرتاب در زوایای مختلف را دارد، در حالیکه شهاب-3 فقط بصورت عمودی قابل پرتاب است. این موشک دو مرحله‌ای که دارای دو موتوری با سوخت جامد مرکب است نشان دهنده توانایی و آمادگی ایران برای طراحی موشک های بالستیک قاره پیماست. در حال حاضر پنج کشور روسیه، ایالات متحده، چین، فرانسه و انگلستان دارای موشک های بالستیک قاره پیما(ICBM) هستند که تا چندی دیگر، هند و کره شمالی نیز بدین کشورها خواهند پیوست. طبق گزارش های تأیید شده جمهوری اسلامی مجهز به موشکی موسوم به فجر-3 است که از کلاهکی تقسیم شونده بهره می برد. این موشک از قابلیت رادارگریزی برخوردار و توانایی عبور از سیستم های ضد موشک را داراست. ایران در بین سال های 2004 تا 2006 چندین آزمایش را بر روی این موشک انجام داده است.



ایران در سال 2005 راکتی را آزمایش کرد که به شکست انجامید. این راکت دارای محموله ای بود که می بایست در حین اوج گیری، اندازه گیری هایی انجام دهد و سپس در بازگشت به زمین بازیابی شده و اطلاعات و نتایج اندازه گیری های آن استخراج شود. آزمایش این راکت در مرحله اول با موفقیت انجام گرفت و ایستگاه زمینی داده های سامانه تله متری و تصویر پرواز محموله را دریافت کرد. اما پس از مدتی ارتباط محموله با ایستگاه قطع و سپس سقوط کرد. انتظار می رود که اتصال محموله و راکت یکپارچگی خود را از دست داده که موجب سقوط شده است.



در اکتبر 2005 اولین ماهواره ایرانی با نام سینا-1 به منظور عکسبرداری و تصویر بردای از سطح زمین توسط موشک روسي Kocmoc در مدار قرار گرفت.

 

ماهواره 8 میلیون دلاری سینا-1 که از تکنولوژی روسی بهره مند بود، از ایستگاه پلستسک واقع در 800 کیلومتری شمال مسکو به فضا پرتاب شد.‏ ماهواره پارس ماهواره ایرانی دیگری است که بعنوان نسخه دوم ماهواره سینا عنوان شده و از نوع سنجش از راه دور است که با همکاری سازمان فضایی ایران و شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) اجرا شده است.

 

در مورد جزئیات این ماهواره اطلاعاتی منتشر نشده است ولی گمان می رود که کاربردی دوگانه داشته باشد. مصباح نام ماهواره ایرانی دیگری است که محصول مشترک ایران و یک شرکت ایتالیایی است و قرار بود در سال 2005 پرتاب شود که به دلایل ناشناخته هنوز پرتاب آن در هاله ای از ابهام است. شایان ذکر است که در سپتامبر سال 2007 ایران تکمیل ساخت این ماهواره را اعلام نمود و ادعا کرد که برای پرتاب توسط روسیه در نوبت است. هم چنین از سرنوشت قرارداد 132 میلیون دلاری ساخت و پرتاب ماهواره مخابراتی زهره که در سال 2005 با شرکت روسی آویا اکسپورت منعقد شده است و قرار بود در سال 2007 پرتاب شود اطلاعاتی منتشر نشده است. بر پایه برخی گزارشات پروژه ماهواره های زهره و مصباح به سازمان فضایی ایران منتقل شده است. به نظر می رسد که همکاری فضایی جمهوری اسلامی با روسیه چندان خوشایند مسئولان جمهوری اسلامی نبوده است. البته نۧهواره اعلام کرد. راکت کاوشگر-1 به منظور شناؽ9� هزینه بالای ارسال ماهواره توسط موشک غیر بومی و عدم توجیه اقتصادی، محرومیت جمهوری اسلامی در استفاده از امکانات و خدمات بین المللی فضایی، ایجاد وابستگی و عدم رعایت مسایل امنیتی و اطلاعاتی در پروژه های حساس هوافضا را می توان علت نگرانی رهبران ایران عنوان کرد. در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران برای حفظ سومین نقطه مداری خود، برنامه ريزي اجراي پروژه ماهواره های زهره 2 و سپهر به همرا ه موشک ماهواره بر کوثر را در دست اقدام دارد.
در نوامبر سال 2008 ایران راکت موسوم به "کاوش-2" را آزمایش کرد که محموله آن با موفقیت از جو خارج و وارد فضا شد. محموله راکت مزبور بلافاصله پس از پرتاب شروع به ارسال داده و تصاویر پرداخت. خاطر نشان می شود که ارتباط بین محموله و ایستگاه زمینی از طریق سامانه تله متری امکان پذیر است که جمهوری اسلامی به فناوری آن دست یافته است. دستیابی به سامانه تله متری در این طرح، تأمین کننده نیازهای آتی در ساخت سامانه هایی است که قادرند در فعالیت های فضایی، داده های علمی را به زمین ارسال و فرمان های مورد نیاز را از زمین دریافت کنند. در ادامه آزمایش، محموله پس از رسیدن به نقطه اوج با کاهش سرعت و استفاده از چترهای بازیابی به سلامت به زمین بازگشت.

جمهوری اسلامی در فوریه سال 2008 با رونمايي از ماهواره اميد، و افتتاح مرکز فضایی و ايستگاه زميني کنترل- رديابي ماهواره و در ادامه، آزمایش راکت کاوشگر-1 عملا دستیابی خود را به دانش ساخت و پرتاب ماهواره اعلام کرد. راکت کاوشگر-1 به منظور شناسایی محیط پروازی برای حمل نخستین ماهواره ایرانی از بیابان های سمنان به فضا پرتاب شد. گفتنی است که پایگاه و آزمایشگاه فضایی جمهوری اسلامی ایران در فاصله 60 کیلومتری از جنوب شرقی شهر سمنان واقع شده و مرکز فضایی ملی جمهوری اسلامی محسوب می شود. پرتاب کاوشگر-1 شامل دو بخش بود كه پس از گذشت حدود 100 ثانيه قسمت اول از قسمت دوم جدا شد و توسط چتري به زمين بازگشت و قسمت دوم تا ارتفاع 200 كيلومتري به مسير خود ادامه داد. این راکت شامل يک محموله زير مداري بود که هنگام اوج گیری و قرار گرفتن در زير مدار از راکت اصلي جدا و بوسيله چتر نجات فرود آمد. در این مدت اطلاعات لازم اتمسفر و آب و هواي جوي جمع آوری شد. تست سيستم پرتاب، انجام پرتاب موفق، رسيدن به ارتفاع موردنظر و سپس رها کردن محموله و ارتباط با گيرنده زميني اهداف اعلام شده این آزمایش بودند که توسط مسئولان جمهوری اسلامی اعلام شده بود.



در بهار سال 2008 جمهوری اسلامی طراحى و ساخت ماهواره بر «سفير اميد- 1» به اتمام رساند و به منظور آزمایش و اطمینان از عملكرد این ماهواره بر، عمليات تست و پرتاب آن در همان زمان انجام داد.



اولین تلاش ایران برای پرتاب ماهواره و قرار دادن آن در مدار در آگوست 2008 به شکست انجامید. موشک ایرانی در مرحله دوم از کنترل خارج و در ارتفاع 150 کیلومتری از سطح زمین منفجر شد.



در پاییز 2008 (آبان ماه ۱۳۸۷) «كاوشگر- 2» به منظور تكميل اطلاعات مسير پروازى از سوی ایران به فضا پرتاب شد. محموله این كاوشگر داراى سيستم بازگشت به زمين بود و در حين پرواز و بازگشت به زمين از محيط پروازى تصوير بردارى كرده و تصاوير را به صورت مستقيم به زمين ارسال كرد. گفتنی است که محموله «كاوشگر- 2» توسط سيستم چندگانه چتر نجات به زمين فرود آمد كه خود گام مهمى در ارزيابى محموله هاى فضايى محسوب مى شود.

 

 ایران سرانجام در (فوریه) بهمن 1387 اولین ماهواره خود به نام "امید" را با موفقیت پرتاب کرد. این پرتاب بوسیله ماهواره بر 26 تنی سفير "اميد-2" با 22 متر طول انجام شد. پرتاب ماهواره بر سفیر-2 سومین تلاش از سوی جمهوری اسلامی برای پرتاب و استقرار ماهواره در مدار بود. سفیر-2 موشکی است دو مرحله ای که هر مرحله داراى موتورهاى پيش ران مستقل است و حداکثر ارتفاع پروازی آن 500 کیلومتر است. در مرحله اول موتور مجموع وزن ۶ تنى ماهواره بر را از زمين جدا مى كند و به كار خود تا ارتفاع 70 كيلومتر از سطح زمين ادامه داد و پس از آن سوخت موتور به اتمام رسید. با اتمام كار موتور مرحله اول اين قسمت از ماهواره بر جدا شده و به زمين سقوط کرد و بلافاصله موتور مرحله دوم آغاز به كار کرد. قسمت محموله بر روي مرحله دوم نصب شده که متشكل از ماهواره، آداپتور و فيرينگ مي باشد. فيرينگ پوشش محافظ دو تكه‌اي است كه ماهواره را در بر مي‌گيرد و از آن در برابر شرايط نامساعد محيطي محافظت مي‌كند، اين پوشش به محض خروج از جو باز شده و جدا مي‌گردد. موتور مرحله دوم ماهواره را تا ارتفاع ۲۵۰ كيلومترى از سطح زمين حمل، و در مدار مستقر نمود. ماهواره بومی 27 کیلوگرمی امید به شکل مکعبی و با ابعاد 40 سانتیمتری، مجهز به سامانه تأمین و توزیع انرژی و کامپیوتر مرکزی و دارای 8 آنتن فرستنده-گیرنده برای ارتباط با زمین در دو باند فرکانسی است. ماهواره تحقیقاتی اميد تقریبا هر 94 دقیقه یکبار به دور زمین گردش می کرد و در هر شبانه روز ۱4 بار به دور زمين مى چرخید. ماهواره امید با توجه به محدوديت عمر باتري‌ها نزدیک سه ماه در مدار فعال ماند و پس از این زمان دیگر امکان مبادله سیگنال با ایستگاه های زمینی را نداشت وچند روز پیش با جو زمین برخورد کرد.

 

در حال حاضر نزدیک به 50 کشور ماهواره در اختیار دارند و در این زمینه خودکفا هستند. اما فقط 11 کشور روسیه، ایالات متحده، فرانسه، انگلستان، چین، ژاپن، هند، اوکراین، رژیم اشغالگر قدس به همراه جمهوری اسلامی ایران به تکنولوژی پرتاب ماهواره دست پیدا کرده اند. قابل ذکر است که کشور عراق در سال 1989 ماهواره تحقیقاتی خود را بوسیله موشک "تموز 1" و از پایگاه فضایی الانبار واقع در غرب این کشور به فضا پرتاب کرد، اما با آغاز جنگ خلیج فارس و حمله نیروهای ائتلاف به این کشور تمام زیر ساخت های فضایی و اتمی آن نابود شد. در حال حاضر کشورهای متعددی در زمینه پرتاب ماهواره و توسعه پرتابگرهای خود فعالیت می کنند. ایتالیا، آلمان، اسپانیا، استرالیا، آرژانتین و کانادا از جمله این کشورها هستند که البته تاکنون به چرخه کامل ساخت و پرتاب ماهواره دست نیافته اند.

 

ایران در حال حاضر در ابتدای مسیر فضاست وحتی قدم ایران از قدم اول هند بهتر بوده است بنابر اظهارات مدیر مرکز علوم و فناوری کشورهای جنبش عدم تعهد (NAM) ایران حتی یک‌قدم از هند پیشی گرفت، چون وزن اولین ماهواره‌ای که هند در سال 1974 میلادی به فضا پرتاب کرد نصف وزن ماهواره امید بود. در هر حال هم اکنون ایران از لحاظ تعداد ماهواره جزو 30 کشور نخست جهان محسوب می شود و با برنامه ریزی و تخصیص بودجه 500 میلیون دلاری که صورت گرفته و با توجه به بومی شدن پرتاب ماهواره، پیش بینی می شود تا پایان سال 2010 جزو 20 کشور نخست دنیا در این زمینه قرار گیرد.



صنعت هوا فضا بعنوان فناوری پیشرو در دهه های اخیر محسوب می شود و در حال حاضر 80% تکنولوژی ها تحت پوشش این صنعت پیشرفته می باشند. کشورهای بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری عظیمی که در این بخش انجام داده اند و البته با انحصاری کردن این صنعت عملا نوعی استعمارگری نوین را در جهان امروز به راه انداخته اند. با توجه به کاربردهای فراوان ماهواره و عدم اجازه جمهوری اسلامی برای استفاده از خدمات بین المللی در این زمینه، که با فشار قدرت های مغرض صورت می گیرد، لزوم سرمایه گذاری و تکیه بر توان بومی تنها راهکار باقیمانده است. از زاویه دیگر با نگاهی به تهدیدات بین المللی علیه جمهوری اسلامی، بیش از بیش به اهمیت ماهواره و منطقه ممنوعه فضا پی می بریم. در حال حاضر حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشوری همانند ایران که شبانه روز تحت اسکن ماهواره های غربی و اسرائیلی قرار دارد، بدون دستیابی به ماهواره و فناوری فضایی امکان پذیر نمی باشد. ماهواره های نظامی جزو پیشرفته ترین زمینه های تکنولوژی محسوب می شوند که در حال حاضر بعنوان قدرت برتر و اهرم فشار از سوی قدرت های بزرگ بکار گرفته می شوند. در زمانی که سناریوی محدود کردن قدرت فرا منطقه ای جمهوری اسلامی اجرا می شود و ایالات متحده به بهانه کاهش تنش بین جمهوری اسلامی و اسرائیل به تقویت نظامی این رژیم می پردازد، ورود ایران به یکی از ممنوعه ترین عرصه ها یعنی فضا بدترین پیشامد ممکن برای قدرت های معارض جمهوری اسلامی است. از همین رو است که جفری فوردمن از «مؤسسه تکنولوژی ماساچوست» در اظهار نظری تأمل برانگیز اعلام کرد که این پیشرفت ایران "جهشی خطرناک و ترسناک" است. در جمع بندی نگرانی های دولتمردان غربی و اسرائیلی به عقیده نویسنده می بایست به "عنوان مقاله" رجوع کرد و از زیاده گویی پرهیز نمود.







                                دستگاه شوکر
این نوع شوک دهنده ها دارای یک مخزن هستند که یک ماده بسیار رسانا ( مخلوطی از آب ، نمک و دیگر مواد رسانا ) را در بر دارد .وقتی ماشه کشیده میشود، جریان الکتریسیته از اسلحه شروع شده و با گرفتن رد مواد مایع به مهاجم منتقل میشود.این سلاحها دارای برد بیشتری هستند و آنها را به دفعات میتوان استفاده کرد.اما شوک دهنده های مایع معمولا حجیم و سنگین هستند و گاهی نیز مخزن مایع آنها روی یک وسیله نقلیه سوار میشود.



                   سلاح استراتژیک ایران
                             (قاصد)

بمباران دقیق و مؤثر مکان های مهم و استراتژیک دشمن مانند فرودگاه ها ، کارخانجات مهم ، پالایشگاه ها ، پل ها ، نیروگاه ها و ... در نبردها بسیار حائز اهمیت است و گاه نقش تعیین کننده دارد . سلاح ها هدایت شونده ی دقیق برای پاسخ به این نیاز طراحی گردیده به عنوان مثال خطای موشک های دوربرد بسیار دقیق در حدود چند ده متر است و خطای یک بمب هدایت شونده لیزری در حد متر است . مهمات خوشه ای با اینکه سطح زیادی را پوشش می دهد ولی برای اهدافی که روی سطح زمین نیستند ودر عمق استحکامات قرار دارند مناسب نیستند .



بمب هدایت شونده دوربرد سنگین ایران با نام قاصد یک سلاح کارآمد و بازدارنده است . این بمب با همکاری متخصصان وزارت دفاع و نیروی هوایی ارتش ساخته شد


بمب حامل 2000 پوند ( 900 Kg ) مواد منفجره با قابلیت نفوذ می باشد . در نمونه های تست شده بمب از هدایت تلویزیونی سود می جست . یعنی خلبان هواپیما با دوربین خود بر روی هدف قفل می کرد و بمب از طریق این تصویر به سمت مرکز آن هدایت می شود .


اما ظاهراً گونه هدایت لیزری نیز در حال ساخته شدن می باشد . مجموعه ای از بالک ها ( کانارد ) در ابتدای موشک وظیفه اصلاح مسیر حرکت بمب را به عهده دارد و بالک ها ثابت دم پایداری حرکت بمب را بر عهده دارد .


متخصصان صنایع دفاع درحال مونتاژ بمب قاصدبا توجه به هوشمند بودن بمب و مقدورات آیرودینامیکی امکان رها سازی بمب از فاصله دور و ارتفاع بالا و دورازدسترس پدافندهای هوایی دشمن وجود دارد .



با توجه به حجم زیاد ماده منفجره ( 900 kg ) و دقت بسیار زیاد آن با تنها چند تیر از این بمب می توان جهنمی بر پا کرد . متخصصان ،بمب قاصدرا بر مبنای بمب های سری GBU آمریکا ساخته اند و در گام بعدی با اضافه کردن یک بوستر سوخت جامد قصد افزایش بردبمب تا مسافت Km 200 را دارند . پس از تست موفقیت آمیز این بمب و رونمایی از خط تولید آن کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی حساسیت ویژه نشان دادند و این ناشی از اهمیت استراتژیک این بمب دارد .


در صورتی که بتوان این سلاح را توسط یک سیستم مکان یابی جهانی مانند گلوناس ( همتای روسی GPS ) هدایت کرد حقیقتاً بازدارندگی زیادی در مقابل تهدیدات خارجی برای کشور به ارمغان خواهد آورد .


به هر حال هم اکنون این بمب نقش مهمی را در کنار دیگر تجهیزات نیروی هوایی برای حفاظت از مرزهای ایران ایفا می کند . جنگنده های فانتوم ، سوخو 24 ، سوخو 25 ، میگ 29 ایران قابلیت استفاده از این سلاح کارآمد را دارند .








                                  دیروز








                  امروز




                                       وفردا..........؟
با سپاس از همه دوستان گرامی‌

توضیح



در خصوص تصاویر ماشین‌های ضد شورش یکی از عکسها مربوط به محوطه گمرک بندر عباس می‌باشد

 دو تصویر بعدی مربوط به محوطه کارخانه ساخت این ماشین‌ها است 

 دقیقأ این نوع خودرو وارد ایران شده است



پنجشنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۸



زره پوشهای وارداتی مدل DES-516B و ساخت صنایع نظامی استان دالیان چین می باشد

 مشخصات دقیق شرکت سازنده بشرح زیر است

Dalian Eagle-Sky Co.
Tel: +86-411-8681-3362
Fax: +86-411-8681-3763
http://www.eagle-sky.net

این زره پوش ضد شورش دارای مخزنی 10 هزار لیتری برای شلیک آب سرد و آبجوش
********* 
 3 مخزن 100 لیتری جداگانه برای شلیک مایعات شیمیائی سوزاننده، آب مخلوط به رنگ پاک نشدنی و یا آب مخلوط به گاز اشک آور است.
********* 
 هر زره پوش دارای دو تفنگ پرتاب مایعات با بُرد هفتاد متر است که از داخل کابین کنترل می شوند

********* 
 قیمت خرید هر دستگاه 650 هزار دلار می باشد که بهمراه آن مقادیر زیادی مایعات مختلف سوزاننده و اشک آور و رنگی نیز خریداری شده است.

******************


مدت زمان لازم برای تحویل این زره پوشها 4 ماه بوده که بنا به عجله حکومت ایران و موافقت دولت چین، زره پوشها مستقیماً از زره پوشهای سازمانی ارتش چین بطور فوری تحویل شده که در نوع خود بی سابقه است.
***************
 
 دولت چین هم باندازه حکومت جمهوری اسلامی تعجیل بخرج داده تا این زره پوشها هر چه سریعتر برای سرکوب مردم ایران به مقصد برسد

***********
( مردم باید چین را تحریم کرده و در جلوی سفارت چین تحصن کنند )
با احترام برای تمامی خوانندگان گرامی‌

!!!!!!!! 


لازم است یاد آوری است برخی‌ از اسناد و مدارک این وبلاگ طبق قانون کاملا انحصاری بوده و حق برداشت بدون مجوز نویسنده ممنوع میباشد !




در صورت استفاده بدون کسب مجوز و عدم ذکر نام منبع برابر قانون با استفاده کننده رفتار خواهد شد .














امروز همه گل کاشتند 
 اصلا نیازی به تصویر نیست 
 من به همین چند تصویر بسنده کردم 
 توی همین چند تصویر
 دنیایی حرفه



خدائی آخر تبلیغه !!

 معلوم نیست به خاطر ۲۲ بهمنه!!

  فروششون کم شده با این کار میخوان نام محصولشون رو دوباره یاد مردم بیارن 

یا اینکه

 نکنه تاریخ مصرف گذشته بوده!!!!

                               مسیر راهپیمایی
عجب

اسلحه بدست دیروز

 حالا

حامی مردم شده !!!!


 ( یادش نیست چه جنایاتی کرده )


( تصویر- ایت الله غفاری )
در موقع خواندن امیدوارم که مغزتان هنگ نکند . اینها اخباری است از نایب امام زمان که نشان میدهد این نایب امام زمان چقدر در سادگی زیست میکند

 ( این اطلاعات توسط اعضای بیت رهبری که از ایران خارج شده اند افشا شده است )
(این هدیه من به مناسبت دهه زجر امسال به شما )
(متن این مصاحبه توسط محسن مخملباف تهیه شده )

برنامه روزانه خامنه ای:

ساعت 4 صبح برخاستن از خواب واقامه نماز شب

ساعت 6 تا 6:30 ملاقات با حجازی(رئیس دفترش)

ساعت 6:30 تا 7 ملاقات با وحید (معاون اجرایی بیت رهبری)

ساعت 7 تا 8 ملاقات با مجتبی (پسردومش)هفته ای سه روز (مجتبی در سال حدود 150 روز در حوزه علمیه قم درس می دهد. اما در غیر از این 150 روز هر صبح با پدرش ملاقات می کند.)

ساعت 8 تا 10:30 مطالعه پرونده های امنیتی،سیاسی و اقتصادی.

ساعت 10:30 تا 12 (خواب و استراحت نیمروزی)

ساعت 12 تا 1 نماز جماعت و ناهار

ساعت 1 تا 3 ملاقات های ضروری (که در هر زمان متفاوت است. و بیشتر برای حل بحرانها پیش بینی نشده است.)

ساعت 3 تا 5 رسیدگی به کارهای شخصی.

ساعت 5 تا 8 ملاقات های ویژه (شرح این ملاقات ها در برنامه هفتگی و ماهانه آمده است)

ساعت 8 تا 8:30 شام

ساعت8:30 تا 9 گوش کردن به شنودها

ساعت 9 شب رفتن به رختخواب

**********************************************************************************

برنامه هفتگی خامنه ای:

1.یکشنبه ها بعد از ظهر ملاقات با فرماندهان ارتش

2.یکشنبه ها بعد از ظهر ملاقات با فرماندهان سپاه

3.دوشنبه شام ملاقات با رئیس جمهوری

4.سه شنبه صبح ملاقات با مسئولین کارهای اقتصادی خودش (حسن خامنه ای (برادرش)/میرمحمدی/مجتبی خامنه ای/ و شریعتمدار وزیر بازرگانی)

5. سه شنبه ها شام ملاقات با هاشمی رفسنجانی

6.چهارشنبه بعد از ظهر ملاقات با اعضای شورای نگهبان

7.چهارشنبه شب با جنتی شام می خورد.


**********************************************************************************

برنامه ماهانه:

1.ملاقات با رئیس مجلس

2.ملاقات با رئیس قوه قضائیه

3. ملاقات با مشاورین مذهبی (کسانی که از قم می آیند. مثل مقتدایی و یزدی)

4.ملاقات با مشاورین دیگر

**********************************************************************************

علائق شخصی خامنه ای:


غذا:

به توصیه پزشکان خاویار و ماهی قزل آلای خال قرمز رودخانه لار به وی توصیه شد، اما رفته رفته این دو غذا جزو علائق شخصی ایشان شد. خاویار از رشت توسط امام جمعه رشت ارسال می شود .هم چنین گوشت قرقاول که از شیراز توسط آقای حائری ارسال می شود.و مصرف گوشت بلدرچین و شتر مرغ (برای پرهیز از کلسترول)

برای کنترل غذای خامنه ای و اطمینان از سمی نبودن آن دستگاهی به مبلغ 500 هزار دلار از آمریکا خریده شده که با افزودن یک ماده ،غذاآزمایش می شود و آشپز خود بایستی در حضور محافظین قبل از دیگران غذا را بچشد.

**********************************************************************************
ورزش:

کوهنوردی و اسب سواری. یک بار خامنه ای به خاطراسب سواری در سال 78 به زمین افتاد و دستش شکست.چون او با یک دست اسب سواری می کند.در سفرهای طولانی داخلی، مثل سفر به مشهد ، اسب مخصوص خامنه ای و اسب مجتبی را با هواپیمای 330 به محل می برند.هم چنین سه کامیون مخصوص حمل اسب برای جا به جایی های نزدیک تر موجود است.

**********************************************************************************

اسب ها:

تعداد اسب ها حدود 100 عدد است که ارزش کل آن 40 میلیون دلار برآورد شده و گرانترین آن ها 7 میلیون دلار قیمت دارد و نام آن ذوالجنان است.اسب مجتبی سهند نام دارد.برای اسب ها دو اصطبل موجود است،یکی در باغ ملک آباد مشهد به مساحت 10 هزار متر که دارای 70 اسب است و یکی در لواسانات به مساحت 3 هزار متر که دارای 30 اسب است.

**********************************************************************************

گده:

گاهی با راشد یزدی (آخوندی که جوک های رکیک می گوید) گده می کند. این کار برای خامنه ای اسباب خنده می شود،(کاری که کریم شیره ای برای ناصرالدینشاه انجام می داد.) و هم از طریق شنیدن جوک های رکیک که نوعی تخلیه روانی جامعه است، نبض جامعه را می گیرد.در این گده ها محمدی گلپایگانی و وحید حقانیان هم حضور می یابند.گاهی جنتی را هم دعوت می کنند که معمولا جنتی توسط راشد دست انداخته می شود.مجتبی از گده های خامنه ای متنفر است ،چرا که خودش در آن جا نفوذ ندارد و در غیاب او راشد یزدی می تواند توصیه های اقتصادی و سیاسی را مطرح کند واز خامنه ای برای این و آن امتیاز بگیرد.


**********************************************************************************
مطالعه:

غیر از مطالعه پرونده ها و مطبوعات، خامنه ای کمتر وقتی برای مطالعه کتاب دارد.او از زمان ریاست جمهوری اش بارها به این و آن گفته است که بدی پست ریاست جمهوری این است که فرصت مطالعه را از شخص مسئول می گیرد اما هر از چند گاهی به مطالعه کتاب هایی که درباره روسای جمهور و رهبران دنیا منتشر می شود می پردازد.بیش از همه به زندگی دوران قاجار علاقه دارد.و به ویژه به ناصرالدینشاه. تمام کتاب هایی را که در مورد او منتشر شده خوانده است.همین طور تمام کتاب هایی را که در مورد شاه و خاندان او منتشر شده.
***********************************************************************************

کلکسیون پیپ:

خامنه ای ابتدا سیگاری بود.در همان اوایل ریاست جمهوری به دلیل پرستیژ مورد نیاز یک رئیس جمهور، سیگار را ترک کرد.او نمی خواست عکس او در حال سیگار کشیدن منتشر شود.در آن زمان که هنوز با موسوی نخست وزیر نزدیک تر بود، دو نفری تصمیم به ترک سیگار گرفتند و پس از آن هیچ گاه هیچکدام لب به سیگار نزدند.اما پیپ را از همان زمان حفظ کرده است.و یکبار عکس او در حالی که پیپی به لب داشت منتشر شد. برای او توتون خاص پیپ تهیه می شود و در کلکسیون پیپ او تاکنون 200 پیپ جمع آوری شده است.تمام شایعات مربوط به کشیدن تریاک در مورد اودروغ است.اما در مورد شعرای نزدیک به خود مثل علی معلم و شهریار و سبزواری دستور داده بوده است که مزاحم تریاک کشیدن آن ها نشوند.و حتی در مورد شهریار سپرده بود تریاک او را برایش تامین کنند و از طرف آقا به در خانه اش ببرند.

ارزش پیپ های او حدود 2 میلیون دلار برآورد می شود.اکثر پیپ ها برایش تحفه آورده شده. گرانترین پیپ 250 هزار دلار قیمت دارد که مربوط به 300 سال پیش است.دسته این پیپ طلا کوب و جواهر نشان است.بعضی از پیپ ها توسط روسای جمهور و رهبران جهان به او هدیه داده شده است.ودر جعبه پیپ نام اهداء کننده مشخص است.

**********************************************************************************

کلکسیون انگشتر:

در کلکسیون انگشتری های خامنه ای حدود 300 انگشتری خاص جمع آوری شده که 3 تای آن ها از آستان قدس به او تحفه داده شده است.گرانترین انگشتری 500 هزار دلار قیمت گذاری شده و قدیمی ترین عقیق دنیا را دارد.این کلکسیون ها در بیت رهبری نگهداری می شود.

**********************************************************************************

کلکسیون عصا:

در کلکسیون عصای خامنه ای تا چند سال پیش 170 عصای آنتیک وجود داشت که یک میلیون ودویست هزار دلار قیمت گذاری شده بود.گرانترین عصا 200 هزار دلار قیمت دارد که متعلق به 170 سال پیش است و جواهر نشان است. گاهی در موارد خاص عصا یا انگشتری یا عبایی را برای این و آن تحفه می فرستد.پیش از انتخابات اخیر(سال 1388) که میر حسین موسوی کاندیدا بود، به دیدار پدر موسوی رفت و عصایی رابه وی هدیه داد که عده ای آن را مبنی بر موافقت خامنه ای با کاندیدا شدن پسر او قلمداد کردند. در اوایل رهبری و پس از مرگ خمینی عبایی را برای آقای طاهری امام جمعه وقت اصفهان فرستاد، زیرا از طاهری نقل شده بود که خمینی در هنگام تماشای خامنه ای از تلویزیون در سفر هند گفته بود خامنه ای به درد رهبری می خورد.و همین نقل قول خبرگان را راضی کرد تا به خامنه ای رای بدهند. فیلم خبرگان و این نقل قول در یوتیوب موجود است.

برای شعرا و هنرمندان هوادار خود معمولا سکه طلا تحفه می دهد.گاهی نیز چکی به امضای دفتر رهبری می فرستد.هر از چند گاه گروهی از ادبای مداح نظام به بیت دعوت می شوند و پس از خواندن شعرصله می گیرند.(سنتی که دردربار قاجار و به ویژه در زمان ناصرالدینشاه مد بوده است.)
*********************************************************************************

کلکسیون عبا:

شماره عباهای کلکسیون خامنه ای حدود 120 عدد است و قیمت مجموعه آن ها حدود 400 هزار دلار است که گرانترین آن ها 30 هزار دلار می ارزد .اما از همه آن ها بیشتر به عبای سپید رنگی که گاهی می پوشد علاقه دارد.عباها از پشم شتر است.

*********************************************************************************
علایق دیگر:

شایعاتی دال بر این که او در جوانی تار یا سه تار می زده دروغ است اما درجوانی به موسیقی علاقه داشته و موسیقی کلاسیک ایرانی را می شنیده است.صدای شجریان را دوست داشته است اما به دلیل مواضع سیاسی شجریان از او دل کنده است و از او بدش می آید.بعد از رهبری و به ویژه اخیرا مواضع ضد موسیقی او قوی تر شده و در تلویزیون بارها علیه موسیقی حرف زده است .در سال 1388 به رادیو و تلویزیون دستور داده است از حجم موسیقی کم شود تا طرفداران مذهبی ترش را راضی تر نگهدارد.

او در جوانی (و شاید هم فقط از سر جوانی) یک فولکس واگن قرمز رنگ خریده وباور نمی کرده که سال ها بعد ممکن است در حکومت او بعضی برای رنگ ماشین خود مورد مواخذه واقع شوند.



ری شهری در گزارشی که از گذشته خامنه ای برای خمینی تهیه کرد به دو زن صیغه ای او در جوانی اشاره کرده است.این دو زن در مشهد زندگی می کنند.

*********************************************************************************

شعر

علاقه خامنه ای به شعر از جوانی شروع شده و تاکنون ادامه داشته است. او در جوانی در انجمن شعر مشهد مدتی طولانی حضور می یافته است.گاهی شعر هم سروده.و بسیار دوست دارد شعرا در موردش شعر بگویند و او به آن ها صله بدهد.سبزواری و علی معلم از شاعران مسلمان مدیحه گوی او با او حشر و نشر مدام دارند.و از طریق آن ها از مشکلات اهل هنر وابسته به نظام با خبر می شود.در اوایل رهبری میرشکاک شاعر را هم که گاهی دچار جنون ادواری می شود را چند بار به حضور پذیرفته بود و میرشکاک از این که در هنگام خداحافظی گفته بود سید زت زیاد به خود می بالید .(منظور عزت زیاد است.که یک دعای لاتی است.)خامنه ای هرسال بارها شعرا را به بیت خود دعوت می کند تا در حضور او شب شعر بگذارند.

در اوایل ریاست جمهوری خود از اخوان ثالث که از نزدیک او را می شناخت درخواست کرد که در مدح انقلاب شعری بگوید. اخوان ثالث در جواب او گفت:ما هنرمندان بر حکومتیم و نه با حکومت. این جمله چنان او را بر آشفت که دستور داد حقوق ماهیانه او را از محل کارش قطع کردند . و اخوان پس از آن بی کار شد. قیصر امین پور دریادنامه اخوان (باغ بی برگی) به این نکته در مقاله خود اشاره کرده است.

خامنه ای از شاملو به شدت بدش می آمد و از او با نفرت یاد می کرد اما جرات نکرد او را دستگیر و مجازات کند، زیرا می ترسید بدنام تاریخ شود.او از پادشاهانی که با شعرا بدی کرده بودند بسیار خوانده است.او جمله لنین را که اگر یک ایدئولوژی با هنر حمایت نشود خواهد مرد، در سخنرانی هایش بسیار آورده است.علاقه او به شعر آنقدر هست که اگر سر از سیاست و روحانیت در نمی آورد، بعید نبود به سراغ شعر و ادبیات برود. با این وصف به دلیل مشغله فراوان گاهی خطاهای فاحش می کند و با آن که می نمایاند که شعر شناس است، وقتی شاعره جوانی در مقابل او شعری راخواند، از او پرسید: این شعر از خودتان است؟ وشاعره پاسخ داد: نخیر این شعر از سهراب سپهری است.(سپهری شاعری است که این روزها در ایران هر بچه مدرسه ای هم شعر او را می شناسد)
**********************************************************************************
رابطه خامنه ای و همسر و بچه هایش:

خجسته نام همسر خامنه ای است.خجسته خانم خیلی تحت سلطه خامنه ای است . ولی از برادرهایش هم خط می گیرد.یک بار بیمارستان شرکت نفت قورق شد تا خجسته خانم برای زیبایی شکم مورد عمل ساکشن( برای برداشتن چربی های شکمش قرار گیرد).خجسته خانم به دلیل التهاب روده بزرگ دوبار هم در لندن مورد عمل جراحی قرار گرفته است.مجتبی خامنه ای دومین فرزند خامنه ای روی پدرش بسیار نفوذ دارد اما هر کجا کم می آورد از طریق مادرش خجسته خانم وارد می شود.

اکنون خجسته خانم (در سال 2009) حدود 67 سال دارد.یکی از برادرانش با مجاهدین خلق رابطه داشته و به سوئد فرار کرده است.اوغیر از برادر فراری، سه برادر دیگر هم دارد که در گیر بیزینس های بزرگند.حسن، برادرخجسته خانم همه کاره تلویزیون جمهوری اسلامی است . کمیسیون های خرید دوربین وتلویزیون سونی در انحصار اوست.مبلغ خرید های تلویزیون ایران از محصولات سونی اعم از دوربین و سیستم های مونتاژ و غیره رقم بالایی نیست .تقریبا 50 تا 60 میلیون دلار در سال . اما مردم از تلویزیون سونی سالی 500 تا 600 میلیون دلار خرید می کنند که 7 درصد آن به حسن آقا برادر خجسته خانم می رسد.ابتدا حق انحصار سونی مربوط به یک ایرانی در دبی بود که او را تهدید کردند واو خودش از ترس امتیازش را لغو کرد.خجسته خانم علیرغم زندگی مرفه داخل، مدام نگران است آنچه از بیرون درباره زندگی آن ها دیده می شود ساده ننماید. او سه ندیمه دارد و هیچگاه به آرایشگاه بیرون از خانه مراجعه نمی کند و برایش آرایشگر از بیرون می آورند.او به ماساژ علاقه دارد و یک خانم کره ای مسئول ماساژ اوست.

بتول خانم زن خمینی از او خیلی بدش می آمد و معتقد بود او هم مثل شوهرش مغرور است.و از وقتی خامنه ای رهبر شده او هم احساس می کند ولی فقیه زنهاست .

خجسته خانم ابتدا خودش آشپزی می کرد اما الان هفت هشت سال است که نمی تواند آشپزی کند.و یک پیرمرد که سید نام دارد مسئول آشپزی است.

انتخاب عروس ها و داماد ها در خانه خامنه ای به عهده خجسته خانم ست. ابتدا او چند نفر از خانواده های نزدیک به بیت رهبری یا علمای درجه اول را انتخاب می کند، و از طریق رفت و آمد آن ها را بیشتر می شناسد.بعد وزارت اطلاعات ،شعبه مخصوص، تحقیقاتش را کامل می کند و بعد دختران و پسران خامنه ای از بین کاندیداهای مادر که مورد تایید رهبری قرار گرفته اند، یکی را می پسندند این ازدواج ها گاهی دچار مشکلات عمده نیز شده است.در مورد همسر مجتبی (دختر حداد عادل) چون بچه دار نمی شد، نزدیک بود کار به جدایی بکشد.در مورد مسعود (دختر آیت اله خرازی) به دلیل اختلافات سیاسی کار تا جدایی پیش رفته است.و سوسن خرازی برای طلاق به خانه پدر برگشته است.

در روابط خانوادگی پیش روی دیگران ادب حضور کاملا رعایت می شود.مثلا بچه ها به پدر خود بابا نمی گویند،بلکه از واژه «آقا» «رهبر» «حضرت آیت اله» استفاده می کنند.و خامنه ای نیز بچه هایش را بدون احترام صدا نمی کند.معمولا از زبان او شنیده شده« آقا مصطفی» «آقا مجتبی» « آقا مسعود»« آقا میثم» اما نام دختران کمتر در ملاقات ها بر زبان او جاری می شود، مگر در ملاقات های خانوادگی که باز هم با نام« بشری خانم» یا« بشری سادات»« هدی خانم» یا « هدی سادات» خوانده می شوند.

بچه ها به ویژه مجتبی اگر پای بحث پیش بیاید در مورد چگونگی انتخاب آقای خامنه ای توسط خبرگان می گویند:” خبرگان آقای خامنه ای را انتخاب نکرد، بلکه ایشان را کشف کرد.ایشان نائب امام زمان هستند و خدا این استعداد را به علما و خبرگان اعطا کرد تا ایشان را کشف کنند.”

این نحوه احترام در مدیران و کارمندان بیت رهبری نیز به این شکل رعایت می شود که هرگاه کسی از دیدار آقای خامنه ای برمی گردد به او می گویند« زیارت قبول» و کسی در دفتر آقای خامنه ای حق ندارد بگوید به ملاقات آقای خامنه ای می روم یا قرار ملاقات دارم،بلکه از واژه« شرفیاب می شوم» و یا « به زیارت می روم» استفاده می شود. در اجرای این ادب حضور بیش از همه حجازی (رئیس دفتر خامنه ای) اصرار دارد.

*********************************************************************************

نماز جماعت بیت رهبری:

هفته ای 3 تا 4 روزنماز جماعت در بیت برگذار می شود.حدود 15 نفر در هر نماز جماعت افتخار آن را دارند که پس نماز باشند. 10 نفر آن ها مدیران بیت رهبری هستند که همیشگی اند.اما هر روزه حدود 4 تا 5 مهمان نیز برای نماز جماعت حضور دارند.حضور در نماز جماعت آقا سرقفلی دارد.و بازاریانی که مشکل دارند چنانچه سر نماز آقا حاضر شوند و برای حل مشکل خود توصیه ای از آقا بگیرند،کسب و کارشان رونق می گیرد.آنها حاضرند از قبل بهای این سرقفلی را که حدودا مبلغ پانصد میلیون تومان است ، به حجازی و محمدی گلپایگانی بپردازند. این پس نمازها مبلغ پانصد میلیون تومانی را که داده اند، بعدا از طریق سودی که از توصیه اقا برده اند ،چند برابر جبران می کنند.در نتیجه مشتریان نماز جماعت آقا ،معمولا از اهل بازار هستند.از امنیتی ها کسانی که خواستار ارتقا در شغل خود هستند نیز، در این نماز جماعت ها بسیار شرکت می کنند.

*********************************************************************************

رابطه خامنه ای و مریدانش:

وقتی اقای خامنه ای به مشهد می رود و از یک قندان قندی را بر می دارد، برای مریدان آقا قندان قند متبرک می شود.وقتی از جایی رد می شود تا به زیارت برود ،طرفداران او جای خالی پای او را بوسه می زنند.فیلم بوسه زدن بر جای پای خامنه ای توسط مریدانش روی یوتیوپ موجود است. معلوم نیست اگر این مریدان از جلسات گده خامنه ای که به جوک های رکیک آخوند راشد ریسه می رود با خبر شوند تا چه اندازه دچار شوک خواهند شد و آیا باز هم قندهای باقی مانده از چای او ، همان اندازه برایشان متبرک خواهد بود؟

جمله تکراری خامنه ای از بیست سال پیش این است « این کار را بکنید، اما مردم نفهمند» « آن کار را بکنید ،اما کسی نفهمد» و آن ها که این جمله را می شنوند، می دانند که همه اقتدار بیت رهبری در سایه بی خبر نگهداشتن مردم از راز های خصوصی زندگی آقای خامنه ای و راز های پشت پرده دفتر رهبری است.

تا قبل از نماز جمعه، یک هفته پس از انتخابات، خامنه ای مسئولیت هیچ چیز را به عهده نمی گرفت و همه فکر می کردند او نقش بالانس کننده قدرت را در بین جریانات مختلف بازی می کند. اما در آن نماز جمعه، یکباره همه چیز بر ملا شد و نقش جهت دار خامنه ای در جریانات سیاسی و گناه او در سرکوب ها عیان شد.

************************************************************************************

مسئولان حفاظت خامنه ای:

تیم محافظت خمینی 200 نفر بودند.اما مجموعه ای که از خامنه ای محافظت می کنند 10000 نفرند.(یادآورگارد جاویدان شاه که هیچ گاه از آن کم نمی شد)در این بین دو نفری که نقش اساسی دارند دین شعاری و حسین جباری هستند. این دو کسانی هستند که شب ها پشت در اتاق خامنه ای کشیک می دهند وتنها کسانی هستند که حق دارند در نزدیکی خامنه ای مسلح باشند. آن ها 30 سال است که محافظین اصلی خامنه ای هستند. اما مدیران تیم محافظت از خامنه ای در دوران مختلف این ها بوده اند:

1.خسروی وفا ( رئیس تیم جانبازان)

2.اصغر زاده(نماینده مجلس)

3.متولیان (سپاه)

4.رمضانی (اطلاعات سپاه)

5.نجات (شورای امنیت)

6. چیذری (در حال حاضر او مسئول محافظین است.)

محافظین نزدیک که یک جمع 200 نفره هستند و از نزدیک شاهد سفرها و زندگی در کاخ ها هستند هر کدام خانه ای دارند که حداقل یک میلیارد تومان ارزش دارد و آن ها که خامنه ای را با تقوی میدانند و خود زاهدانه زندگی می کنند، در تیم محافظین (حلقه اول ) اجازه ورود ندارند تا مبادا دچار تضاد شوند.هیچ کدام از این محافظین وفدائیان، هیچ گاه اجازه ازدواج با دختران مسئولین رده بالا را ندارند، حتی اگر عاشق هم شوند.معمولا ازدواج ها در سطح فامیل های بزرگ سیاسی اتفاق می افتد ویا با صنف روحانی. اما هیچگاه آن ها که بوسه بر مقدم و جای پای خامنه ای و امثال او می زنند و از قندان متبرک شده او قند می ربایند و حاضرند خود را قربانی او وایشان کنند لایق این نبوده اند که با دختری از این بزرگان ازدواج کنند.

از محافظین 500 نفر مسئول محافظت از خانواده هستند.(یک خانواده 40 نفره تحت کنترل محافظین هستند.عروس ها و داماد ها و دختران و پسران و برادران و برادر زن ها و بعضی از بچه های برادرها و بعضی از بچه های برادر زن ها.)

انتخاب شدن در رده محافظین نیازمند عبور از سه گزینش امنیتی است و زمان زیادی طی می شود تا کسی بتواند در تیم محافظین جا بگیرد.حقوق محافظین حداقل ماهی هزار دلار و حداکثر ماهی 12 هزار دلار است.وقتی کسی به حلقه محافظین وارد می شود به او کمک می شود تا در محل زندگی خود صاحب خانه ای باشد. و همینطور از یک خانه سازمانی در محل ماموریت استفاده خواهد کرد.

از این ده هزار محافظ حدود هزار نفر آن ها زن هستند.و معمولا کسی نمی داند آن ها محافظ هستند.


**********************************************************************************
مراقبت های پزشکی خامنه ای:

دکتر مرندی وزیر بهداشت سابق ،هماهنگ کننده پزشکی آقای خامنه ای است.پزشکان دیگر را مرندی برمی گزیند و به وقت لازم به بالین خامنه ای می آورد.در زیر زمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی با 4 دکتر کشیک در طول 24 ساعت مراقبند.در سفرهای زمینی یک بیمارستان سیار همراه خامنه ای است. هم چنین یک اتوبوس – بیمارستان که دارای اتاق عمل است برای سفرهای زمینی همواره همراه است.برای سفرهای پروازی یک هواپیما- بیمارستان با دو اتاق عمل وجود دارد. در طول 30 سال گذشته خامنه ای سه بار عمل جراحی داشته است. عمل دست پس از انفجار اوایل انقلاب. عمل جراحی اثنی عشر و عمل پروستات.

هرگاه خامنه ای مریض می شود، تضادها در بیت رهبری تشدید می شود. کسانی که جنایت کرده اند و می ترسند که وقتی خامنه ای بمیرد مردم از آن ها انتقام بگیرند ، نگران عاقبت کار می شوند. اما تا حال خامنه ای رو به بهبود می گذارد دوباره همه چیز را فراموش می کنند.

خانمی که خواهر قائم مقام وزارت دفاع است(یعنی خواهراحمد وحید دستجردی که تخصص پزشکی زنان را دارد، پزشک مخصوص امور زنان) همسر و دختران و عروسان خامنه ای است.

**********************************************************************************

افسردگی:

خامنه ای سال هاست افسردگی دارد.بعضی از پزشکان علت آن را گوش کردن به شنود های شبانه قبل از خواب می دانند.از آن جا که تا کسی علیه خامنه ای حرفی نزده باشد، حرفش ارزش شنودی ندارد، پس خامنه ای از طریق شنود، مدام دارد علیه خودش حرف می شنود. خامنه ای برای حفظ سیستمش به طور مستمر هر شب قبل از خواب به مدت 20 دقیقه مکالمات ضبط شده علیه خودش را، از زبان مردم ، مخالفین و حتی مسئولین می شنود که منجر به ادامه افسردگی او می شود.او هر شب قبل از خواب به این نتیجه می رسد که کسی او را دوست ندارد و فردا صبح دوباره مردمی را می بیند که از ترس، خود را مرید او نشان می دهند تا به ثروت و قدرت برسند و یا از خشم او در امان باشند.

خجسته خانم که گاهی شنودها را شنیده تحمل چاپلوسی های روزانه خیلی ها را ندارد. بیش از هر کسی به زبان می آورد که مردم ایران دروغگو وچاپلوس و خائنند.

خامنه ای گاهی ماساژ می گیرد.ماساژور یک ایرانی است که دکتر فیزیوتراپ است.ابتدا این ماساژ بابت دستی که در انفجار از کار افتاده بود شروع شد. اما بعدها به توصیه پزشکان معالج، بخشی از برنامه هفتگی شد.

**********************************************************************************

سیستم شنود:

پس از رهبری خامنه ای، ابتدا به مدت دو سال احمد قدیریان مسئول شنود خامنه ای بود. اما اکنون حدود 15 سال است که طائب مسئول آن است.این شنود شامل سه بخش می شود. شنود مسئولین بزرگ وشنود مسئولین امنیتی و شنود مردم . در مورد امنیتی ها حتی اتاق خواب آنان نیز شنود می شود تا مراقب خیانت آنان به خامنه ای باشند در موردشنود مردم برای آنکه فضای جامعه فهمیده شود وخامنه ای بتواند با آن مقابله کند این شنود انجام می شود.این شنود سوم نوعی نظر سنجی میدانی است.

شنود دو مرکز اصلی دارد. یکی در بالای توچال و یکی در مرکز تلفن.اما یک تیم که در پشت خانه خامنه ای مستقر هستند،(در خیابان پاستور) شنودهای مربوط به خامنه ای را طبقه بندی می کنند و روزانه دو صفحه نوشته و 20 دقیقه نوار در اختیار خامنه ای می گذارند.که 5 دقیقه از آن مربوط به شنودهای اخلاقی جامعه است . علاوه بر آن تمام ملاقات های خامنه ای به صورت علنی ضبط می شود و خودش هم به حاضرین اعلام می کند که آن ها را ضبط می کند.مثلا همه ملاقات هایش با هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و مسئولین دیگر را ظبط می کند. نفرات اصلی اداره شنود: طائب و مهندس حمید، برادر وحید حقانیان هستند.

بدین ترتیب پرونده پنهان همه مسئولین زیر بغل خامنه ای است و قوت و ضعف همه را می داند.اما کمتر کسی در مورد خامنه ای می داند ، مگر ری شهری (که در زمان خمینی مامور تحقیق در مورد همه مسئولین بود از جمله خامنه ای) و در سال های اخیر هم حجازی و محمدی گلپایگانی که دانای کل شده اند و در همه امور رازها را می دانند.

ری شهری خواستار تولیت شهر ری بود و خامنه ای علیرغم آن که به این امر راضی نبود، شهر ری را به او باج داد.ری شهری در زمان امام سه نوع اطلاعات را در مورد همه مسئولین ، از جمله خامنه ای برای اطلاع خمینی جمع می کرد.اطلاعات جنسی،مالی وسیاسی.

در زمینه سیاسی: هنگامی که موسوی نخست وزیر بود و سیاست های اقتصادی اش مورد حمایت خمینی بود و خامنه ای با آن که رئیس جمهور بود، قانونا قدرت موسوی را در دولت نداشت ، در جلسات خصوصی از حمایت خمینی نسبت موسوی انتقاد می کرد.

در زمینه مالی: دخالت خامنه ای در مورد پورسانت های فروش نفت زیر سوال بود و در زمینه جنسی: ماجرای دو زن صیغه ای او در مشهد کشف شده بود که البته هیچکدام اعتماد خمینی را از خامنه ای برنگرداند اما مطرح شدن دو زن صیغه ای در دوران جوانی اش می توانست به اعتبار او در سطح جامعه لطمه بزند.البته پس از انقلاب هیچ موردی از زنبارگی از او دیده نشده ویا به او نسبت داده نشده است.


**********************************************************************************
سفرهای خامنه ای:

از 365 روز سال 100 روز برنامه سفر سالانه خامنه ای است.یک ماه در تابستان و یک هفته در نوروز و یک هفته در زمستان به مشهد می رود تا در کاخی که در وکیل آباد ساخته است، اقامت کند. در ایام نوروز یک هفته در پایگاه هوایی (دزفول) در خوزستان، که منطقه خوش آب و هوایی در آن فصل از سال است می گذراند.و یک ماه در شمال ایران: معمولا زیبا کنار- ساری- رامسر – بیشه کنار و همه پنجشنبه ها و جمعه ها در کاخ نیاوران یا کاخ جمشیدیه یا کاخ لواسانات به سر می برد.

وقتی خامنه ای در سفر است هر روز یک هواپیمای اختصاصی برای گزارش کارها می رود و باز می گردد. و از آن جا که سه حلقه محافظ اطراف منطقه اقامت او را کنترل می کنند و همه محافظین حلقه اول و دوم نیز که 1200 نفر هستند بایستی سفر کنند، مینی موم خرج هر روز سفر خامنه ای 50 میلیون تومان هزینه بر می دارد.

معمولا وقتی او در وکیل آباد است، هواپیمای 330 از اسب مورد علاقه او واسب مجتبی تا اثاثیه دیگر مورد علاقه خانواده را با خود می برد.

گاهی خامنه ای می خواهد مثل مردم عادی سفر کند. برای این منظور یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومان خرج برداشته ،ساخته شده است که دارای دو اتاق خواب و دستشویی و حمام است و هم چنین یک آشپز خانه کوچک که سید، آشپز مورد اطمینان آقا ،در آن آشپزی می کند. اسکورت مخفی آقا به صورت پنهان اتوبوس را از پیش و پس همراهی می کنند.

***********************************************************************************

خانه های خامنه ای

خانه خمینی در جماران 200 متر بود،خانه اصلی خامنه ای در پاستور 1200 متر است.(این خانه 1200 متری تنها خانه ای است که همه از آن مطلعند.)

خمینی تنها در یک خانه کوچک در قم و یا حسینیه جماران زندگی کرد اما خامنه ای از تمامی کاخ های شاه که حالت موزه نیافته استفاده می کند و حتی بر آن ها افزوده است.

در عین حال هنوز بچه های ایرانی در کتاب های درسی خود می خوانند که قاشق چای خوری شاه از طلا بوده است.و اشرافیت او باعث انقلاب شد.

زیر خانه خامنه ای در پاستور،در عمق 60 متری ، یک پناهگاه 5 هزار متری ضد اتمی ساخته شده که تنها قیمت آسانسورش 5 میلیون دلار است.یک پناهگاه هم زیر کاخ وکیل آباد مشهد ساخته شده است.اما این پناهگاه اتمی در مقابل انقلاب ممانعتی نمی کند. اگرانقلابی در ایران اتفاق بیفتد خامنه ای به سوریه میگریزد و در وهله دوم به روسیه.
**********************************************************************************

 
لجستیک خامنه ای:

در سیستم خصوصی بیت رهبری امکانات زیر به صورت اختصاصی استفاده می شود:

(1 عدد هواپیمای ایرباس) مخصوص سفرهای خودش

(2 عدد بوئینگ 707 ) یکی مربوط به سفرهای فامیل و یکی مربوط به محافظین

(5 عدد فالکوم) 2 تامربوط به سفرهای خودش.یکی برای سفرهای مجتبی و دوتا برای سفرهای فامیل.

(5 عدد هلیکوپتر) 2 هلیکوپتر برای سفر خامنه ای.یک هلیکوپتر برای سفر مجتبی ودو هلیکوپتر مربوط به فامیل.

با آن که پرواز هلیکوپتر در آسمان تهران ممنوع است اما در شمال شهر تهران مدام صدای هلیکوپتر شنیده می شود.

6 باند هلیکوپتر یکی در مهرآباد و یکی در عباس آباد ، یکی بغل هتل استقلال ، یکی در منظریه تهران ، یکی در قم و یکی در لواسان.

(17 عدد ماشین ضد گلوله) هر کدام به ارزش 400 هزار دلار

(1200 عدد ماشین دیگر)


************************************************************************************
اداره کنندگان بیت رهبری:

اول قرار بود منتظری جانشین خمینی باشد. مخالفت او با کشتارها در زندان های سیاسی او را مغضوب خمینی کرد و نه تنها بر کنار شد که حتی در خانه خود زندانی شد.البته عده ای از روحانیون نیزدر بر کنار کردن منتظری و جایگزین کردن خامنه ای بی نقش نبوده اند.

وقتی خمینی داشت می مرد عده ای خواستند احمد پسر خمینی جانشین او شود.احمد خود به دنبال چنین نقشی نبود.خمینی می گفت:هرکس را می خواهید بعد از من رهبر کنید اما چنین جفایی را در حق من نکنید که احمد را رهبر کنید. نگذارید مردم بگویند مثل سلطنت از خمینی به پسرش ارث رسید.عده ای هم از این فرصت به دنبال کنار زدن منتظری از قدرت و جایگزین کردن خامنه ای بودند. مثل ری شهری و محمدی گلپایگانی و حجازی و (طائب که در آن زمان بازجوی مهدی هاشمی بود) همه این گروه بعد از مرگ خمینی و به رهبری رسیدن خامنه ای همه کاره دفتر او شدند. این ها حتی با طرح شورای رهبری بعد از خمینی مخالف بودند. شورایی که قرار بود متشکل از آیت اله گلپایگانی، اردبیلی و خامنه ای باشد.

گردانندگان اصلی در بیت رهبری شخص خامنه ای و پسرش مجتبی، و بعد حجازی،محمدی گلپایگانی و وحید هستند. کارکنان بیت حدود 500 نفر در لول اول و 2 هزار نفر در لول دوم و ده هزار نفر در لول سوم کار می کنند. در حقیقت دولت و مجلس و قوه قضائیه نیستند که کشور را اداره می کنند، بلکه همه چیز در کنترل بیت رهبری است.بیت رهبری دارای ساختمان های متعددی در سطح کشور است.
**********************************************************************************
بسیج در نگاه خامنه ای:

خامنه ای در ابتدا مدیر کل حزب جمهوری اسلامی بود، اکنون با همان نگاه باور دارد که بسیج می تواند برای او یک حزب باشد.حزبی که در عین حال یک ارتش است.انتقاد منتقدین به حزب پادگانی، اشاره به همین موضوع دارد.او با پول دولت و ملت برای خود یک حزب نظامی ساخته است.
**********************************************************************************
بیزینس های مهم خامنه ای:

واردات شکر و برنج ،ماشین ب ام و ، تولید قند و شکر به نام آستان قدس رضوی،سرمایه گذاری در دبی، آلمان،عراق، آفریقای جنوبی،ونزوئلا،لبنان،چین.

اما بیزینس های بزرگتر مربوط به همان نفت و گاز است و بعد خرید تسلیحات نظامی از روسیه و چین.

خامنه ای برای آن که بتواند بیزینس های خود را کنترل کند، اشخاصی را به مدت طولانی در سمت هایی ثابت نگه می دارد. مثلا مجید هدایت زاده که 30 سال مسئول فروش نفت ایران بوده است(هدایت زاده در سال 1387 عوض شد، چون نوری زاده نام او را لو داده بود.) دیگری آقای سوری مسئول حمل و نقل نفت ایران است که 30 سال است این کار را ادامه می دهد. این دو نفر را آقای خامنه ای از سال 61 منصوب کرده است. یک دوره هاشمی رفسنجانی و یک دوره خاتمی و حتی یک بار احمدی نژاد می خواستند آن ها را عوض کنند اما خامنه ای نپذیرفت. شکل کار این دو با دفتر رهبری بدین شکل بود:هدایت زاده بشکه های نفت را می فروخت و سوری آن ها را حمل می کرد و کمیسیون آن ها به حساب خامنه ای می رفت.

در 30 سال گذشته ایران حدود 700 میلیارد دلار نفت فروخته است که پورسانت فروش و حمل و نقل آن از طریق این دو نفر به حساب خامنه ای رفته است. سومین نفری که خامنه ای برای این کار وارد وزارت نفت کرد ، برادرش حسن خامنه ای بود که ابتدا در وزارت ارشاد جزو گروه سانسور بود اما بعد برای کنترل منافع خامنه ای وارد وزارت نفت شد.

***********************************************************************************

کاخ های خامنه ای:

 
1.کاخ های لواسانات که مربوط به شخص خامنه ای، مجتبی، و محمدی گلپایگانی است.

2.کاخ جمشیدیه: کاخ سابق اردشیر زاهدی (که محل کوهنوردی خامنه ای است)

3.کاخ فیش قولا در شمال ایران

4.کاخ های باغ ملک آباد مشهد با 300 هزار متر باغ اطراف

5.کاخ نیاوران

6.کاخ های سد لتیان ( که قبلا کاخ شاه بوده است)

**********************************************************************************
ثروت خامنه ای:

خامنه ای در سال 60 رئیس جمهور شد.

در سال 61 هدایت و سوری را مسئول فروش نفت کرد و تا سال 85 آن ها عوض نشدند.

در سال 62 محسن رفیقدوست را مسئول خرید اسلحه کرد

از سال 1370 به ارزش زمین پی برد و از طریق ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان روی زمین های ایران دست گذاشت. در وزارت نفت از سال 63 حسن خامنه ای مسئول کنترل آقایان هدایت و سوری شد.

در وزارت دفاع محمدی گلپایگانی مسئول کنترل رفیقدوست و حیدری شد.

درامور زمین هم آقای لولاچیان مسئول شد و بعد با خامنه ای فامیل شد.

از سال 76 به بچه هایش اجازه دخالت در بیزینس را داد.

از سال 84 خودش بیزینس را کنار گذاشت و از دولت مستقیم پول گرفت. همان پول هایی که در بودجه کشور گم می شود. و کروبی از احمدی نژاد در انتخابات می پرسید آن یک میلیارد چه شد؟

کل ثروت خامنه ای و خانواده اش: 36 میلیارد دلار

ثروت شخص خامنه ای :30 میلیارد دلار

ثروت خانواده:6 میلیارد دلار
 
********************************************************************************
پول نقد:

22 میلیارد دلار از 36 میلیارد دلار به شکل پول نقد در ایران بود که در زمان انتخابات به دلیل شلوغی کشور تصمیم به ارسال بخش عمده آن به سوریه از طریق ترکیه گرفته شد.این پول در مسیر ترکیه به سوریه لو رفت و در ترکیه توقیف شد.نگرانی خامنه ای این بود که در صورت سقوط رژیم این پول ها در ایران بماند.دولت ایران در حال تلاش برای باز پس گیری این مبلغ از ترکیه است.در این که این پول در ترکیه توقیف شده هیچکس شکی ندارد سوال این است که چرا این پول با هواپیما مستقیم به سوریه نپریده است. شاید بیم آن بوده است که هواپیما و محموله اش شناسایی و سرنگون شود.

بقیه پول نقد: سه و نیم میلیارد دلار است که یک ونیم میلیارد دلار به صورت الماس و یک میلیارد دلارهم به صورت طلاست و حدود یک میلیارد به صورت اسکناس دلار است.

حساب بانکی:به غیر از آن 22 میلیارد دلار نقد، ده میلیارد از 36 میلیارد در حساب های بانکی است به شرح زیر:

یک میلیارد در روسیه

یک میلیارد در سوریه

یک میلیارد در چین

یک میلیارد در ونزوئلا

دو میلیارد در آفریقای جنوبی

دو میلیارد در لندن

دو میلیارد سایر کشورها

و به غیر از 22 میلیارد نقد و 10 میلیارد در حساب های بانکی ،بقیه اموال به صورت ملک و سهام به مبلغ :4 میلیارددلار به شرح زیر:

2 میلیارد سهام در بازارهای دنیا

1 میلیارد در آفریقای جنوبی

500 میلیون در سوریه

500 میلیون در ونزوئلا

 
30 میلیارد ثروت خامنه ای از کجا آمده است؟

12 میلیارد دلار از پورسانت فروش نفت آمده

2 میلیارد دلار از بیزینس زمین آمده

6 میلیارد دلار از بیزینس سلاح آمده

10 میلیارد دلار احمدی نژاد ظرف این 4 سال پرداخته
**********************************************************************************
بیزینس های مذهبی خامنه ای:

آستان حضرت رضا درمشهد/آستان حضرت معصومه در قم/آستان شهر ری در جنوب تهران. تمام عوائد ناشی از این آستان ها و سرمایه گذاری های آن ها تحت کنترل و مشارکت خامنه ای است.طبسی در مشهد و ری شهری شرکای او در این دو شهر هستند.