کل نماهای صفحه

پنجشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۹

وقتی‌ گزارشگر تلویوزیون ایران آنهم گزارشگر شبکه قرآن از اینهمه خرافه سازی مذ هبی به تنگ میاید اینگونه میشود

سه‌شنبه، آبان ۰۴، ۱۳۸۹

مسئولیت مستقیم جان محسن عبدالحسینی تماما با کشور پادشاهی سوئد است
محسن عبدالحسینی پناهنده لب دوخته ایرانی مقیم یونان در حال حاضر به مدت ۵۶ روز است که در تحصن بسر برده و امروز وارد سیزدهمین روز لب دوختن خود شده است .
محسن شاعر ضدّ انقلاب ایرانی است که علیرغم سکونت و اقامت تمام اعضای خانواده‌اش در کشور سوئد به کشور سوئد نقل مکان کرده اما به دلیل وجود اثر انگشت خود در کشور یونان ، توسط اداره مهاجرت کشور پادشاهی سوئد به یونان دیپورت گردیده است ! یونانی که حتی حاضر به شنیدن حرفهای محسن و تمام ۴۴ نفر ایرانی اعتصاب غذا کرده نیست و از دادن هر گونه جواب به این افراد خود داری می‌کند . محسن عبدالحسینی امروز وارد سیزدهمین  روز لب دوختن خود شده است و از خوردن و آشامیدن هر گونه غذا خود داری می‌کند . چهره محسن به سیاهی رسیده و حتی قادر به باز نگاه داشتن چشمان خود برای مدت طولانی نمیباشد ، در راه رفتن و حرکت کردن مشکل دارد ، قادر به حتی تکان دادن سر خود برای پاسخ به سوالی نیست . در واقع این حرکت محسن و سایر افراد ایرانی اعتصاب کرده و دهان دوخته در کمپین ایرانیان متقاضی پناهندگی کشور یونان اعتراض به اوضاع اسف بار ایرانیانی است که قربانی کثیف همکاری دو کشور یونان و ایران هستند ، اعتراض به کشوری است که با نادیده گرفتن حقوق اولیه انسانها ,  آنها را به مبارزه ای دعوت کرده که بازنده اصلی‌ این مبارزه تنها و تنها دولتمردان یونانی هستند ، دولت یونان به دلیل داشتن روابط دیپلماتیک بسیار بالا با کشورایران و عقد قراردادهای امنیتی با ایران با جان صدها ایرانی در خاک کشور خودش بازی می‌کند و با وجود قرار داشتن در فهرست کشورهای عضو اتحادیه اروپا (( شینگن )) قانون دوبلین را زیر پا گذاشته و نسبت به اوضاع افراد سیاسی ایرانی حاضر در یونان مبنی بر اعطای پناهندگی سیاسی خود داری می‌کند .
و حالا اصل ماجرا و سخنی با دولتمردان کشور پادشاهی سوئد ...
محسن عبدالحسینی ایرانی دیپورت شده از کشور سوئد با وجود اقامت و سکونت تمام اعضای خانواده‌اش در سوئد پس از طی مسیری دشوار خود را به کشور سوئد می‌رساند ، در اداره مهاجرت کشور سوئد اقدام به تسلیم درخواست پناهندگی سیاسی می‌کند اما پس از چندی به صورت بسیار نا باورانه با وجود اقامت تمام اعضای خانواده‌اش در سوئد به دلیل داشتن اثر انگشت در کشور یونان توسط دولت سوئد به یونان دیپورت میشود و متاسفانه دولت یونان هم به تقاضای محسن مبنی بر اعطای پناهندگی سیاسی خود داری کرده و محسن هم به جمع ایرانیان متقاضی پناهندگی میپیوندد و سیزده روز پیش به همراه هشت نفر از ایرانیان متحصن که در میان آنها یک زن نیز دیده میشود اقدام به دوختن لبهای خود می‌کند و در شرایط کاملا دشوار بسر میبرد .
 هر لحظه هم امکان خطر مرگ  برای محسن و  برای سایر لب دوختگان وجود دارد .
اما دولت یونان تا کنون از پاسخ به در خواست کاملا مشروع و قانونی‌ این ۴۴ نفر نداده است . اما به دلیل وجود پرونده پناهندگی محسن در کشور سوئد و عدم اعطای پناهندگی از طرف دولت پادشاهی سوئد به محسن و دیپورت این فرد به یونان برابر قانون و مصوبات معاهده دوبلین مسئولیت مستقیم جان محسن عبدالحسینی تماما به عهده دولت پادشاهی سوئد است و هر گونه بروز خطر برای جان این فرد متوجه دولت سوئد خواهد بود .