کل نماهای صفحه

شنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۹


در پی‌ حوادث اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد باید تا یک ماه دیگر منصوب شود

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره سرنوشت رياست دانشگاه آزاد گفت: در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي تصويب شده است كه بعد از يك ماه فرد مورد نظر هيات امنا براي رياست دانشگاه آزاد بايد معرفي شود كه اگر اين اتفاق نيفتد، فعاليت‌هاي دانشگاه غيرقانوني خواهد بود. محمد محمديان درباره زمان تشكيل جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي به منظور پيشنهاد رئيس جديد اين دانشگاه گفت: براساس اساسنامه جديد دانشگاه آزاد اسلامي، پس از اعلام رسمي تركيب هيات امناي اين دانشگاه از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، هيات امنا براي معرفي رئيس جديد يك ماه فرصت دارد كه جلسه را تشكيل دهد و تكليف رئيس اين دانشگاه مشخص شود. هيات امناي جديد دانشگاه آزاد هفته گذشته تعيين شدند؛ اين افراد شامل سيدشهاب‌الدين صدر ـ رئيس سازمان نظام پزشكي و نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي، نسرين سلطانخواه ـ معاون علمي فناوري رئيس‌جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان، محمدحسن شجاعي‌فرد ـ رئيس دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت، فرهاد دانشجو ـ رئيس سابق دانشگاه تربيت مدرس و فرهاد رهبر ـ رئيس دانشگاه تهران اعضاي جديد هيات امناي دانشگاه آزاد مي‌شوند. اعضاي هيات امناي دانشگاه آزاد شامل  ۵  نفر از اعضاي هيات علمي تمام‌ وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشياري يا بالاتر به پيشنهاد و تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، ۴  نفر از اعضاي هيات موسس كه حتما يك نفر از آنها روحاني باشد و اعضاي حقوقي مانند وزير علوم، تحقيقات و فناوري و وزير بهداشت و درمان يا نمايندگان آنها، رئيس نهاد نمايندگي  رهبري در دانشگاه‌ها يا معاون وي و رئيس دانشگاه به عنوان دبير هيات امنا مي‌شود.
قراردهای نفتی‌ و اسناد محرمانه دولتی از ساختمان دانشگاه آزاد سر در آورد
دادسراي تهران با صدور اطلاعيه‌اي از كشف و ضبط اسناد و مدارك زيادي درباره برخي قراردادهاي نفت و گاز، اسناد مالي غيرمرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتي و نيز گزارش‌هاي مرتبط با يكي از متهمان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري در بازرسي از يكي از ساختمان‌هاي مركزي دانشگاه آزاد اسلامي، خبرداد.   در اطلاعيه دادسراي تهران آمده است: در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر نگهداري برخي از مدارك و اسناد دولتي و محرمانه خارج از وظايف دانشگاه آزاد اسلامي در يكي از ساختمان‌هاي متعلق به آن دانشگاه (طبقه ششم ساختمان محل استقرار دفتر هيات امنا) و نيز تلاش عده‌اي براي خارج كردن اين اسناد و مدارك از مركز ياد شده، موضوع در دستور كار اين دادسرا قرار گرفت. بر اساس اين گزارش، پس از بررسي موضوع و تاييد صحت گزارش‌هاي دريافتي ياد شده توسط ضابطان، دادستاني تهران چهارشنبه شب گذشته با صدور دستور قضايي مقرر كرد با حضور نماينده دادستان و رعايت موازين شرعي و قانوني براي يك نوبت از محل بازرسي و اسناد مذكور قبل از خروج كشف و مراتب صورتجلسه شد. در پي بازرسي انجام شده از محل اسناد و مدارك زيادي درباره برخي قراردادهاي نفت و گاز، اسناد مالي غيرمرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتي و نيز گزارش‌هاي مرتبط با يكي از متهمان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري كشف و ضبط شد.  در اين گزارش تصريح شده است بازرسي ياد شده در چارچوب مقررات و توسط ماموران ذي‌صلاح صورت گرفته است و تمامي اسناد مكشوفه صورتجلسه شده و اينك توسط كارشناسان مربوطه در حال بررسي است و دادسراي تهران طبق مقررات در مورد مدارك ياد شده متعاقبا اتخاذ تصميم خواهد كرد.  پيش از اين دفتر هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي ادعا كرده بود بيش از  ۲۰ نفر در ساعت ۳۰ دقيقه بامداد روز پنجشنبه با حمله به دفتر هيات امناء و هيات موسس دانشگاه آزاد اسلامي و دفتر مركز علوم و فناوري‌هاي پيشرفته به طور غيرقانوني وارد ساختمان فوق‌الذكر شده‌اند و ضمن تخريب وسايل موجود در محل تعدادي از اسناد و مدارك را برده‌اند.
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را


این تصویر مربوط به کنگره ایثارگران انقلاب اسلامی است که در تهران و در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد . حالا پیدا کنید پرتقال فروش را . جایزه گرفتن این اتباع خارجی‌ چه ربطی‌ به ایثارگران انقلاب اسلامی دارد من که نفهمیدم اگر شما فهمیدید به من هم خبر بدید


قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسدارن ایران وارد پتروشیمی هم شد
مديرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به امضاي تفاهم نامه قرارداد فازهاي ۲۲تا  ۲۴پارس جنوبي به قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا، از واگذاري قرارداد فاز ۱۳  و ۱۴ پارس جنوبي به کنسرسيومي متشکل از خاتم الانبيا و چند مجموعه داخلي خبر داد. علي وکيلي با اشاره به واگذاري طرح توسعه فازهاي ۲۲ تا  ۲۴پارس جنوبي به قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا، گفت: در حال حاضر تفاهم نامه توسعه اين سه فاز پارس جنوبي با خاتم الانبيا امضا شده و زمين براي آغاز عمليات اجرايي نيز تحويل اين مجموعه شده است. مديرعامل شرکت نفت و گاز پارس به واگذاري قرارداد طرح توسعه فاز ۱۹ پارس جنوبي به پتروپارس را مورد اشاره قرار داد و تصريح کرد: همچنين قرارداد فاز ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبي نيز پيشتر با شرکت ساختمان صنايع نفت (اويک) واگذار شده است. اين مقام مسئول همچنين از واگذاري قرارداد فاز  ۱۳ و ۱۴ پارس جنوبي به کنسرسيومي متشکل از شرکتهاي داخلي خبر داد و يادآور شد: به نظر مي رسد قرارگاه سازندگي سازندگي خاتم الانبيا، صدرا، شرکت ملي حفاري و شرکت مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي اعضاي اين کنسرسيومها را تشکيل خواهند داد. وي در ادامه با يادآوري اينکه هم اکنون بيش از  ۲۰۰ميليون متر مکعب گاز از مخزن مشترک پارس جنوبي برداشت مي شود، بيان کرد: پيش بيني مي شود ميزان برداشت گاز از اين حوزه مشترک تا پايان شهريور ماه به ۲۷۵ ميليون متر مکعب در روز افزايش يابد. به گفته وکيلي با اجراي تمامي فازهاي باقي مانده پالايشگاهي ظرفيت برداشت از ميدان گازي پارس جنوبي به  ۸۰۰ ميليون متر مکعب در روز خواهد رسيد.  مديرعامل شرکت نفت و گاز پارس در پايان با بيان اينکه هم عمليات اجرايي فازهاي  ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبي حدود ۴۵ درصد است، يادآور شد: همچنين در شرايط فعلي ساخت و توسعه فازهاي  ۱۷و ۱۸ پارس جنوبي حدود  ۴۰درصد و فاز  ۱۲به عنوان بزرگترين فازهاي در دست اجراي پارس جنوبي حدود ۳۰  درصد پيشرفت اجرايي دارند.
سال همت مضأعف و کار مضأعف باز کار دست ایران داد
 این بار حراج بانک صادرات ایران
پنج درصد ديگر از سهام بانک صادارت ايران در بازار سهام عرضه شد . تا به حال ده درصد سهام این بانک به حراج گذاشته شد‌  . خدا عاقبت ایران به خیر به خیر کند..
ایران حتی به امنیت روانی‌ افراد عادی رحم نمیکند
چند روز پیش روزنامه جام جم در صفحه حوادث خود خبر اعدام عبد الحمید ریگی برادر سرکرده گروه جند اله را منتشر کرد و کمال بهت و ناباوری تصویر به دار آویخته این فرد را در قطع متوسط چاپ نمود که مغایر با تمام اصول اخلاق حرفه‌ای روزنامه نگاری و رسانه‌ای است . دولت ایران حتی به امنیت روانی‌ ملت خویش رحم نمیکند و در یک اقدام کاملا تعمدی و به خاطر به رخ کشیدن قدرت سیستم امنیتی در سرکوب افراد اقدام به انتشار واضح و بدون پوشش یک فرد اعدام شده می‌کند و بدون در نظر گرفتن عواقب روانی‌ این کار بروی افرادی که میخواهند این روزنامه رأ مطالعه کنند و ممکن است حتی چشم یک کودک به این تصویر بیفتد و دیدن این تصویر در ذهن آن کودک اثرات نا‌ مطلوبی را بگذارد فقط به فکر قدرت خود است و در این راه از هیچ نوع اقدامی فرو گذار نیست . آری این است حکومتی که میگوید درجه اول اهمیت کاریش برایش حفظ آرامش افراد این مملکت است.
ایران حتی در جنگ فرضی‌ هم تلفات میدهد !

در طی روز‌های اخیر ایران در آبهای خلیج فارس اقدام به تمرین جنگ یا همان مانور نمود و مثلاً میخواست توان رزمی خود رأ به کشورهای دیگر نشان دهد و از طریق رسانه‌های وابسته به نظام و علی‌ الخصوص صدا و سیما هم جنگ تبلیغاتی بسیار پر طمطراقی را به راه انداخته بودند و حتی به دلیل تحریک و یا خود نمایی در دید رسانه‌های خارجی‌ که این مانور را تحت پوشش خبری خود داشتند از مهمات جنگی استفاده نمودند. اما از هر چه بگذریم نکته‌ای که بسیار جالب است این است که با این همه حجم تبلیغات و رجز خوانی فرماندهان سپاه و ارتش در مورد این مانور ایران حتی توانایی برگزاری یک چنین کاری را بدون باقی‌ گذاشتن تلفات ندارد و در این مانور هم سرهنگ ستاد علی‌ تقی‌ زاده از پرسنل جمعی‌ سپاه منطقه جنوب مستقر در شهرستان گناباد در یک حادثه کشته شده و بلافاصله به درجه سرتیپ دومی نایل آمده و در سکوت کامل خبری رسانهای اصلی‌ ایران اعم از صدا و سیما و جراید به خاک سپرده شد‌ و فقط در سایت شهرستان محل زندگی‌ و تولدش به کشته شدن این فرد اشاره شده‌ است . حال باید به این موضوع فکر کرد که چگونه سپاه و ارتش این مملکت اگر واقعا جنگی پیش بیاید چند نفر کشته خواهند داد ؟ سپاه و ارتشی که توانایی حفظ جان نفر خود را در یک تمرین نظامی ندارد چگونه ادعای ایستادگی در مقابل حمله دشمن را می‌کند ؟ و نکته بعدی این که آیا واقعا تعداد کشته شدگان این مانور همین یک نفر است یا خیر ؟
با عرض پوزش از دوستان گرامی‌ به دلیل تأخیر در بروز رسانی وبلاگ
 به دلیل پیگیری مسائل شخصی‌ و کاری از این هفته بروز رسانی این وبلاگ در موعد مقرر انجام میگردد .
با احترام