کل نماهای صفحه

شنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۸۹

هنوز اولین ماه از سال جدید تمام نشده همّت مضأعف و کار مضأعف نتیجه داد !!
در بیست‌و یکمین روز از آغاز سال جدید و ورق خوردن اوراق تقویم سال ۱۳۸۹ شاهد اتفاقات گوناگونی‌ در ایران بودیم . از ماجرای استرداد و تلاش برای لغو پناهندگی یک ایرانی در یونان ؛ برائت فرمانده سابق نیرویی انتظامی تهران بزرگ از اتهامات وارده ؛ سخنان احمدی نژاد در خوی ؛ جلسه ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام و خیلی‌ چیزهای دیگر . اما سال ۱۳۸۹ شمسی‌ از طرف علی‌ خامنه‌ای به عنوان سال همّت مضأعف و کار مضأعف نامگذاری شد و هنوز از این نامگذاری ۲۱ روز بیشتر نگذشته است که عوامل دولت کودتا در یک اقدام جالب توجه و بحث بر انگیز با دستور وزیر نیرو اقدام به واگذاری ۱۰ نیروگاه تولید برق برای واگذاری به بخش خصوصی در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است ! و تازه ۱۰ نیروگاه دیگر هم قبلاً واگذار شده و قرار است در سال جاری تکلیف این نیروگاه‌ها مشخص شود ! با این تفاسیر ۴۰ درصد ظرفیت نیروگاههای حرارتی کشور واگذار شده و ظرفیت واگذاری به ۱۷ هزار مگاوات می‌رسد . به واقع هنوز اولین ماه از سال جدید تمام نشده همّت مضأعف و کار مضأعف نتیجه داد و به همین راحتی‌ ۱۷ هزار مگاوات ظرفیت تولید نیروگاه‌های حرارتی کشور دو دستی‌ تقدیم بخش خصوصی شد . حالا این بخش خصوصی چه کسانی‌ هستند و به کجا وصل (الله اعلم)......

چهارشنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۸۹

 اولین خبر در سال ۱۳۸۹
فرمانده سابق نیروی انتظامی از تمام اتهامت تبرئه شد!!

سردار سرتیپ پاسدار ستاد- رضا زارعی فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ که در سال ۸۶ با دستور مستقیم شاهرودی رئیس وقت قوّه قضائیه در یک خانه فساد به همراه ۶ زن روسپی دستگیر شده بود از تمام اتهامت تبرئه و برای خالی‌ نبودن عریضه فقط به شلاق و جزای نقدی و انفصال موقت از خدمات دولتی  محکوم شد . که آن هم جای شک دارد که آیا انجام بشود یا نه ؟!

سردار سرتیپ پاسدار ستاد رضا زارعی ۵۲ ساله - فرمانده سابق نیروی انتظامی در استان گیلان بود که پس از پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری  به سفارش وی به عنوان فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ منصوب شد و پس از چندی طرحهای مختلفی‌ در خصوص مبارزه با بد حجابی و غیره را در سطح تهران بزرگ آغاز نمود و سر انجام در حالی‌ که در یک خانه فساد به همراه چند زن روسپی در حال عیاشی بود توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر و پس از چند روز با قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی آزاد شد و امروز هم از تمام اتهامات خود تبرئه و فقط به جزای نقدی و شلاق و انفصال موقت از خدمات دولتی محکوم شد.!!!!!!!!