کل نماهای صفحه

دوشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۹

نظام جمهوری اسلامی به واژه جنایت معنای تازه ای بخشیده است بیش از سه دهه بشریت متمدن ناباورانه شاهد قلع و قمح انسانهای مقیم ایران توسط این رژیم چاقوکش و آدمخوار بوده است .
 الناز بابازاده یکی از قربانیان اخیر این نظام خون آشام است جوانی که به جرم زن بودن طعمه... انسان نماهای مزدور رژیم به سردستگی یکی از" آقازاده های" سپاه پاسداران شده است به او وحشیانه تجاوز کردند و به قتل رساندندش همینک رژیم مذبوحانه به تقلا افتاده تا این جنایت فرزندان خلف خود را پرده پوشی نماید و بی شک خانواده داغدار این عزیز در حال حاضر تحت شدیدترین فشارها از سوی قاتلین فرزند خود هستند .  من بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با بازماندگان الناز عزیز همه انسانهای شریف را فرامیخوانم که فعالانه این جنایت را پیگیری نمایند و تلاش کنند اخبار این اتفاق بزرگ را در مقیاس جهانی منعکس نمایند همچنین از شهروندان شریف و مبارز تبریز و حومه دعوت میکنم به شدت هرچه تمام تر با این جنایت برخورد نموده تا معرفی قاتلین واقعی الناز از پای ننشینند این جنایت بزرگ باید پاسخ درخوری دریافت کند با امید به پیروزی قریب الوقوع ما مردم ..
مرحومه الناز بابازاده اهل و ساکن شهر تبریز بوده و جسدش در حوالی گورستان تبریز پیدا شده است ، قاتل این مرحومه فرزند یکی‌ از سرداران سپاه تبریز است که در حال حاضر سپاه پاسداران تبریز و فرماندهی نیروی مقاومت بسیج ناحیه تبریز شدیداً بدنبال سر پوش گذاشتن به این موضوع میباشند.

۱ نظر:

  1. آیا در دنیای انسانها وحشی تر و خونخوار تر از ان رژيم د بشری وجود دارد ؟

    پاسخحذف