کل نماهای صفحه

شنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۹


شهرام امیری از دروغ تا واقعیت

بالاخره این جیمز باند حکومت آخوندی با استقبال مقامات امنیتی و کشوری و لشگری وارد تهران شد و در فرودگاه خمینی مورد استقبال سران حکومت و خانواده ‌اش قرار گرفت ولی‌ چند نکته جای بحث دارد :

نکته اول: این طفل معصوم از بس که تحت فشار روحی‌ و روانی‌ بوده و توسط سازمان اطلاعات آمریکا مورد آزار و اذیت روحی‌ و روانی‌ قرار گرفته بود از لاغری و شکسته شدن چهره ‌اش کم کم رو به موت داشت میرفت و اصلا نای پایین آمدن از پلهای فرودگاه رو نداشت و زمانی‌ که روی پله برقی قرار داشت در حال غش کردن بود و به همین خاطر چند نفر زیر بغلش رو گرفته بودند تا مبادا از زور شکنجه‌هایی‌ که شده از روی پله‌ها پرت نشه پایین ....

نکته دوم : زمانی‌ که داشت مصاحبه میکرد اینقدر تحت فشار روحی‌ گذاشته بودنش که حرفاش یادش میرفت ( آخه از قدیم گفتن دروغ کم حافظه میشه ) بیچاره مونده بود معطل که چه حرفی‌ رو کجا باید بزنه.

نکته سوم : من که بالاخره نفهمیدم این بابا بیهوش رفته تو هواپیمای نظامی یا با پای خودش ، که یادش هست هواپیما از چه نوعی بوده ؟ عجب حافظه ائ داره این بابا مغزش همه چیز رو ضبط میکنه !! در حالت بیهوشی همه چیز یادش هست ، نفراتی که دزدیدنش ، نوع هواپیما، مقصد ، رنگ ماشین ، نوع آمپول ، مدت زمان مسافت پرواز ، اصلا من فکر می‌کنم این بابا خودش اتم هست ..... نه کارشناس اتمی‌ . !!!!
در هر صورت شهرام امیری اگر هم اطلاعات داده باشه اطلاعات سوخته شده هست و اطلاعات این فرد ممکنه چمد وقت به قول معروف صداش در بیاد که سوخته شده بوده و بس ، قضاوت به دوش شما . فقط توجه شما رو به  عکس جلب می‌کنم ، الباقی ماجرا و قضاوتش با شما .............

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر