کل نماهای صفحه

پنجشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۹

امیر صدر الدین پایدار مقدم  (معروف به حاجی پایدار )  یکی‌ از عوامل لباس شخصی رژیم پناهنده شد

امیر صدر الدین پایدار مقدم معروف به حاجی پایدار که در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی و دولت محمد خاتمی از مهره‌های پشت پرده و سازماندهندگان جریانات هجوم لباس شخصی به تجمعات است از کشور خارج شده و در حال حاضر در یکی‌ از کشور‌های اسکاندیناوی درخواست پناهندگی اعلام نموده به این ترتیب تعداد افراد لباس شخصی که از رژیم جدا شده و به خارج از کشور پناهنده شده اند رو به افزایش است . نگاهی‌ به زندگی‌ امیر صدرالدین پایدار مقدم متولد تهران با تاریخ تولد ۱۲/۰۶/۱۳۴۸ در محله رسالت تهران در منطقه تهرانپارس است . نامبرده در سال ۱۳۶۷ به خدمت سربازی رفته و در ستاد فرماندهی لجستیک سپاه پاسداران در پادگان بلال حبشی مشغول به خدمت میشود پس از پایان دوره سربازی به واسطه حضور در جمع فرماندهان لجستیک آن زمان و رابطه تنگاتنگ و خوش خدمتی‌های آنچنانی به فرماندهان پس از اتمام خدمت سربازی به جمع نیروهای حامی‌ رفسنجانی پیوسته و به طور کاملا آمیخته به این افراد از نزدیک برخورد می‌کند و رفته رفته به عنوان یک نیروی کاملا شناخته شده در بین ما بقی افراد شناخته میشود و به عنوان سر تیم اکیپ مبارزه با جمع آوری ماهواره شده و در طی ساللهای خفقان دوران هاشمی خدمات ارزنده ایی را به گروه و دسته خودش در گروه فشار وابسته به دار و دسته هاشمی رفسنجانی انجام میدهد . با پایان گرفتن دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و با به روی کار آمدن دار و دسته خاتمی نامبرده از قدرت قبلی‌ خود تنزل کرد و در جمع نیروهای بسیج که به طور مستقیم با نیروی موسوم به (( نوپو )) در نیروی انتظامی کار میکردند پیوست و در هجوم گسترده به دسته‌های دانشجویی و خرابکاری در محیطهای آموزشی و آکادمیک نقش بسیار ارزنده ایی را ایفا کرد به طوری که یادم هست نامبرده در همایش سراسری بسیج به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی‌ منصوب شد و در آن همایش هم حسابی‌ از وی تقدیر و تشکّر شد و تعداد ۵ سکه بهار آزادی به همراه بلیت رفت و برگشت به مشهد هم به عنوان هدیه خوش خدمتی به وی دادند ، در آن زمان من به عنوان مسول پوشش تلویزیونی آن برنامه در تالار کوثر حضور داشتم و از سردار فتحی پرسیدم که این بابا کی‌ هست که بلیت مشهد با هوپیما دریافت می‌کند !؟ نیرو گویا پولدار شده ؟ ایشان در جواب گفتند میدونی ۱۱۸ چی‌ هست ؟ با خنده گفتم بله : اطلاعات تلفن هست سردار ، ولی‌ چه ربطی‌ به سؤال من داشت ؟!! سردار فتحی گفت این بسیجی‌ ۱۱۸ مفقودین دانشجویی هست که در زندان هستند (( اون زمان چون خود من هم در بسیج بودم و در قسمت اطلاعات بسیج هم برو بیایی داشتم و یک حزب الهی سر سخت بودم تونستم این جواب رو از سردار فتحی که در اون زمان جانشین فرمانده حفاظت و اطلاعات بود بشنوم )) حالا چند سال از اون زمان می‌گذره و من ۳ روز فهمیدم که بله : امیر صدرالدین پایدار مقدم یا همون حاجی پایدار هم گویا از دست این سیستم به تنگ اومده و از ایران زده بیرون و حالا هم در یکی‌ از کشورهای اسکاندیناوی که هنوز نفهمیدم کجاست اومده و اعلام پناهدگی کرده و نمیدونم که آیا جواب گرفته یا نه ؟ در هر صورت اطلاعات این فرد میتواند در جهت روش کردن ابعاد فجایع نیروهای لباس شخصی‌ علی‌ الخصوص در زمان رفسنجانی و پس از آن در زمان خاتمی مثمر ثمر برای ارگانهای حقوق بشری باشد . در هر حال جدا شدن این مهره از جمع حزب الهی‌های ایران بسیار گران تمام خواهد شد و احتمالا ایران هم به دنبال برقراری ارتباط با کشورهای اروپایی برای باز پس گیری این فرد خواهد بود چون اطلاعات این فرد میتواند سند محکمی بر جنایات رژیم فاسد اسلامی باشد . توسط تنی چند از دوستان در داخل کشور توانستم از صحت خروج این فرد کسب آگاهی‌ کنم که مبادا با توجه به نوع وبلاگم که افشا گری در خصوص جنایات رژیم است خبر نادرست باشد و تازه متوجه شدم که این فرد نزدیک به ۳ سال است که از ایران خارج شده و فقط توانستم یکی‌ از تصاویر این فرد را بدست بیاورم که برای شناسای در این وبلاگ قرار میدهم ، خودم آخرین بار امیر صدر الدین پایدار مقدم را در دادگاه انقلاب زمانی‌ که برای محاکمه به دفتر قاضی حداد برده میشودم دیدم که در حال چای خوردن با قاضی حسن زارع دهنوی ملقب به ( حداد ) بود و زمانی‌ که من را با لباس ۲۰۹ دید گفت : سزای خائن مرگ است و از دفتر حداد خارج شد . حالا بسیار دوست دارم از او نشانی‌ پیدا کنم و این سؤال را از او بپرسم که سزای او چیست ؟ لطفا در صورت شناسایی این تصویر لطف کرده و اگر هر کسی‌ اطلأع یا خبری از این فرد داشت حتما به من هم خبر بدهد .

۱ نظر:

  1. این ادم یه آشغال عوضی بیشتر نیست یه کثافت که همه عقده های جنسی و روانیش رو داره تو اروپا ارضا میکنه خدا لعنت کنه اون جمهوری اسلامی رو با تربیت یه همچین آشغالایی

    پاسخحذف