کل نماهای صفحه

شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۸

انتشار گازسمی در بانك مركزي 
به دنبال نشت گاز سمي در زيرزمين بانك مركزي، تعداد قربانيان حادثه به ۲  نفر افزايش يافت.
 بعدازظهر روز چهارشنبه گذشته به دنبال تماس با اورژانس و آتش‌نشاني مبني بر انتشار گاز در۳  طبقه زيرين بانك مركزي در ميدان فردوسي ماموران آتش‌نشاني به محل عزيمت كردند و به ياري مصدومان شتافتند و ۹  نفر از كاركنان بانك را نجات دادند، اما ۳  نفر از آتش‌نشان‌ها نيز به دليل اتصال سيستم تنفسي خود به افراد گرفتار شده در زيرزمين، به مصدومان حادثه اضافه شدند. با انتقال  ۱۲مصدوم حادثه به بيمارستان، يكي از كاركنان بانك در همان ساعات اوليه جان خود را از دست داد.

بررسي كارشناسان درخصوص علت حادثه مشخص كرد سامانه خاموش‌كننده 2 CO به دليل نامعلومي فعال شده و گاز سمي،  ۳ طبقه زيرين بانك را فرا گرفته است.

  بامداد روز پنجشنبه يكي ديگر از كارمندان بانك به دليل شدت مسموميت جان خود را از دست داد و به اين ترتيب شمار قربانيان حادثه به ۲ نفر رسيد.



جمهوری اسلامی جماران

عجب ناو شکن جماران هم به سیستم ناوگان دریایی ایران و ارتش ایران ملحق شد خوب خدا را شکر بالاخره ایران هم توانست بعد از قایق یک چیز بزرگ تر هم بسازد .

 داریم پیشرفت می‌کنیم ( بعد از ۳۰ سال )

 اما سوتی بزرگی‌ را پیدا کردم که در تصویر آن را برایتان نشان میدهم

از این به بعد باید به جمهوری اسلامی ایران

بگوییم

 جمهوری اسلامی جماران

( در تصویر ببینید)


ناوشكن جماران

نخستين ناوشكن طراحي شده و ساخته شده به‌دست  نيروي دريايي ارتش  ايران و نخبگان و دانشمندان توانمند ايراني، در مراسم ويژه‌اي با فرمان  آيت‌الله خامنه‌اي،  رسما به ناوگان دريايي ارتش ملحق شد و  ايران به جمع معدود كشورهاي جهان پيوست كه از قابليت طراحي، ساخت و تجهيز رزمناوها و ناوشكن‌هاي پيچيده و مجهز برخوردارند.
ناوشكن جماران از جمله رزمناوهاي با ماموريت سه منظوره است كه در عرصه‌هاي ضد هوايي، ضد سطحي و ضد زيرسطحي از تجهيزات كاملا پيشرفته برخوردار است.
علاوه بر متخصصان و دانش‌آموختگان مراكز آموزشي نيروي دريايي، نخبگان و دانشمندان ده‌ها دانشگاه و مركز علمي، تحقيقاتي و صنعتي و متخصصان بخش خصوصي نيز در طراحي و توليد ناوشكن جماران همكاري داشته‌اند.
ناوشكن جماران كه در كلاس خود، در شمار ناوهاي پيشرفته محسوب مي‌شود و از قابليت حمل و سوختگيري بالگرد نيز برخوردار است؛ بخشي از سامانه‌هاي اصلي اين ناوشكن تنها در انحصار چند كشور است اما متخصصان ايراني موفق شدند اين انحصار بين‌المللي را بشكنند و كشور را به دانش طراحي و ساخت اين سامانه‌هاي مهم مجهز كنند.ناوشكن جماران حاصل تلاش بي‌وقفه و سنگين علمي، تحقيقاتي و تخصصي است و بيش از يك ميليون و 400 هزار انواع قطعه، دستگاه و سامانه‌هاي پيچيده داخلي در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.

جمعه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۸


 دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران در زندان از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

به گزارش کانون زنان ایرانی بدرالسادات مفیدی هم اکنون در بند متادون زندان اوین نگهداری می شود . بندی که به گفته خانواده او از شرایط نامناسب بهداشتی و رفاهی برخوردار است .


خانواده این روزنامه نگار می گویند : «که این بند از حداقل امکانات بهداشتی و رفاهی محروم است و همچنین داروهای این روزنامه نگار که مبتلا به بیماری خونی است به او داده نشده است .»

 

خانواده این روزنامه نگار به شدت نگران وضعیت جسمی او هستند و از مسوولان زندان تقاضا دارند که داروهای او را در اختیارش قرار دهند .همچنین آنها تقاضای آزادی هر چه زودتر مفیدی را دارند .

گفتنی است مسعود آقایی همسر این روزنامه نگارکه از متخصصان زبده ساختمانی و از مدیران ستاد بازسازی خرمشهر در دوران نخست وزیری موسوی بوده است نیز زندانی است .اما تاکنون خانواده اش موفق به دیدار با وی نشده اند .

بدرالسادات مفیدی بعد از عاشورا به همراه همسرش ، مسعود آقایی در منزل شان دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند .


(خبرگزاری هرانا)

بی خبری از وضعیت ژینوس سبحانی

 ژینوس سبحانی شهروند بهایی و فعال حقوق بشر ساکن تهران که در 35  روز بازداشت خود بسر می برد در وضعیت نامعلومی بسر می برد.
 ژینوس سبحانی شهروند بهایی و از همکاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران که در 25 دی ماه به همراه همسرش آرتین غضنفری در منزل بازداشت شده اند پس از گذشت بیش از یک ماه هیچ تماسی با خانواده اش نداشته است، عدم دسترسی به وکیل، عدم شفاف سازی پرونده و بی خبری از وضعیت نامبرده و برخورد های امنیتی صورت گرفته با این فعال حقوق بشر موجب نگرانی خانواده ایشان و همسر در بازداشتش شده است.
لازم به ذکر است خانم ژینوس سبحانی از همکاران مجموعه فعالان حقوق بشر و منشی سابق کانون مدافعان حقوق بشر نیز می باشد که در پی پلمپ دفتر این کانون مدتی را بازداشت بوده است.



خبرگزاری هرانا



یکی‌ دیگر از سر سپردگان حکومت دیکتاتوری با حکم احمدی مقدم
بعنوان فرمانده انتظامی تهران منصوب شد

 سرتیپ دوم پاسدار ستاد حسین ساجدی نیا که پیش از این به عنوان معاون عملیات نیروی انتظامی در حال خیانت به ملت ایران بود و از شاهکارهای برجسته‌اش به خاک و خون کشیدن ملت غیور ایران در حوادث پس از انتخابات بود با حکم سردار سرتیپ پاسدار ستاد دکتر اسمأعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی ایران به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شد تا پس از این هم بتواند در جای حساس تری بیشتر از گذشته به نظام دیکتاتور پرور خدمت کرده و ارتقا مقام بگیرد..






تقدیم به تمام مردم ایران ؛ به همه شهدای راه آزادی


***************
در پسین روز‌های فصل بهار    برگها در هجوم پاییزند

 

زردها روی شاخه میمانند    سبزها روی خاک میریزند

 

جای عطر گل اقاقی و یا س   بوی خون در فضای این شهر است

 

گویی احساس سر بلندی و اوج    با تمام درختها قهر است

 

از کفّ سنگ فرش هر کوچه    خون نا‌ حق لاله را شستند

 

غافل از اینکه در تمامی شهر   سروها جای لاله‌ها رستند

 

شب به شب روی شاخه هر سرو   قمری و چلچله هم آواز است

 

بانگ الله اکبر از هر سؤ   نغمه ساز است و نغمه پرداز است

 

هر دهانی که بوی گل میداد      دوختندش به نوک سوزنها

 

بوی گل شد گلاب و جاری گشت     از دو چشم خمار سوسنها

 

ناله پر شرار مرغ سحر    معنی‌اش ارتداد و بی‌ دینی است

 

در زمستان ذوق و اندیشه    سبز بودن چه جرم سنگینی‌ است

 

ساقهٔ‌هایی‌ که سبز تر بودند   سرخ گشته به خاک غلطیدند

 

باقی‌ ساقهٔ‌ها از این ماتم      برگ‌های سیاه پوشیدند

 

نخل را کنده بید میکارند

 

بید مجنون کجا ثمر بدهد

 

تو که بر روی ماه چنگ زدی

 

باش تا صبح دولتت بدمد


(محمد رضا عالی‌ پیام)





مبارک است
 
در طی‌ روز‌های پس از ماجرای عاشورای ۸۸ در تهران و سایر شهر‌های کشور شنیدم که : محمد رضا حیدری کنسول دولت ایران در نروژ از سمت خود استعفا کرده و به خاطر حمایت از مردم ایران میز کار خود در کنسولی ایران در اسلو را رهاکرده و بقول معروف عطایش را به لقایش بخشیده است . اما دیشب شنیدم که دولت نروژ به محمد رضا حیدری و خانواده‌اش پناهندگی سیاسی داده است . خوش حال شدم . برای او و سایر دوستانش که در حمایت از مردم ایران در حال کار هستند آرزوی سعادت دارم .






پنجشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۸

بازداشت علی اکبر اعجمی


 یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه تهران روز چهارشنبه مورخ 21 بهمن ماه در شهر سبزوار بازداشت شد.

 علی اکبر اعجمی دانشجوی دانشگاه تهران و از فعالین چپ گرا که پیشتر مکررا از سوی ماموران وزارت اطلاعات تحت فشار و تهدید قرار داشت نهایتا روز 21 بهمن در شهرستان سبزوار دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

لازم به ذکر است در هفته های گذشته محمد غزنویان و حمید مافی از فعالین چپ نیز در شهر قزوین توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده اند.

(نقل از هرانا )


ایران با اعزام بازرس برای بررسی شکنجه در این کشور مخالفت کرد


ایران با درخواست کشورهای غربی برای اعزام نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای بررسی وقوع شکنجه در بازداشتگاه های این کشور و خشونت های صورت گرفته پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور مخالفت کرده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در پایان نشست " بررسی عمومی دوره ای" خود درباره وضعیت حقوق بشر در ایران که در ژنو برگزار شد، با انتشار گزارشی اعلام کرد این کشور درخواست آزادى تمام زندانيان سياسى، تعيين نماينده ويژه در امور شكنجه و پذيرش اعزام بازرسان بين المللى برای تحقیق درباره خشونت هاى پس از انتخابات اين كشور را رد کرده است.

این گزارش در پایان بررسی سه روزه وضع حقوق بشر ایران، منتشر شد.
 
از دیگر موارد مخالفت ایران با پیشنهادهای اعضای شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، رد اصلاح قوانین تبعیض آمیز علیه زنان، رد توقف فوری اعدام نوجوانان و زندانیان سیاسی و رد پایان دادن به محدودیت های شدید آزادی بیان است.

هیات اعزامی دولت ایران به این اجلاس همچنین اتهام های مطرح شده درباره موارد نقض حقوق بشر در این کشور مانند محدود بودن رسانه ها، ممانعت از دسترسی آزاد شهروندان به اینترنت و محدودیت شدید آزادی بیان را رد کرده است.

 
بر اساس گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، ایران بیشتر از 40 پیشنهاد شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد مخالفت کرده، 123 پیشنهاد را پذیرفته و قرار است به 23 پیشنهاد دیگر در ماه ژوئن پاسخ دهد.
 
محمد جواد لاریجانی، سرپرست هیات اعزامی ایران به اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل از لحن مسموم کشورهای غربی در جلسه ویژه بررسی وضع حقوق بشر در کشورش که دوشنبه برگزار شده بود، انتقاد کرد.
به گفته آقای لاریجانی این پیشنهادها به وسیله گروهی سازمان یافته از کشورها مطرح شده و این اقدام را برای عملکرد شورای حقوق بشر خطرناک دانست.

 
مواضع دولت ایران در این اجلاس با انتقاد شدید بعضی از کشورها و گروه های مدافع از حقوق بشر همراه بوده است.
این در حالی است که بعضی از کشورها مانند نیکاراگوئه، سودان، ونزوئلا و بولیوی از وضع حقوق بشر در ایران دفاع کرده اند.
وزارت امورخارجه بریتانیا در پایان نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، اظهارات نماینده ایران در این اجلاس را به دور از واقعیت دانست.

 
بری مارستوم از سخنگویان وزارت خارجه بریتانیا گفت: "متاسفانه خودداری حکومت ایران برای برقراری ارتباط صادقانه با این روند و انکار موارد نقض حقوق بشر که به نام آن صورت می گیرد، تعهدات آن را برای احترام گذاشتن به حقوق بشر اولیه شهروندانش و تعهدات قانونی خود برای تضمین حقوق بشر همه مردم ایران را به استهزاء می گیرد."
 
ارون رودز؛ سخنگوی کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران واکنش دولت این کشور به گزارش شورای حقوق بشر را بیانگر " رفتار فریبکارانه دولت ایران نسبت به هنجارهای بین المللی حقوق بشر" دانسته است.
آقای رودز گفت: " دولت ایران با صدای بلند به جهانیان اعلام می کند که در مذاکرات و تعاملات بین المللی قابل اعتماد نیست، و هیچ ظرفیتی برای بروز تمایلات صادقانه برای همکاری ندارد، و به جای آن نفرت و تحقیر و توهین نسبت به جامعه بین المللی ابراز می کند."

شوراى حقوق بشر سازمان هيچ ابزارى براى اجرايى كردن تعهدات ارائه شده از سوى كشورها براى رعايت حقوق بشر ندارد.

این شورا در سال سال 2006 تاسیس شد و برای نخستین بار وضع حقوق بشر ایران را در نشست این هفته " بررسی عمومی دوره ای" بررسی کرده است


سعید عسگر , عامل ترور دکتر حجاریان , رییس امور ایثارگران بسیج شد !



جنبش راه سبز (جرس) سعید عسگر،ضارب "سعید حجاریان" (مشاور سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات)، اخیرا رییس امور ایثارگران بسیج واقع در خیابان سمیه در مرکز تهران شده است.

یک منبع موثق در گفتگو با جرس با اعلام این خبر افزود: پدر سعید عسگر هم به تازگی به ریاست اداره آموزش و پرورش شهر ری رسیده است.

گفتنی است که سعید عسگر به عنوان ضارب « سعید حجاریان » در اسفند 1378دستگیر شد وی در زمان ترور بیست سال داشت و دانشجوی مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب بود. وی در دادگاهی که به این منظور برگزار شد به ۱۵ سال زندان محکوم شد،اما پس از مدت کوتاهی از زندان آزاد شد.

سعید عسگر خرداد ۱۳۸۲ رهبری ۲۵۰ نفر لباس شخصی را بر عهده داشت که به خوابگاه شهید همت (طرشت) دانشگاه علامه طباطبایی حمله ور شدند.

باز خوانی مرگ مشکوک دکتر زهرا ( زیبا ) کاظمی پس از سالها


زهرا (زیبا) کاظمی (۱۹۴۸ - ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۳) خبرنگار کانادایی - ایرانی تبار بود که در مسافرتی حرفه‌ای به قصد تهیه گزارش در ایران، هنگام ناآرامی‌ها و اعتراضات دانشجویی، به جرم عکس‌برداری حین تجمع برخی از خانواده‌های زندانیان در مقابل زندان اوین، بازداشت و در زندان کشته شد.(به گفته منابع دولتی ایران وی در زندان درگذشته است.)

 
بازداشت وی تحت نظارت سعید مرتضوی مدعی العموم تهران که در موارد متعددی در نقض حقوق بشر نقش داشته است انجام گرفت.
 
پرونده وی پس از گذشت سالها در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به سرانجامی نرسید و تنها متهم پرونده نیز که یکی از کارمندان رده پایین وزارت اطلاعات بود، تبرئه شد.

زندگینامه

 
زهرا کاظمی در ۱۹۴۸ میلادی در شیراز متولد شد. در دو سالگی پدرش را از دست داد. از سال ۱۹۶۹ تا سال ۱۹۷۲ در مدرسه عالی سینما و تلویزیون در تهران تحصیل کرد. وی در ۱۹۷۴ برای تحصیل در رشته ادبیات و سینما به دانشگاه پاریس رفت. در سال ۱۹۸۵ دکترای خود را در رشته هنر و ادبیات از دانشگاه پاریس دریافت می‌کند. در سال ۱۹۹۳ همراه پسرش ، استفان هاشمی ، به کبک کانادا مهاجرت کرد. وی با نشرياتي مانند رکتو ورسو گازت دو فم و گلوب اندميل چاپ کانادا و نيز موسسه عکس انگليسي کمراپرس همکاري داشته است. در سال ۲۰۰۳ میلادی زهرا کاظمی در جریان یک مسافرت به عنوان خبرنگار در ایران دستگیر و در هنگام بازجویی به قتل رسید.

 
دستگیری
 
پس از بازگشت از عراق در تاريخ ۲۷/۳/۸۲ همراه با گذرنامه ايراني و معرفي نامه اي از سوي موسسه عکس انگليسي کمراپرس به اداره کل مطبوعات و رسانه هاي خارجي مراجعه مي کند و درخواست تهيه عکس از زندگي روزانه مردم عادي در شهر تهران دانشجويان و چند دانشگاه تهران و نيز کوي دانشگاه مي کند. در تاريخ ۳۱/۳/۸۲ معرفي نامه اي از سوي اداره کل مذکور خطاب به نيروهاي انتظامي صادر مي شود. در اين معرفي نامه که رونوشت آن براي معاونت ذي ربط در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ( ناجا )ارسال مي شود از نيروهاي انتظامي درخواست مي شود تا همکاري هاي لازم را طبق ضوابط و مقررات با نامبرده از تاريخ ۳۱/۳/۸۲ تا ۷/۴/۸۲ به عمل آورند. اين معرفي نامه در تاريخ ۲/۴/۸۲ از سوي اداره کل مطبوعات و رسانه هاي خارجي به خانم کاظمي تحويل مي شود و عصر همان روز براي تهيه عکس و گزارش از خانواده هاي دانشجویان زنداني در برابر زندان اوين حضور مي يابد و در ساعت ۱۷:۴۰ دقيقه از سوي دادستاني بازداشت می‌شود.

(بازداشت به اتهام عکس برداری از مناطق ممنوعه)

در جریان ناآرامی‌ها و اعتراضات دانشجویی در خرداد ماه ۱۳۸۲ که منجر به دستگیری بسیاری از دانشجویان و ناراضیان دیگر در تهران شد، خانواده‌های آنان در ۲ تیر ۱۳۸۲ تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل زندان اوین تشکیل دادند. زهرا کاظمی در این روز برای تهیه گزارش و تصویر، در این تجمع حاضر شده و اقدام به عکس‌برداری از تجمع در اطراف زندان کرد و مقابل زندان بازداشت شد.
به ادعای دادستان عمومی و انقلاب تهران ، زهرا کاظمی متهم به عکس برداری از اماکن و مناطق ممنوعه و ارسال آن برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده‌است و معاونت اطلاعات نیروی انتظامی نیز قبل از تحویل پرونده متهم به وزارت اطلاعات، تصریح می‌کند که متهم دارای جرایم امنیتی بوده‌است.
 
مرگ

او در حالی که مدت ۱۸ روز در بازداشت به سر می‌برد، در ۲۰ تیر به دلایلی که مورد دعاوی زیادی بوده‌است، می‌میرد. مقامات دادستانی دلیل مرگ را غش و برخورد سر خانم کاظمی با زمین و نهایتاً ضربه مغزی ذکر کردند.
مرگ زهرا کاظمی با تأیید مقامات دادستانی در ۲۵ تیر اعلام می‌شود. در پی این اتفاق دولت کانادا با دلیل این که زهرا کاظمی دارای تابعیت کانادایی بوده‌است، دولت و مقامات قضایی ایران را تحت فشار قرار می‌دهد تا گزارش و تحقیقی جامع از این حادثه فراهم کند.

 
علل مرگ

گرچه مقامات حکومتی ایران بر تصادفی بودن مرگ وی بر اثر ضربه و خون‌ریزی مغزی ناشی از «برخورد جسم سخت به سر یا برخورد سر به جسم سخت» پافشاری نمودند، شهرام اعظم ، پزشک سابق و کارمند وزارت دفاع ایران که در سال ۲۰۰۴ میلادی ایران را ترک و از کانادا درخواست پناهندگی نمود، پس از معاینه بدن زهرا کاظمی، اعلام نمود که علایم ضرب و شتم شدید، شکنجه و تجاوز جنسی شامل: شکستگی جمجمه و بینی، له‌شدگی انگشتان پا، شکستگی انگشتهای میانی و کوچک دست راست و انگشت میانی دست چپ، کنده‌شدن ناخنهای انگشتهای شصت و اشاره دست، صدمات در ناحیه ریه و دنده، کبودی شدید ناحیه شکم، اندام تناسلی و پاها که حاکی از تجاوزات وحشیانه جنسی و شلاق خوردن در زمانهای مکرر دارد، نشان می‌دهد که او هنگام تحمل حبس به قتل رسیده‌است. وزیر امور خارجه کانادا با تایید گزارش دکتر اعظم در کنفرانس مطبوعاتی تورنتو عنوان نمود که مسوولان کشور کانادا برای روشن شدن کامل جزییات پرونده قتل زهرا کاظمی تلاش خواهند کرد

گزارش دولت ایران

 
سید محمد خاتمی نیز ۴ نفر از وزیران (وزیر دادگستری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور و وزیر اطلاعات) را مأمور رسیدگی و بررسی این پرونده کرده و خواستار ارائه گزارشی از این ماجرا شد. این اقدام در اثر فشار دولت کانادا صورت گرفته بود، اما ابعاد مهمی از ماجرا را روشن کرد. در گزارش هیأت ویژه رئیس جمهور آمده بود:

«زهرا کاظمی در تاریخ ۲ تیر ۱۳۸۲ با یک عدد دوربین عکاسی در حال عکسبرداری از تجمع خانواده‌های زندانیان ناآرامی‌های خردادماه در مقابل زندان اوین و منطقه با علامت عکسبرداری ممنوع بوده که به داخل نگهبانی زندان هدایت و با حضور دو نفر از قضات از وی توضیح خواسته می‌شود. مطابق این گزارش نامبردگان از خانم زهرا کاظمی می‌خواهند معرفی نامه وزارت ارشاد، دوربین و فیلم‌های خود را برای بازبینی تحویل دهد و زندان را ترک کند و روز بعد برای دریافت لوازم خویش مراجعه کند. اما وی از این امر سرباز می‌زند و اظهار می‌دارد که می‌خواهد با مسئولیت خود، در کنار لوازم خویش در زندان باقی بماند. سپس خانم کاظمی فیلم داخل دوربین را خارج می‌کند و آن را در برابر نور، سیاه می‌نماید و فیلم دیگر خود را نیز به همین نحو سیاه می‌کند.»
همچنین بر اساس این گزارش، زهرا کاظمی ۲۱ ساعت اول در اختیار دادسرا و زندان، ۲۶ ساعت در اختیار ناجا، ۴ ساعت در اختیار دادسرا و ۲۶ ساعت در اختیار وزارت اطلاعات قرار داشته‌است و ضرب دیدگی جمجمه (۵ تیر ۱۳۸۲ یا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از آن) نیز در زمانی صورت گرفت که زهرا کاظمی در اختیار وزارت اطلاعات قرار داشته‌است.

 
دادگاه
 
یک سال پس از آن قوه قضائیه محمدرضا اقدم احمدی، ۴۲ ساله و کارمند وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تحت عنوان "قتل شبه عمد" زهرا کاظمی متهم کرد اما او خود را از اتهامات مبرا دانست و با اعتراض وی به رأی دادگاه و نقض حکم در مرجع تجدیدنظر، در نهایت وی به دلیل "فقدان مدرک برای اثبات اتهامات" تبرئه شد .

اما هنوز ابعاد فاجعه قتل دکتر زهرا کاظمی در ابهام کامل است و سرانجام روزی حقیقت این جنایت بر همگان آشکار میگرد من تصمیم دارم در این مورد به کنکاش مجددی دست بزنم
 هر کسی که میتواند در این مورد به من کمک کند
 لطفا از طریق ایمیل معتبر با من مکاتبه کند

این تصویر مربوط به چند روز گذشته است
 فقط جهت یاد آوری مجدد منتشر میشود 
 چهره ا را از یاد نبریم

آخرین سنگر سکوته

حق ما گرفتنی نیست

آسمونشم بگیرید

این پرنده مردنی نیست

آخرین سنگر سکوته

خیلی حرفا گفتنی نیست

ای برادرای خونی

این برادری تنی نیست

 
موج دستای من و تو

دست دریارو گرفته

عکس تو با سرمهء خون

چشم دنیارو گرفته

 
ماکه از آوار و ترکش

همرو بجون خریدیم

تو بگو همسنگر من

ما تقاص چی رو میدیم

 
آخرین سنگر سکوته

حق ما گرفتنی نیست

آسمونشم بگیرید

این پرنده مردنی نیست

آخرین سنگر سکوته

خیلی حرفا گفتنی نیست

ای برادرای خونی

این برادری تنی نیست

(از وبلاگ داریوش اقبالی)




چهارشنبه، بهمن ۲۸، ۱۳۸۸

تقدیم به تمام وطن داران دور از وطن




یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن

چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب

باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند

چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید

هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب

جمله میداند خدای حال گردان غم مخور

حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار

تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور



برنامه روز ۵ شنبه رو در رو را با خانم هنگامه افشار را حتما ببینید



حاضرین به غایبین خبر دهند . یادتان نرود .



سه‌شنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۸

در خبر‌ها شنیدم که مشاور احمدی نژاد هم زن خود را کتک زد ! چیز عجیبی‌ نیست ؛ اینها همه به خاطر دوستی‌ با افراد صالح است !
مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور ایران هم با ورود به منزل همسرش در شهرک اکباتان تهران قصد خفه کردن او را داشت است ؛ که زن بیچاره از ترس به منزل همسایه طبقه پایین پناه میبرد؛ در حال حاضر هم آقا مهدی خان کلهر به کلانتری احضار شده و باید به سوالاتی جواب دهد .



جالب است مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در حال حاضر خودش در صدر جدول رسانه‌ها قرار دارد . اون هم به خاطر کتک زدن زنش !
مهدی کلهر پدر نرگس کلهر است که در چند وقت اخیر به آلمان پناهنده شده و در حال حاضر در یک قرار گاه پناهندگان زندگی‌ می‌کند .
اختلاف بر سر نا‌ اهلی احمدی نژاد به خانواده مشاور احمدی نژاد هم کشیده شده و سبب قهر و قهر بازی و پناهندگی فرزند و در آخر هم کتک زدن همسر شده ...!

عجب مملکتی داریم ما 

 بچه پناهنده

 بابا مجرد

 مامان خونه باباش

مهمتر از همه

این بابا زنشو زده....!!!!!

( نگو ... اینا شایعاتی که دشمن داره درست میکنه ؛ ........ )


 

ولی‌ یه چیز جالب الان فهمیدم این بابایی غیر از پشت مو گذاشتن
 کتک زدن هم بلده .

رفیق‌های احمدی نژادن دیگه

نظر شما چیه ?

(عکسش مثل آلفرد هیچکاک ترسناکه )


دوشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۸



سران حکومت ایران فقط از اسلام حرف میزنن و میگن پایه‌های این حکومت کاملا بر اساس اسلام است ؛ این تصویر کاملا نشون میده ؛ در اسلام گفت شده اگر کسی‌ محکوم به شلاق بشه کسی‌ که شلاق میزانه باید ( قرآن زیر بغل داشته باشد و شلاق طوری زده بشه که قرآن از زیر بغل نیفته) در مورد حد و تازیانه هم فرق داره و برای حد و تازیانه ( بدن به غیر از عورت باید کاملا برهنه باشه ) من نفهمیدم این تصویر برای شلاق هست ؛ یا تازیانه !!



در هر صورت برای هر کدام باشه ( ایراد شرعی هست )

 خوب این هم یک نمونه از قوانین اسلام است !

عجب حکومتی داریم  !  پایه‌های این حکومت روی اسلام بنیان گذاشته شده ؟

 ولی‌ جالبه با این تصویر معلوم می‌شه این بنیان گذاری بر اساس اسلام   

چپکیه ?
  
نظر شما چیه ؟





حرف دل



در طول سالهایی که در ایران کار می‌کردم ؛ هیچ وقت به این روزها فکر نمیکردم در هر حال به قول قدیمیها هر چی‌ نصیب و قسمت آدم باش همون می‌شه . ناراحت نیستم اون روزها برای چند هدف تلاش می‌کردم اما حالا برای یک هدف تلاش می‌کنم ؛ و اون هم رو کردن دست کسانی‌ است که دارن خون ملت ایران رو توی شیشه میکنند. برای رسیدن به این مقصود هم تاوان زیادی دادم ؛ ولی‌ خوش حال هستم . در هر حال هر آدمی‌ توی زندگی‌‌اش ممکن اشتباه کنه و به قول معروف انسان جایز الخطاست . خوشبختانه من دستم به خون کسی‌ آلوده نیست ؛ اما برای کسانی‌ کار می‌کردم که دستشان به خون افراد زیادی آلوده بود و من امروز پس از سالها زندان و ماه‌ها کتک خوردن و شکنجه شدن الان به معنای واقعی کلمه آزاد و رها هستم و زیر یوغ هیچ ابوالبشری نیستم و دیگر کسی‌ به من کاری را دیکته نمیکند . الان خودم هستم ؛خودم برای خودم تصمیم میگیرم و از این تصمیم گیری آگاهانه بسیار خوش حال هستم ؛ الان آنطور که باید کار می‌کنم بدون هیچ سانسور و خط قرمزی ؛ بدون هیچ دغدغه از ترس توبیخ مافوق ؛ تمام تلاشم افشای سیاه کاری‌های ؛ افرادی است که به اسم اسلام و دین و خدا بلایی به سر مردم ایران میاورند که مغول هم این کارها را نکرده است . در این راه هم از هیچ کسی‌ ترسی‌ ندارم و از هیچ تهدیدی نمیترسم . برای آینکه الان تازه مزه واقعی پرواز را میفهمم و تازه فهمیدم پرواز کردن در آسمان آبی یعنی چه . این پرواز را مدیون دوستانی هستم که کمک کردند تا از ایران خارج شوم ، یادشان همیشه سبز ؛ خودم را مدیون میدانم ؛ مدیون تمام ایران ؛ مدیون تمام سالهای جوانیم ؛ مدیون سالهایی که نمیدانستم برای چه سیستم کثیفی کار می‌کنم ؛ مدیون خون دوستانم ؛ همسر و فرزندم ؛ خانواده‌ام ؛ و حالا آمده ام تا بگویم ؛ و میگویم ؛ هر آنچه را باید بگویم ؛ در این راه هم مصمم و استوارم و از هیچ چیز باکی ندارم ؛ حتی مردن . تصمیم دارم به سهم خودم خواب را از چشمان غارتگران ایران بگیرم ؛ و این کار را خواهم کرد . بقول شاعر که میگوید :
ماییم و نوای بی‌ نوایی        بسم‌الله اگر حریف مایی

در این راه هم از داخل کشور دوستان زیادی به من کمک میکنند و در واقع دارند با جانشان بازی میکنند چون اگر به دست این سیستم جلاد بیفتند کمترین مجازاتشان اعدام است ؛ ولی‌ آنها هم به این نتیجه رسیدند که این سیستم چه جلاد خون آشامی است و از هیچ کمکی‌ دریغ ندارند و به قول یکی‌ از آنها که به من گفت ( پوریا خسته شدم از این همه لجن که دور و برم رو گرفته ؛ وقتش رسیده لجن‌ها رو پاک کنم ) در حال کمک به من هستند از شما هم میخواهم که دعا کنید اونها به دست این جلاد‌ها نیفتند . من راهی‌ را انتخاب کرده‌ام که میباید خیلی‌ زود تر از اینها انتخاب می‌کردم ولی‌ خوب ضرر را از هر جا بگیری منفعت است .

 
در این راه به کمک شما هم نیاز دارم ؛ اگر مایل هستید بسم الله ؛ به آدرس ایمیل من مکاتبه کنید .

 
به امید آزادی ایران سر فراز



یکشنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۸۸

خدا وکیلی من نمیدونم

 وبلاگ من چه بدی به نظام ایران کرده

 که تو ایران فیلتر شده !

من که کاری نمیکنم !

 فقط دارم یه کم آب تو آسیاب سران حکومت می‌ریزم !

 به نظر شما این جرمه ...
 

مملکته ما داریم  !
 
نمی‌شه حرف راست زد  !
 
 
 زود فیلترت می‌کنن  !

 
عجب !!!!!!








با احترام برای تمامی خوانندگان گرامی‌

!!!!!!!!

لازم است یاد آوری است برخی‌ از اسناد و مدارک این وبلاگ طبق قانون کاملا انحصاری بوده و حق برداشت بدون مجوز نویسنده ممنوع میباشد !

 
در صورت استفاده بدون کسب مجوز و عدم ذکر نام منبع برابر قانون با استفاده کننده رفتار خواهد شد .












با سلام خدمت


 همه همراهان عزیز

 

قسمتی‌ دیگر از مدارک و مکاتبات داخل کشور و مکاتبات سپاه را برایتان منتشر می‌کنم

 

لازم به توضیح است که بدون کسب مجوز و ارسال در خواست از یک ایمیل معتبر

 هر گونه کپی برداری ممنوع است!!!