کل نماهای صفحه

جمعه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۸


 دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران در زندان از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

به گزارش کانون زنان ایرانی بدرالسادات مفیدی هم اکنون در بند متادون زندان اوین نگهداری می شود . بندی که به گفته خانواده او از شرایط نامناسب بهداشتی و رفاهی برخوردار است .


خانواده این روزنامه نگار می گویند : «که این بند از حداقل امکانات بهداشتی و رفاهی محروم است و همچنین داروهای این روزنامه نگار که مبتلا به بیماری خونی است به او داده نشده است .»

 

خانواده این روزنامه نگار به شدت نگران وضعیت جسمی او هستند و از مسوولان زندان تقاضا دارند که داروهای او را در اختیارش قرار دهند .همچنین آنها تقاضای آزادی هر چه زودتر مفیدی را دارند .

گفتنی است مسعود آقایی همسر این روزنامه نگارکه از متخصصان زبده ساختمانی و از مدیران ستاد بازسازی خرمشهر در دوران نخست وزیری موسوی بوده است نیز زندانی است .اما تاکنون خانواده اش موفق به دیدار با وی نشده اند .

بدرالسادات مفیدی بعد از عاشورا به همراه همسرش ، مسعود آقایی در منزل شان دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند .


(خبرگزاری هرانا)

۱ نظر:

  1. انديشه نيک:

    آقا پوريا خان٬ سلام/شما خوبيد/سلامتيد/ اميدوارم هر جا که هستيد سلامت و سرافراز باشيد. به مطالب جالبی در وبلاگتان اشاره میکنید / خيلی زيبا مينويسيد. اميدوارم من زنده باشم تا سرنگونی جنايتکاران جمهوری اسلامی ضد مردمی را ببينم.
    با پارازيتهايی که جمهوری اسلامی ميفرسته٬ ماهواره مشکل پیدا کرده و نتوانستم به برنامه های هنگامه افشار نگاه کنم٬ اميدوارم کسانی که در ايران برای افشاگری به شما کمک ميکنند٬ سلامت و موفق باشند. هميشه دعاگوی آنان هستيم.
    همواره سرافراز و استوار باشید.

    به اميد ايران آزاد

    پاسخحذف