کل نماهای صفحه

چهارشنبه، دی ۲۱، ۱۳۹۰


پیشگویی‌های من

( ترور - بخش ۳ )

در سال قبل در مطلبی تحت عنوان ( ترور ) خبر از ترور و به قتل رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران دادم و عنوان کردم که افرادی با این اسامی و سمتها قرار هست ترور بشوند ، و دقیقا پس از مدت زمان کوتاهی متاسفانه این پیش گویی به یک حقیقت تلخ تبدیل شد و ماشین ترور به راه افتاد و یکی‌ پس از دیگری افراد شاغل در دستگاه اتمی‌ ایران را که همگی‌ آنها از طبقه بندی اطلاعات محرمانه رژیم در امور اتمی‌ و هسته‌ای آگاهی‌ داشتند و بیشتر از آنچه که باید ، می‌دانستند به کام مرگ کشاند از آن روز تا کنون تنی چند از نوابغ اتمی‌ کشور ترور شدند . اما امروز هم این ماشین به کار افتاد و مهندس مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت اتمی‌ نطنز که فارغ التحصیل رشته مهندسی‌ شیمی‌ دانشگاه صنعتی شریف بود را به همراه محمد رضا قشقایی متولد سال ۱۳۵۷ که به عنوان راننده ایشان بود با انفجار بمب دست ساز مغناطیسی‌ که به خودروی این افراد متصل شد در خیابان گل نبی تهران ترور کرده که در این حادثه مهندس احمدی روشن در همان زمان انفجار بمب به دلیل اعصابت ترکش به گردن و پارگی شریانهای حیاتی بدن کشته و راننده وی پس از انتقال به بیمارستان رسالت تهران پس از چند ساعت دست و پنجه نرم کردن با مرگ حوالی عصر امروز در بیمارستان فوت کرد .
قبلاً هشدار داده بودم که ماشین ترور ایران دوباره راه افتاد و در آینده نزدیک نیز مجدد باید شاهد همین نوع ترورها باشیم .
در همین مورد در افشا گری بعدی
یک سند را برایتان نشان میدهم که به قول مقامات امنیتی‌ ایران بخشی از دستورات ترور است که از کاخ ریاست جمهوری آمریکا به دست نیروهای امنیتی‌ ایران افتاده و پرده از راز‌های اقدامات ترور دانشمندان اتمی‌ ایران توسط دولت آمریکا را افشا می‌کند .
خودتان این سند را بخوانید و قضاوت کنید در این سند و در کجای آن دستور ترور صادر شده است . حالا قربانی بعدی و متهم این ترور چه کسی‌ هست
الله اعلم

۱ نظر:

  1. SALAM
    AGHA SHOMA KE SAL GOZASHTEH MAJERA RO SHARH DADE
    YANI KASI PEYDA NASHOD KE BE IN BICHAREH HA BEGEH MOVAZEB KHODETON BASHIN
    AGHA KHODA VAKILI AGAR KHABAR BESHTAR DARE AFSHA KON
    HAMEH BEDONAN BABA AKHEH CHE MAMLEKATE HAST KE MA DAREM
    TO RO KHODA KHABAR BESHTAR AGE DAR MORED HAR KASE HAST BEGEN
    MAMNON BE KHATER AFSHA GARE SHOMA

    پاسخحذف