کل نماهای صفحه

سه‌شنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۰

سوتی‌های سریالهای تلویزیون ایران
طبق رسم هر ساله تلویزیون ایران برای ماه بهمن ( یا همون : ایام دهه فجر یا به عبارت صحیح تر ایام دهه زجر ) به همه تهیه کننده‌ها و کارگردان‌ها سفارش میدن برای پر شدن آنتن شبکه‌ها برن فیلم بسازن .

 یکی‌ از همون مجموعه‌‌های داستانی‌ در شبکه سوم تلویزیون ایران در حال پخش هست با نام ( ششمین نفر ) این مجموعه‌ داستانی‌ که قصهٔ اش سال پنجاه و هفت رو داره روایت میکنه یک سمبل از نمونه‌های بارز مجموعه‌‌های کاملا آبکی‌ هست که توصیه می‌کنم ببینین و به ایراداتش بخندین .

این تصویر قسمت سوم این مجموعه‌ هست که پشت سر بازیگر مجموعه‌ یک پزشک در حال نگاه کردن به یک تصویر رادیولوژی پیشرفته یا همون ( M . R . I )  هست که بعید میاد ایران در سال ۱۳۵۷ از اینچنین تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده ، این فقط یک نمونه از ( سوتی‌های ) این مجموعه‌ هست .


البته با پوزش به خاطر اینکه این تصویر یک مقدار کم کیفیت هست و اون هم دلیلش فقط ایراد فنی‌ سیستم من هست
چون به همین دلیل مجبور شدم با یک دوربین دیگه از صفحه مونیتور لپ تاپ عکس بگیرم

۱ نظر:

  1. به امید اینکه مفید واقع شود جسارتا عرض کنم تا اونجا که من می دونم شما در هر لحظه می تونید با فشار دکمه ی پرینت اسکرین که به اختصار پی آرتی اس سی روش حک شده و سمت راست دکمه های فانکشنال قرارش می دن از صفحه نمایشگر عکس گرفته و به کلیپ بورد می فرستد که می توانید آنرا در ویرایشگرها پیست کنید.

    پاسخحذف