کل نماهای صفحه

دوشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۸


خیلی جالب است پس از ارسال 3نامه از سه دفتر مهم در اروپا در خصوص پرونده من به دفتر نخست وزیر ترکیه هنوز هیچ جوابی داده نشده است و من هنوز منتظر دریافت جواب نامه ام هستم جالب است در دفتر نخست وزیر این مملکت هیچ ارزشی برای هیچ چیز قایل نیستند و اصلا جواب نمیدهن امروز تصمیم گرفتم که خودم هم برای ایشان یعنی نخست وزیر ترکیه نامه بنویسم و این کار خودم را انجام دادم و به دفتر ایشان از طریق فاکس ارسال کردم تا ببینم جوابی داده میشود یا خیر ؟ متن نامه من انقدر پر است ازایراداتی که به نحوه سیستم مدیریتی این کشور وارد شده و اگر جوابی نگیرم معلوم میشود که این کشور اصلا ماهیت پیگری مکاتباتی در ان معنا و مفهومی ندارد و اصلا کلمه ارزش هیچ جایگاهی در این کشور ندارد حالا اینها با این نحوه سیستم مدیریتی میخواهند وارد اتحادیه اروپا بشوند (الله اعلم)اینها نرفته اینطورند اگر بروند چه خواهد شد ؟! حتما مثنوی هفتادمن کاغذ!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر