کل نماهای صفحه

جمعه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۱

احمد ابریشم چی‌
 میلیاردر معروف . پر آوازه و کم پیدا
مرد محبوب سیستم امنیتی‌ ایران 
 وزارت اطلاعات -  اطلاعات سپاه 
و تمام ارگانهای امنیتی‌

احمد ابریشم چی‌ مالک اصلی‌ شرکت ایرانوکیا و ایراتل در ایران . وارد کننده سیستمهای مخابراتی و شنود ، سیستمهای ارسال پارازیت ، نرم افزارهای پشتیبانی فیلترینگ ، از کشورهای سوئد ، مالزی و چین . طرف قراردادهای کلان مخابراتی در ایران ، برنده مناقصه طرح تکمیل سیستمهای مخابراتی منطقه صنعتی پتروشیمی ماهشهر ، پتروشیمی بندر امام و فاز چهار و هفت منطقه عملیاتی نفت فلات قاره در عصلویه .

دوست یار و غار و گرمابه و گلستان آیت الله هاشمی شاهرودی ، آیت الله محمد یزدی .
 رفیق صمیمی‌ سوارکاری مجتبی خامنه‌ای . 

 برگزار کننده مجالس خصوصی مولودی و سوگواری با حضور سران کشور ،
 یکی از دوستان صمیمی‌ و دست اول هاشمی رفسنجانی . 

 مغز متفکر خرید وسائل و تجهیزات مشمول تحریم برای ایران از طریق دوبی ، هنگ کنگ ، مالزی ، چین ، شارجه ، ابوظبی .

 یکی از ۱۹ نفر دارنده مجوز ورود اتومبیل‌های مشمول قانون گمرک ، دارنده دو دستگاه آخرین مدل اتومبیل لامبورگینی در ایران هر دستگاه معادل ۰۰۰/۰۰۰/۸۰۰/۱ دارای شماره پلاک ثابت ایرانی‌ و نه پلاک‌های عبور مووقت .

منزل  شخصی این فرد در بلا‌ترین نقطه تجریش با فضایی معادل ۳۰۰/۳ متر مربع
  و لوازم مبلمانی بالغ بر ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۴ میلیارد تومان .

 علاوه بر این همه ثروت و دارایی وی در فاصله ۴ کیلومتری محمود آباد در شمال ایران دارای ویلایی به مساحت ۵۴۰۰ متر مربع بوده که اغلب ملزومات آن از طریق کشور ایتالیا و شیخ نشین دوبی تهیه شده و به نوعی بی‌ نظیر است .

 وی در هر سال به مناسبت نوروز در این ویلا پذیرای کل بستگان خود بوده و گاه تا تعداد ۱۰۰۰ میهمان دارد و کلی‌ هزینه را متحمّل میشود . 

 علاوه بر اینها در برخی اوقات در همین ویلا پذیرای سران حکومت ایران میشود که در آن زمان آنانی‌ که به محمود آباد رفت و آمد دارند متوجه ایست و بازرسی‌هایی‌ با ضریب امنیتی‌ بسیار بالا در محور ورودی محمود آباد میشوند که تمام افراد حاضر در این ایست و بازرسی‌ها با لباسهای یک سره سیاه و با کلاه موتور سواری بوده و مسلح به یووزی میباشند .


  نوع در آمد و روابط این فرد تا کنون برای کسی‌ به واضح آشکار مشخص نیست و کسی‌ نمیداند در آمد سالانه فرد چه میزان است تنها چیزی که به صورت غیر رسمی عنوان میشود سالانه از در آمد شرکتهای ایرانوکیا و ایراتل

نزدیک به ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۳ تومان خالص سهم این فرد است و این مبلغ جدا از سود واردات دستگاه‌ها و تجهیزات شنود و پارازیت و سیستمهای اختلال ماهواره‌ای تجهیزات نرم افزاری فیلترینگ است .

به جاست آنانی‌ که در راه مبارز برای ایران قدم بر میدارند با افشای این فرد و معرفی این فرد به دولتهای اروپایی و آمریکائی از تردد این فرد جلوگیری و وی نیز مورد تحریم قرار گیرد .

۱ نظر:

  1. http://sandiskhoran.blogspot.fr/2011/02/blog-post.html

    عکس‌هایی از ساندیس‌خوران مقیم پاریس در مقابل منزل خمینی

    پاسخحذف