کل نماهای صفحه

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۹

من موندم این آدم با این قدش این همه فکر رو از کجاش درمیاره!..

در چند روز گذشته محمود احمدی نژاد در برنامه پخش زنده اعلام کرده بود که به ازای تولد هر کودک در سال ۸۹ مبلغ یک ملیون تومان به آن کودک داده شده و ماهانه نیز در یک حساب بانکی به نام نوزاد مبلغی از طرف دولت تا سنّ خاصی‌ واریز شده و .... اما بشنوید امروز این مغز متفکر در مورد فرمایشاتشان که معلوم نبود از کجا در آورده است در دفأعی از آن طرح چنین بیان داشته است که :
غربي‌ها ۴۰سال بيشتر و بچه كمتر تأكيد داشتند و آن را مزاحم مي‌پنداشتند اما وقتي كه ديدند جمعيتشان رو به پير شدن است پس از اطلاع از اين موضوع شروع به تشويق و امتياز‌دادن در جهت افزايش جمعيت كردند تا جايي كه حتي جمعيت براي كشور خود وارد مي‌كند.احمدي‌نژاد ادامه داد: عده‌اي در كشور پيدا شدند و همان حرف‌هاي غربي‌ها را تكرار كردند اما معيارها و اعتقادات ما نسبت به غربي‌ها فرق مي‌كند و معتقديم كه خداوند روزي رسان است و معني دو بچه كافي است يعني اينكه  ۴۰سال ديگر نامي از ايران وجود ندارد.
من موندم این آدم با این قدش این همه فکر رو از کجاش درمیاره! یکی‌ نیست به این بابا بگه آخه مرد حسابی‌ با این تورّم تو ایران و با این بلاهایی که شما به سر جوانان ایران میارید مردم مگه بیکارن بچه دار بشن یا اصلا با این همه افتضاحی که تو اقتصاد ایران زدین کی‌ میتونه عروسی کنه ؟ که بخواد بچه دار هم بشه !؟ در ضمن شما لطف کن به همراه تمام تمام اربابات گورتون رو گم کنین برین. تمام ایرنیهای مقیم خارج برمیگردن اون وقت دیگه ایران کمبود جمعیت نداره و اصلا لازم نیست کسی‌ مثل تو به فکر ایران باشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر