کل نماهای صفحه

چهارشنبه، تیر ۲۳، ۱۳۸۹

کمی‌ با شهرام امیری از دروغ تا واقعیت
چند مدت است که در فهرست اخبار ایران چه در رادیو و تلویزیون و چه در روزنامه‌ها و هفته نامه‌ها و ماهنامه‌ها و غیره صحبت از فردی به نام شهرام امیری است که گفته میشود در سفر زیارتی به مکه در شهر مدینه از سوی نیروهای عملیاتی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( C.I.A ) به دلیل داشتن اطلاعات هسته ی ربوده شده و به کشور آمریکا انتقال داده شده است ، این موضوع از سوی مقامات آمریکائی در ابتدا نفی شد ، مدتی‌ بعد مورد قبول واقع شد ، مدتی‌ بعد تر هم عنوان شد که شهرام امیری خودش از کشور آمریکا تقاضای پناهندگی کرده و به آنجا عزیمت نموده و اطلاعات بسیار مفیدی هم در خصوص مسائل اتمی‌ ایران به کشور آمریکا داده و در حال حاضر هم به صورت بسیار آزادانه در کشور آمریکا در حال زندگی‌ می‌باشد و از سوی مقامات و دولت آمریکائی هم هیچ گونه مشکلی‌ برای وی بوجود نیامده است . اما در همین بین و به طور بسیار ناگهانی شهرام امیری در یک فیلم ویدیویی که از طریق اینترنت به دست آمده عنوان می‌کند که از دست نیروهای آمریکائی فرار کرده و در حال حاضر در جای امنی‌ قرار دارد !! این نوع فیلم در چند نوبت به ایران ارسال میشود و در این بین هم صدا و سیما آنرا در بخش‌های مختلف خبری خود پخش می‌کند و مقامات دولتی ایران هم کشور آمریکا را به آدم دزدی میکنند !! در این بین چند نکته بسیار اساسی‌ و بسیار مبهم وجود دارد که در زیر به آنها اشعار میشود و نظر خوانندگان محترم را به مطالعه دقیق این چند مورد جلب می‌کنم سپس با قضاوت با شما و عقل و منطق شما که چه کسی‌ راست میگوید و چه کسی‌ دروغ ...
**************
نکته اول : شهرام امیری کیست ؟ این فرد به عنوان محقق و استادیار در دانشگاه صنعتی مالک اشتر مشغول بکار میباشد و تحت هیچ شرایطی داری اطلاعات اتمی‌ نیست چون در زمان ۹ سال سابقه‌ کار در این دانشگاه هیچ وقت نه به عنوان مهمان و نه به عنوان کارمند یا محقق در سازمان انرژی اتمی‌ ایران کار نکرده است و تمام سنوات خدمتی خود را در این دانشگاه و همچنین برای مدت زمان کمی‌ در ( ساصد * سازمان ساخت صنایع دفاعی ) مشغول بکار بوده است و اینکه عنوان شده این فرد دانشمند اتمی‌ است تحت هیچ شرایطی درست نیست و حتی رئیس سازمان انرژی اتمی‌ ایران هم به طور رسمی‌ این مورد را در روزنامه جام جم ایران وابسته به صدا و سیما مردود اعلام کرده و عنوان کرده که این فرد به سازمان انرژی اتمی‌ ایران وابسته نیست .

نکته دوم : تمام افرادی که به مکه رفته اند به طور کامل میدانند که شرایط ایرانیان در مدینه و مکه با تمام افرادی که برای زیارت آمده اند بسیار فرق می‌کند چه از نظر هتل و اسکان و اقامت و چه از نظر برنامه‌های جانبی شامل اعمال حج و همچنین برنامه‌های جانبی آن که شامل تهیه و تدارک راه توشه سفر است برای خانواده‌های افراد حاضر و تمام حجاج ایرانی در کشور عربستان به خاطر وجود راوبط و معاهدات خاص بسیار دقیق و پیشرفته است و به همین دلیل دفتر نمایندگی رهبری در امور حج و زیارت به طور کامل در تمام ماه‌های سال در مدینه ، ریاض ، مکه ، مستقر و دایمی است و تحت هیچ شرایطی تعطیلی ندارد ، و این افراد به طور کامل به روی تمام رفت و آمدهای ایرانیان حاجی در عربستان دقت داشته و تمام این اعمال را به طور کامل کنترل میکنند و هیچ ایرانی‌ نمیتواند در کشور عربستان پا از پا فراتر بگذارد و مثلاً بخواهد کار نا‌ ثوابی انجام دهد !؟ پس این امکان که شهرام امیری توسط نیروهای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(C.I.A) در خاک کشور عربستان ربوده شده باشد بسیار محال و غیر ممکن است ، چون علاوه بر تمام این تشریح موقعیت در عربستان در مورد حجاج ایرانی عربستان در داخل فضای حرم و تمام اطراف و اکناف آن دوربینهای مجهز بسیار پیشرفته مدار بسته قرار داده که هیچ چیز از نظر و دید ( شرطه‌های عرب ) پنهان نمیماند ، پس اگر این فرد ربوده شده در کجا ربوده شده و به چه نحوی که از دید این دوربینهای پیشرفته باز مانده است و هیچ سر نخی از این فرد در زمان مفقودی موجود نیست ؟

نکته سوم : با توجه به شرایط خاص ایران در رابطه با امور حجاج چرا زمانی‌ که این فرد مثلاً مورد ربایش قرار گرفته است از طرف نماینده حجاج ایرانی در هتل محل اقامت این فرد هیچ گزارشی به بعثه رهبری داده نشده و در همان شب سفارت ایران هم در جریان این امر قرار نگرفته است و هیچ گونه گزارشی نیز در دست نیست ؟

نکته چهارم : افرادی که به سفر حج رفته اند میدانند که فرودگاه کشور عربستان از یک پادگان نظامی هم مجهز تر است و تحت هیچ شرایطی امکان ورود و خروج به داخل آن بدون اوراق هویت برای افراد عادی و مدارک معتبر برای افراد شاغل میسر نمیباشد ، حتی اگر کسی‌ بخواهد از رتیق ( V.I.P) در مسیر مشخص شده حرکت کرده و به سمت یک هواپیما برود با آنچنان بوق و کرنایی همراه هست که بیا و ببین و اصلا تحت هیچ شرایطی امکان سوار شدن به هواپیما بدون سر و صدا نیست پس چگونه شهرام امیری مورد ربایش قرار گرفته و بدون سر و صدا سوار به هواپیما شده است و به کدام مقصد مگر پرواز مستقیم از ریاض به نیویورک هست ؟

نکته پنجم : تمام افرادی که دارای سمت مهمی‌ هستند و به سفر حج اعزام میشوند در شرایط بسیار امنیتی قرار میگیرند و در اکثر موارد بسته به نوع موقعیت شغلی‌ افراد برای آنها چیدمان امنیتی قرار میدهند چه به صورت ( محسوس ) و چه به صورت ( نامحسوس ) و تحت هیچ شرایطی اجازه ندارند که از برنامه‌هایی‌ که به آنها دیکته میشود پا فراتر بگذارند در غیر اینصورت به دلیل تمکین از دستورات عوامل امنیتی بلافاصله به کشور بازگردانده میشوند ! تمام افراد دارای پست مهم به صورت جدا از کاروانهای افراد معمولی به حج اعزام میشوند قبل از اعزام تمام وسایل آنها به شدت کنترل میشود ، این افراد تحت هیچ گونه شرایطی اجازه حمل کردن کارت شناسایی را با خود ندارند و در زمان رسیدن به مقصد مورد نظر این افراد در قالب یک گروه چند نفره با حضور و محافظت نا‌ محسوس افراد امنیتی در داخل خودشان در طول تمام مسیرهایی که حرکت دارند مشایعت میشوند و اتنها اوراق هویتی این افراد که همانا پاسپورت این افراد هست در دست یک نیروی امنیتی بوده و این افراد تحت هیچ شرایطی مجوز حمل کردن پاسپورت خود را ندارند .

حال  با این تفاسیر خودتان قضاوت کنید که چگونه شهرام امیری اگر دانشمند هسته ایی بوده است چگونه ربوده شده است ؟ ! ؟

۱ نظر:

  1. با سلام جالب بود چیزهایی که نوشتید ، من خودم با این فرد چند سال کار کردم ، نکته‌ای که برایم بسیار جالب بود این است که شما این اطلاعات را از کجا آورده اید ! تمام مسایل با جزییات کامل و کاملا بدون ناقص . از این بابت و اطلأع رسانی شما بسیار سپاسگزارم ، امیدوارم که در راه افشا کردن این خائنین به ملت موفق باشید و مواظب خودتون هم باشید .

    پاسخحذف