کل نماهای صفحه

دوشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۸








خورشيد هيچ ‌گاه در سرزمين بريتانيا غروب نمي‌كند  !!!
(ضرب المثل انگلیسی)

( قسمت اول )

کشور انگلستان با ۲۴۴۸۲۰ کیلومتر مربع مساحت و دارا بودن جمعیتی در حدود ۶۰،۵۸۷،۳۰۰ نفر هنوز به اتحادیه اروپا وارد نشده و با وجود قرار داشتن در قلب اروپا با واحد پول قدیم خود یعنی پوند در اقتصاد و سیاست دنیا حکومت می‌کند و مثلاً مهد دموکراسی است.
 اما در قلب این کشور تنها چیزی که اصلا معنا و مفهوم ندارد دموکراسی است . و تنها چیزی که بطور کاملا وارونه عمل می‌کند حقوق بشر است . هستند افرادی که سالها در این کشور سر گردان هستند و بدنبال گرفتن مدرکی‌ برای پناهندگی . افرادی که از سرزمین مادری خود به جبر رانده شده و به امید زندگی‌ در مهد دموکراسی راهی‌ این سرزمین میشوند ؛ اما پس از رسیدن به این سرزمین با تنها چیزی که مواجه نمیشوند دموکراسی است . علی‌ الخصوص ایرانیان . کشور انگلستان پر است از ایرانیانی که سالها در آن مشغول زندگی‌ و کار هستند اما پس از گذشت سالها هنوز جواب قانع کننده‌ای برای در خواست پناهندگی خود ندارند و ممکن است حتی پس از سالها به ایران بازگردانده شوند . چرا چون این افراد دارای پرونده‌های حساس و درجه یک هستند (( سیاسی اثبات شده- دارای مدرک معتبر -دارای تایییده و .. )) اما افرادی هم هستند که به محض ورود به این کشور وقتی‌ با افراد قدیمی‌ برخورد میکنند و متوجه میشوند که اگر پرونده یا همان ( کیس سیاسی که باعث رانده شدنشان از وطن شده را ارائه کنند ) مثل این افراد ممکن است سالها در بین زمین و هوا بمانند مجبور به انتخاب راه تأسف باری میشوند چون این انتخاب به آنها کمک می‌کند تا در کم‌ترین مدت زمان ممکنه به داشتن پاسپورت کشور انگلستان مفتخر شوند اما از درون میمیرند چون مجبور شدند برای ساختن زندگی جدید خود در این کشور ( بگویند همجنس گرا هستند یا ..... ) به دروغ چون اگر این دروغ را نگویند ممکن است مثل افراد قدیمی‌ سالها حتی برای گرفتن یک اقامت حتی موقت سرگردان باشند .

آری این است واقعیت در کشور مهد آزادی .

راستی‌ چرا این گونه است ؟ من افراد زیادی را سراغ دارم که به این درد مبتلا هستند . آنانی‌ که به خاطر ایمان به راهشان حاضر به دروغ گفتن در دفتر رسیدگی به پروندههای پناهجویان نشدند و در حال حاضر در حال دیپورت هستند آن هم به ایران پس از سالها و سرگردانی در قلب دموکراسی ( لندن )  .  براستی انگلستان مهد دموکراسی وارونه است . برای اثبات صحت گفته‌های من میتوانید به روزنامه گاردین در چند روز پیش مراجعه کنید و افشاگری یکی‌ از کارمندان دفتر رسیگی به امور پناهجویان را بخوانید که چه دستوراتی برای آزار و اذیت پناهجویان دریافت کرده و به همین خاطر از شغل خودش استعفا کرده و به افشا گری دست زده است . این افشاگری جنجالی در انگلیس بوجود آورده است .

من در حال جمع آوری مطلب برای این نوع موضوع‌ها هستم و میخواهم پس از جمع آوری کامل مدارکی از این دست  ; طی‌ یک طومار  دفاتر حقوق بشری و سازمان ملل را از این اقدامات دولت انگلیس آگاه کنم  .

لذا هر دوست و خواننده‌ای در مورد بد رفتاری با پناهندگان ایرانی‌ در انگلیس مدرک مستند و معتبر و عکس دارد
 لطفا با من مکاتبه کند
 شاید بتوانیم به این وسیله جلوی این اقدامت را از سوی دولت انگلیس بگیریم .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر