کل نماهای صفحه

چهارشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۸

کیهان پیشتاز سرپوش گذاری بر جنایات اخیر است

چرا مظلومیت انقلاب باعث شده تا از کشته شدگان حوادث اخیر در ایران سخنی گفته نشود

سردار جعفري با ارايه گزارشي از شيوه هاي منافقين و دشمنان خارجي براي تبليغات گسترده درباره كشته شدگان گفت
مظلوميت انقلاب در اين قضيه آن قدر عميق است كه هنوز هم نمي خواهد از شهداي مردمي و بسيجي اين فتنه اخير سخن گويد.

( قسمتی‌ از گفته‌های فرمانده سپاه که در کیهان چاپ شده است )

گزارش فرمانده كل سپاه از حوادث پس از انتخابات در مجلس خبرگان

فرمانده سپاه پاسداران  به عنوان مهمان مدعو در سومين جلسه هفتمين اجلاس رسمي دوره چهارم مجلس خبرگان، گزارشي از اوضاع جاري كشور ارائه كرد.

سردار سرلشكر محمدعلي جعفري ضمن اشاره به عوامل و ريشه هاي حوادث پس ازانتخابات، گفت: توان يك ملت براي حفظ ارزش ها در مقابل تهديدات را مي توان «امنيت ملي» ناميد.

وي مردم را اساس امنيت ملي در طول ۳۰ سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي دانست و گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال دليل اين مدعاست.!!!!!!

سردار جعفري حفظ محتواي نظام اسلامي را مهمترين ارزش براي مردم ايران اسلامي دانست و با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري اظهار كرد: اگر به محتوا و اصول توجه نشود، شايد در زير پوست نظام تغييرات تدريجي ايجاد شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عدالت خواهي، استقلال و آزادي، استكبار ستيزي، منفعل نشدن، مردم گرايي، مستضعف نوازي و پرهيز از اشرافي گري را اصول و مباني انقلاب اسلامي در نگاه مقام معظم رهبري برشمرد و خاطرنشان كرد: علت دشمني خيلي ها پافشاري هاي نظام بر اين اصول است.

وي پايبندي مردم به اصول و ارزش ها را مايه دلگرمي مسئولان و نيروهاي نظامي و انتظامي در برخورد با مسائل دانست و گفت: مردم در برخورد با فتنه گران بسيار جدي بودند تا در قالب دفاع از نظام هم اصول و ارزش ها مخدوش نشود.

وي ضدانقلابيون، تكنوكرات ها و تجديدنظرطلب ها را از جمله سه جريان مخالف ارزش هاي اصيل، ارگان هاي انقلابي و اصل ولايت فقيه ذكر كرد و افزود: عبور از قانون، تضعيف جايگاه ولايت فقيه و استحاله انقلاب اسلامي جزو ترفندهاي گروه فتنه از قبل از انتخابات و وقايع پس از آن بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر