کل نماهای صفحه

شنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۸۸


کامران دانشجو وزیر علوم ;  هیچ دانشجویی به علت فعالیت های سیاسی از تحصیل محروم نشده است.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه فضای آزاد سیاسی در ایران در هیچ جای دنیا به چشم نمی خورد گفت: فعالیت سیاسی در دانشگاهها باید طبق مقررات باشد و هیچ دانشجویی صرفا به علت فعالیت سیاسی از تحصیل باز نمانده است.
 کامران دانشجواظهار داشت:  فضای آزاد سیاسی در ایران در هیچ جای دنیا به چشم نمی خورد و مطمئنا آنچه باعث پویایی و حرکت می شود نقد است.
وی تصریح کرد: آزادی در چارچوب مقررات و در راستای منافع ملی و نظام اسلامی در هیچ نقطه کشور و به ویژه دانشگاهها ممنوع نبوده و در پرونده دانشجو ثبت نخواهد شد.
دانشجو فعالیت فرهنگی و سیاسی در دانشگاهها را عامل ایجاد نشاط دانست و تأکید کرد: منظور از آزادی دانشجو توهین به مقدسات و ایجاد هرج و مرج نبوده و چارچوب ویژه خود را دارد.
وی افزود: آزادی سیاسی در قالب هرج و مرج و بر اندازی نقد نیست و تنها نسخه تجویزی غرب به جوانان کشور ایران است.
وزیر علوم هوشیاری و آگاهی دانشجویان ایران را مثال زدنی خواند و ادامه داد: حرکت کردن در مسیر دشمن به هیچ وجه نقد نبوده و انتقادی که در چارچوب مقررات باشد اصلاح کشور را در پی خواهد داشت.
دانشجو در ادامه تأکید کرد: تاکنون هیچ دانشجویی به صرف فعالیت سیاسی از تحصیل باز نمانده و در برخورد با خطاهای دانشجویی تا جایی که در حوزه وزارت علوم باشد با مهربانی برخورد می شود.

( خبرگزاری هرانا )
به‌ به‌ ; مشکل شد ; دو تا
پیدا کنید پرتقال فروش را
پس این همه دانشجوی محروم از تحصیل به خاطر فعالیت سیاسی از کجا اومدن ؟

( جو میز وزارت حافظه آدم رو پاک میکنه ؛ تقصیر خودش نیست ؛هذیان میگه )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر