کل نماهای صفحه

سه‌شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۸

با سلام :خوشحال خواهم شد نظرات شما عزیزان را در خصوص نوشته هایم بدانم.چون وقایع نگاری که در حال حاضر از دید شما میگذرد: تماما اتفاقاتی است که طی هفده سال کار دررسانه ملی ایران یعنی قلب انقلاب و استمرار حکومت ایران:: صدا و سیمای جمهوری اسلامی بر من گذشته و اگر برای من به عنوان خاطره گردیده است شاید برای شما یک سری نکات جالب داشته باشدکه برای من مهم قابل احترام است تمام نوشته های من موجب شدتا به خاطر دانسته هایم در کشوری که در آن اسم اسلام و عدل سلامی اول گفتار همه مسولان آن هست به خاطر ساخت برنامه هایی: که اکثر آنها سفارشی بود پنج سال از بهترین سالهای عمرم را در زندان بگذرانم و به این سوال پاسخ دهم که : هدفت از ساخت این برنامه ها چه بوده؟؟؟؟ در صورتی که من فقط کار کردم و اطلاع رسانی آن هم به خواست و سفارش خوداینها نه کسی دیگر!!!!!!!!!!!! پس دانستن نظر شما عزیزان برایم مهم است.... منتظر دیدن نظرات شما عزیزان هستم با ادای احترام و آرزوی شادکامی ................................. به امید بازگشت روزهای سبز و اباد:::: بدرود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر