کل نماهای صفحه

سه‌شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۸

با کمال تشکر از همه کسانی که مرا در داخل و خارج ایران کمک و حمایت کردند و کمکهای آنان بسیار دلگرم کننده بود لازم میدانم در اینجا از همه آنها یاد کنم که اگر کمکهای آنان نبود نه میتوانستم از ایران خارج شوم و نه در اینجا باشم تا زمان رفتن,همچنین بعلت مسایل امنیتی از ذکر نام فامیل این دوستان در ایران معذورم و فقط نام آنها را مینویسم ....

بیاد::: علی,علی,رحیم,زینال,عیوض و لاچین عزیز که برایم زحمت کشید و در ایران به او و سایرین خیلی زحمت دادم.

در خارج از ایران::: آقای رضا معینی,خانم پریسکا اورسونوز,.آقای مردانی. رییس محترم سازمان ملل در شهر وان,رییس پلیس امنیت شهر آقری,مدیر واحد پناهندگان در پلیس آقری دوست خوبم آقای حق وردی. آقایان بارش و رسول و خانم گلنهارو وکیل من آقای سینان آراس و مترجم ایشان آقای مخلص که زحمات زیادی برای من کشیدند تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم بتوانم روزی از زحمات آنان تشکر کنم همچنین دوستان خوبم:پیام,کیانوش,سبحان,آزاد,قریب,حمید,هادی,حمید,آریا,امید,صلاح الدین,و خیلی های دیگر همچنین بیاد دختر کوچوی معصومی که وقتی او را میدیدم دنیا برایم با تمام تلخی هایش برایم زیبا میشد:دختر گلم ژوان... و همچنین:شیلرو نشمل آرزوی بهترین خوبیها را برایشان دارم (دوست دار شما: پوریا نژادویسی )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر