کل نماهای صفحه

سه‌شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۸

بعد از یک هفته کار تدوین و صدا گذاری تمام شد.تیتراژ ساخته شد و من کار را جهت ارجاع به سفارش دهنده به صورت نوار به دفتر معاون سیاسی سازمان یعنی علی آقا محمدی بردم وتحویل دادم . 3 روزهمان نوار به من پس داده شد و طی نامه ای از من خواسته شدکه در سمیناری با عنوان : بسیج و راههای مقابله با عناصر ضد انقلاب در مراکز دانشگاهی شرکت کرده و آن فیلم را هم جت نمایش با خودم ببرم.روز جلسه آماده شدم وراه افتادم. در جلسه که با حضور نمایندگان ولی فقیه دردانشگاههای سراسر کشور برگزار میشد.و فرماندهان بسیج هم در آن حضور داشتند.پس از سخنرانی آقایان,اعلام آمار از برخوردهای بسیج در دانشگاهها,با عناصر فساد و ضد انقلاب,و... نوبت به من رسید و مجری برنامه اعلام کرد ما از صدا و سیما خواستیم که توسط یکی از برنامه سازان خبره خود در امور مستند سازی بخواهد فیلمی مستند از همراهی دانشجویان با انقلاب تهیه کند و اول در این سمینار پخش شود و بعد هم از سیما پخش سراسری شود.. حالا از ایشان دعوت میکنیم تشریف بیاورند.. من هم رفتم و اعلام کردم دوست داشتم چیز خوبی بسازم اما هر چه تلاش کردم از این بهتر نشد چون آن چیزی که آقایان از من درخواست کردند اصلا امکان ندارد و من تا اینجا از توانم ساخته بود. دوستان هم نوار را قبلا مشاهده کرده اند و تایید داده اند که در این سمینار پخش شود. و فیلم را را برای پخش دادم .(پایان قسمت پنجم)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر