کل نماهای صفحه

جمعه، مرداد ۳۰، ۱۳۸۸


پناهندگان سیاسی قربانیان دوستی کثیف و معاهده امنیتی ایران و ترکیه هستند که هر از چند گاهی با عقد قرار دادهای کثیف امنیتی بین ایران و ترکیه و ان هم بین سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی دو کشور روزگاری سخت ر را میگذرانند و با توجه به این قرار داد ها که صرفا به منظور تبادل افراد سیاسی و تحت تعقیب در دو کشور است به نا گاه یا از سر میز غذا غیب میشوند و یا در مسیر ترددشان به یکباره سر از ایران در میاورند و از انطرف هم دولت ایران اعضای گروه ای (پ.ک.ک ) و (پژاک) را تحویل مقامات ترک میکند و در این خصوص هیچ نهاد بین المللی از این موضوع که با جان و زندگی افراد در دولت ترکیه این قدر راحت بازی میشود اعتراض نکرده و پیامی صادر نمیکند و هیچ رسانه ای هم اخبار این مسایل را پخش نمیکند !!! براستی چرا ؟
افراد زیادی هستند که این موضوع برایشان پیش امده و تعدادی از انها پس از اطلاع از این موضوع خاک ترکیه را ترک کرده اند و الان هم در اروپا زندگی میکنند عده ای هم به ایران تحویل شده و متاسفانه اعدام شده اند . جالب اینجاست سازمان ملل از این موضوع اطلاع دارد و هیچ کاری نمیکند !!! اصلا اجازه دخالت کردن ندارد !!!! اخر این چه سازمانی است که اجازه میدهد افراد دارای پرونده پناهندگی سیاسی اینقدر راحت به ایران تحویل شوند !!!! چرا هیچ کس کاری نمیکند ؟
پس نهادهای حقوق بشری کجا هستند ؟ پس این همه سازمان کجاست تا از حقوق پناهنده دفاع کند ؟! سازمان ملل در امور پناهندگان در ترکیه با ابلاغ تاریخهای واقعا دور از ذهن به پناهندگان سیاسی ایرانی و عدم هر گونه فعالیت قانونی برای انها به سیستم امنیتی ترکیه اجازه میدهد تا در غیب کردن پناهندگان سیاسی ایران و تحویل انها به ایران فرصت بیشتری داشته باشند !!!! این کجای قوانین بین المللی نوشته شده ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر